Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef Gert het volgende:
En dan gaat Tanja lopen zeuren dat ze wél chocoladevla toe wil, maar niét met slagroom want dat vindt ze zielig voor de rest van de groep.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil de rest niet iets vreselijks aandoen.
Tan, dan zul je het huis moeten verlaten.
Misschien wint ze wel. Ze wordt toch niet genomineerdquote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!
quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Kimske het volgende:
En de reden dat chantal zo lief deed, is omdat ze weet dat als Tanja aangeeft dat ze niet meer kan stoppen, Chantal t stokje over moet nemen
Oktober wordt nog even afzien.quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!
Ze heeft anders ook al twee keer liggen janken vandaagquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef Kokstra het volgende:
Shit, ik hoor de hele tijd dat irritante gelach van Chantal...
quote:Op maandag 26 september 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft anders ook al twee keer liggen janken vandaag
Alsjeblieft zeg.. Vergal deze hele BB evenquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien wint ze wel. Ze wordt toch niet genomineerd.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik pleur van mijn stoel....
Tanja: "Ik ben erachter gekomen dat ik vrij ingewikkeld ben met eten...."
NEE TOCH ZEKER !?!?!??!!??!?!??!
quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen toch echt wel constateren dat deze hele editie al vergald is. Het begon al met het weekendje Centerparcs voor Tanja en haar moeder.... maar sindsdien wordt ze ook alleen maar meer buiten de groep geplaatst. En Tanja blijft maar klagen en klagen.... en krijgt steeds meer gedaan van BB.
Ik ga bijna hopen dat de kijkcijfers enorm in elkaar donderen door dit gezeik van Hummie en aanhang.
Van mij mag ze winnenquote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook al heel BB dat Linda best een tof wijf is, ze komt alleen absoluut niet goed tot haar recht in het BB huis.
Ze is de personificatie van een SOCIALE vrouwquote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Gert het volgende:
Tanja blíjft ook maar herhalen dat ze iets heeft gekozen waarmee ze de anderen niet te veel de ogen uitsteekt.
Wat een wondervrouw, deze reïncarnatie van Moeder Theresa.![]()
Ja tijd voor wat rosé !quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook al heel BB dat Linda best een tof wijf is, ze komt alleen absoluut niet goed tot haar recht in het BB huis.
Je gaat er even aan voorbij dat Lieske de enige is die toegeeft dat zij exact hetzelfde zou doen als ze Tanja wes (de rest zal dat nimmer openlijk toegeven...)quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is de personificatie van een SOCIALE vrouw
Dat viel me ook zwaar tegen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je gaat er even aan voorbij dat Lieske de enige is die toegeeft dat zij exact hetzelfde zou doen als ze Tanja wes
Dat komt door de combie -tomatensaus-kaas-ranzige deegplakken.quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Tanja echt niet ze zei net dat ze van lasangne maagzuur kreeg
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), maar dat geldt absoluut niet voor Linda. Van mij mag ze ook winnen! Denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zou best leuk zijn.quote:
Meen je dat nou?? (ik was ff in de keuken)quote:
Haar vriendin is vandaag 30 gewordenquote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
mag ik vragen waarover Chantal gehuild heeft?
Behalve de drie die genomineerd staan mag niemand winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), maar dat geldt absoluut niet voor Linda. Van mij mag ze ook winnen! Denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zou best leuk zijn.
Ja slechts 68% van der Nederlanders heeft internetquote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bestaan die nog dan, mensen zonder internet![]()
Héérlijkquote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef CartWOman het volgende:
Scan, weekje vrij! Lekker, man![/sub]
CW, ziek? Toch niet al te erg hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef CartWOman het volgende:
Die TT!![]()
Heb zelden iemand zichzelf zó horen tegenspreken als Eucalypta zonet tegen Tanja.
OT: heb nog een week volstrekte bedrust van de huisarts gekregen, dus ga jullie veel op de lip zitten.![]()
Scan, weekje vrij! Lekker, man!
Ze voelt zich OUD, GNA GNA GNA!quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
Hai,
mag ik vragen waarover Chantal gehuild heeft?
Je vergeet de restquote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |