Crackhoer!quote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef Speedski het volgende:
[..]
Denk dat het eerder is: WIJ vervelen ons ! Tijd voor ruzie
Ben bang van niet dat is niet bedoeld voor de TV kijkertjes zonder internet, waar de meeste sms'jes vandaan komen.quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Jaaa, ik heb de eerste dag gered!!
Kom ik verdikkeme hevig trillend thuis, is fok down![]()
Maar ik kan/mag weer![]()
Ben benieuwd of we de Hummie van de TonnePReek vanavond in de uitzending te zien krijgen.
Bestaan die nog dan, mensen zonder internetquote:Op maandag 26 september 2005 17:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]![]()
Ben bang van niet dat is niet bedoeld voor de TV kijkertjes zonder internet, waar de meeste sms'jes vandaan komen.
Volgens mij Roel.quote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
En over wie heeft Chantal het nu
*mensen gaan ergens anders zitten omdat ze niet bij hem willen zitten?*
Inmiddels is Linda DBK, dus geluid weer slechtquote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het laatste uur genoten van Roel, Linda, Lieske en Menno op de draaistoeltjes. Geweldig
Was idd grappig!quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het laatste uur genoten van Roel, Linda, Lieske en Menno op de draaistoeltjes. Geweldig
Ze heeft wel een punt, maar come on .. moet ze nou elke dag te horen krijgen: meid, wat ben jij lekker bezig zeg !quote:Op maandag 26 september 2005 18:00 schreef Loedertje het volgende:
Linda naar de DBK
Tanja laat Chantal weten dat ze vandaag écht veel zin heeft in een sigaret.
Chantal veert 10 cm op en toont haar engste glimlach ooit om Tanja te vertellen hoe knap ze deze stopactie vind
Chantal zegt even later dat als Tanja zich niet had aangeboden dat zij het zou doen en niet Dido.
Tanja hoopte op een beetje respect van de anderen inzake haar stop-actie en geeft nog even een veeg richting Chantal over het roken in het bijzijn van de gestopten.
Wat is daar nu de lol aanquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda komt terug een moet een keer voor Tanja gaan koken, begrijp ik??
Is dat dan alleen voor haar of voor iedereenquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda komt terug een moet een keer voor Tanja gaan koken, begrijp ik??
Alleen voor Tanja...e n Tanja mag alles kiezen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is dat dan alleen voor haar of voor iedereen![]()
Nou jaaaaa zeg ! Moet Thelma nu nog meer als een prinses worden behandeld ????quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Loedertje het volgende:
Linda heeft *iets leuks*
Na haar bezoek aan de DBK rent ze naar Tanja *ik mag voor jou koken voor wat jij écht héél graag lust* * je mag kiezen wat je wilt !*
Tanja * dan ga ik iets zeggen waar niemand zin in heeft
Linda* Nee, ik vind dit echt leuk!! je mag kiezen wat JIJ wilt...*
Sympathiek van haarquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * dan ga ik iets zeggen waar niemand zin in heeft
Ze worden met de dag erger ja.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Gert het volgende:
Wat een stelletje klootzakken zijn het ook bij die regie hè.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Linda is helemaal hyper....
quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
TanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanja
Ze is de enige die de orginele weekopdracht kan volhouden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Knurkie het volgende:
is daar ook een reden voor dat er nu voor prinses troel gekookt gaat worden?
Ben je Ralph en Nathalie soms vergeten, die hebben ook heel veel moeite met het niet roken hoor! Vindt dat die dan ook een etentje verdienen. Om het niet op te laten vallen ook voor Roel dan.quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is de enige die de orginele weekopdracht kan volhouden.
De rookpolitie doet geen ruk .
Beloning !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |