Da's wel weer ff fijn, want Tanja is nu woest op 'm.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Oeh, ik hoop op waarschuwing 2!quote:Op maandag 26 september 2005 18:46 schreef Pinball het volgende:
Heeft Menno nog niet genoeg op zijn donder gehad? Ze zitten nu openlijk over de nominaties te praten!
ja en dan wel de hele andere kant op hequote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef APK het volgende:
Tanja denkt ergens hééééél anders over: "Echt 360 graden"![]()
Ja, hij heeft gezegd dat ie Big Brother zal winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
Psychologisch onderzoek blablabla ... gewoon BB1 kijken !quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef nicoleV het volgende:
O kijk daarom is Menno zo tegen het koken van Rob......omdat dat in een psychologisch onderzoek stond dat koks ver komen
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?
Oei... daar komt een sanctie voor.quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)
Waar is Roel nu dan? Iedereen is er behalve hijquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
Rob houdt spreekuur met Chantal.
Preciesquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef Wup het volgende:
wat grappig.....
Menno zegt nu precies hetzelfde over Rob als wat Rob gisteravond over Menno zei......
quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |