Yep, het jatwerk loopt de spuigaten uit.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Op Mediawatchers staan een streamverslag van mij letterlijk overgenomen.![]()
Hernia. Kan erger denk ik dan maar.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ziek? Toch niet al te erg hoop ik?
Flugel zou ook wel ziek willen zijn tot pakweg half december...
Of het is OOK een letterlijke weergave van een gesprek waar iedereen naar kan luisteren. Teken dat jullie allebei hetzelfde hoorden .quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.quote:Op maandag 26 september 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of het is OOK een letterlijke weergave van een gesprek waar iedereen naar kan luisteren. Teken dat jullie allebei hetzelfde hoorden .
Tijd voor een DOSjequote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Zal ik het ff voor je aankaarten daar ?quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.
Loeder.quote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal ik het ff voor je aankaarten daar ?
BrB
Deden ze het zelfs zonder bronvermelding dan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.
Duh, te laatquote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Loeder.![]()
Nah, zo erg is het niet hoor.
Om welk verslag gaat het dan CW?quote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Loeder.![]()
Nah, zo erg is het niet hoor.
linkje?quote:
http://www.mediawatchers.nl/quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om welk verslag gaat het dan CW?
gelijk hacken de boel daar!!quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb het gelezen en het is idd hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2005 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://www.mediawatchers.nl/
Op de voorpagina, Nathalie's drugsverhaal.
quote:
Mamma's mooistequote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Een studie van Nathalie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, het jatwerk loopt de spuigaten uit.
Vooral die eerste is heel typerend.quote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie is idd een ster in gezichtsuitdrukkingen.
Is niet alleen mediawatchers. Zelfs op de talpa-site kom je zaken tegen die je eerder al op fok zag.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.
en toch blijft Ingrid kampioen gekke bekken trekkenquote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Een studie van Nathalie:
Hierin heb je helemaal gelijk behalve dat er altijd aan bronvermelding is gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste erg goedquote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die eerste is heel typerend.
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hierin heb je helemaal gelijk behalve dat er altijd aan bronvermelding is gedaan.
Da's niet liefquote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...
Vertel die zwangere huisvrouwen dan even dat het om een bericht op hun voorpagina gaat, zonder bronvermelding.quote:
18 maar hij loopt op hete kolen. De rookbrigade vermoedt iets, en Roel weet volgens mij niet dat ze iets vermoeden. Roel moet zichzelf gewoon een uur opsluiten in de badkamer, 2 paffen, ontluchten, en dan nonchalant weer naar buiten lope en gewoon die 10.000 EUR niet in gevaar meer brengen en incasseren.quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef Miepje01 het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft Roel al gerookt?
Hmm, nou ok.quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...
Da's wel weer ff fijn, want Tanja is nu woest op 'm.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Oeh, ik hoop op waarschuwing 2!quote:Op maandag 26 september 2005 18:46 schreef Pinball het volgende:
Heeft Menno nog niet genoeg op zijn donder gehad? Ze zitten nu openlijk over de nominaties te praten!
ja en dan wel de hele andere kant op hequote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef APK het volgende:
Tanja denkt ergens hééééél anders over: "Echt 360 graden"![]()
Ja, hij heeft gezegd dat ie Big Brother zal winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
Psychologisch onderzoek blablabla ... gewoon BB1 kijken !quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef nicoleV het volgende:
O kijk daarom is Menno zo tegen het koken van Rob......omdat dat in een psychologisch onderzoek stond dat koks ver komen
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?
Oei... daar komt een sanctie voor.quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)
Waar is Roel nu dan? Iedereen is er behalve hijquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
Rob houdt spreekuur met Chantal.
Preciesquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef Wup het volgende:
wat grappig.....
Menno zegt nu precies hetzelfde over Rob als wat Rob gisteravond over Menno zei......
quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Ze spelen het erg slim zo samen... Ze krijgen ook erg veel los bij de diverse mensen...quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef nicoleV het volgende:
Wat een etterbakken he die twee ..... Menno en Ingrid
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus in het contract(voor zover ze het aan ons prijsgeven)
Regels van Big Brother 5
*knip
7. Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
*knip*
ow dat heb ik gemist, ik begrijp het probleem ook niet zo, maar goed...quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.
Dit waren meer stemafspraken....quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht dat ze best mogen vertellen op wie ze gaan stemmen, individueel.
Maar geen plannetjes smeden, zeg maar.
Als BB kloten heeft moeten ze dat doen!quote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....
[afbeelding]
TV?!?!?!?!?! Wa's dah????quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Als Tanja er niet bijgezeten had zou dat ook wel gebeuren. Maar Tanja zit erbij dus het mág.quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als BB kloten heeft moeten ze dat doen!
Bij stemafspraken spreek je af met anderen op wie er gestemd gaat worden. Toch?quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit waren meer stemafspraken....
ze zijn nu ineens samen op pad [ gisteren was het joost dag] voorheen deed Menno het solo, maar dat had blijkbaar te weinig succesquote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Ze spelen het erg slim zo samen... Ze krijgen ook erg veel los bij de diverse mensen...
dat zou het eerlijkste zijn maar we wetne allemaal dat zolang Tanja niet geworpen heeft ze blijft zitten waar ze zitquote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....
[afbeelding]
Whahahahahah !!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het geklaag van tanja haalt zelfs Nos Teletekst
http://teletekst.nos.nl/?110-01
Again.quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef flugeltje het volgende:
En zo kan het natuurlijk ook, gewoon het geluid wegdraaien.
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Lieske iedereen Ralph.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij stemafspraken spreek je af met anderen op wie er gestemd gaat worden. Toch?
quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef flugeltje het volgende:
En zo kan het natuurlijk ook, gewoon het geluid wegdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |