Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?
Oei... daar komt een sanctie voor.quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)
Waar is Roel nu dan? Iedereen is er behalve hijquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
Rob houdt spreekuur met Chantal.
Preciesquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef Wup het volgende:
wat grappig.....
Menno zegt nu precies hetzelfde over Rob als wat Rob gisteravond over Menno zei......
quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Ze spelen het erg slim zo samen... Ze krijgen ook erg veel los bij de diverse mensen...quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef nicoleV het volgende:
Wat een etterbakken he die twee ..... Menno en Ingrid
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus in het contract(voor zover ze het aan ons prijsgeven)
Regels van Big Brother 5
*knip
7. Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |