Eigen verantwoordelijkheid enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Af en toe moet je jezelf op de been houden.
Ik bedoel:quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58073#2266202
Een goed kijkje in de brein van de gemiddelde fp-moderator.
Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Weggegooid geld man, dvd's verzamelen.
Hey, als hun dokken hoef jij het niet te doen. Ik verzamel vliegen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.
So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen alquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Mike van Amazing Discoveries
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Vind ik ook erg asociaal inderdaad. Tis gewoon een vorm van kinderarbeid. Oh nee, het is voor een goed doel, dan mag het natuurlijk wel. Bovendien vind ik dat zij mij eerst 10 euro moeten betalen omdat ze mij storen terwijl ik keihard aan't schijten ben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
Klote kinderpostzegels.
Hebben die kinderen niet door dat ze misbruikt worden! De organisatie heeft veel gratis medewerkers en de mensen aan huis denken "ach, zo'n leuk jochie, daar doe ik het wel voor". Laat ze lekker buitenspelen.
Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.quote:
Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.![]()
En waarom denk je dat je van elke uitvoering een "special edition" hebt en de hoesjes zo mooi zijn?
Marketing.
Live fast, die young.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen al.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Weggegooid geld man, dvd's verzamelen.
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Dvd's verzamelen is cool![]()
Is Mike dood?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Mike van Amazing Discoveries
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is Mike dood?
Wat een amazing discovery![]()
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.
Mooie edities, digipacks en giftsets sparen is een leuke hobby
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.
Die is al een tijdje dood. Gelukkig vereeuwigd in zijn amazing discoveriesquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275
Ja, zo kwam ik er -2 dagen nadat ik hem gekocht had- ook achter dat de 2-disc special edition van Pulp Fiction in Nederland veel minder extra's heeft dan de Engelse versie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.
quote:Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
Sadistische hobbyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.
Met name de RCV edities moet je mijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef sizzler het volgende:
Ja, zo kwam ik er -2 dagen nadat ik hem gekocht had- ook achter dat de 2-disc special edition van Pulp Fiction in Nederland veel minder extra's heeft dan de Engelse versie.
Okee. Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met name de RCV edities moet je mijden.
Dat is pure bagger, ik heb helaas ook wat RCV uitgaves maar die vervang ik in de loop van de tijd wel met goede uitgaves
Vang dan muggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, ik noem het eerder een wereldverbeterende hobby
Meestal wel, alhoewel A-films nog wel eens goede edities uitbrengt. World Wide Cinema (vnl indie films en nu overgenomen door DFW??) bracht ook altijd wel goede edities uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.
Ik juist niet, van 80% van de multi-disc edities die in mijn bezit zijn heb ik nog nooit de extra disc(s) bekeken.quote:Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
Zo komen ze tenminste nog huis aan huis buitenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
Klote kinderpostzegels.
Hebben die kinderen niet door dat ze misbruikt worden! De organisatie heeft veel gratis medewerkers en de mensen aan huis denken "ach, zo'n leuk jochie, daar doe ik het wel voor". Laat ze lekker buitenspelen.
Klopt A-films is een positieve uitzondering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:17 schreef Chewie het volgende:
Meestal wel, alhoewel A-films nog wel eens goede edities uitbrengt. World Wide Cinema (vnl indie films en nu overgenomen door DFW??) bracht ook altijd wel goede edities uit.
Herkenbaar maar toch koop ik veel liever een multi-disc. Het idee dat je al die extra's hebt daar gaat het omquote:Ik juist niet, van 80% van de multi-disc edities die in mijn bezit zijn heb ik nog nooit de extra disc(s) bekeken.![]()
edit:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september?
Toch grappig dat mensen die achter ''de waarheid'' proberen te komen, nog altijd denken dat bekend moest worden gemaakt dat de aarde rond is. Al mag ik Hallulama dan nog wel.
Dat is toch met MAC-adressen klonen en zo? Typisch it-jargon....quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
spoofing ofzo?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=624201/sc=72a2a4quote:Blair laat 'kroonprins' Brown nog langer wachten
Gepubliceerd op dinsdag 27 september 2005
BRIGHTON (ANP) - De Britse premier Tony Blair is absoluut nog niet van plan het leiderschap over te dragen aan zijn minister van Financiën Gordon Brown. Dat bleek uit een toespraak die Blair dinsdag hield in Brighton tijdens de Labour-partijconferentie.
In zijn rede eiste hij de eer op voor de economische en sociale ontwikkelingen in Groot-Brittannië en de vrede in Noord-Ierland. Blair vouwde zijn programma uit voor de derde regeringstermijn, waarmee hij duidelijk wilde maken dat hij de man is die voor een historische derde keer Labour-premier zal zijn. Daarmee wilde hij een einde maken aan de oplopende speculaties over zijn vervanging door Brown.
De minister van Financiën diende maandag tijdens een eigen toespraak een open sollicitatie in voor Blairs functie. Presenteerde Brown zich de afgelopen jaren al als kroonprins, ditmaal eiste hij bijna letterlijk de troon op. Hij ontvouwde zijn sociale en economische plannen voor de komende tien jaar, prees Blairs verworvenheden vrijwel alleen in de verleden tijd en kondigde een rondreis door het land aan om de Labour-leden te horen.
Blair maakte dinsdag echter duidelijk dat Brown wel ambities mag hebben, maar die voorlopig niet kan vervullen. Brown komt op zijn vroegst in 2007 aan de beurt.
Ik ben blij dat ik het niet wist. Wederom een teken dat de IT-wereld mijlen van me vandaan staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is toch met MAC-adressen klonen en zo? Typisch it-jargon....
Bedankt zakjapanner, dat zocht ik.
Dit gaat nog zo ontzettend veel ellende opleverenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
NOS Journaal: Veel problemen met zorgtoeslag.
Daar ga je Hoogervorst! (nu maar hopen dat ie een beroerte krijgt, en naar Appelscha wordt overgebracht omdat het 1,5% goedkoper is)
Op 1 januari gaat Hoogervorst voor de bijl. Het systeem is nu al gedoemd te mislukken, doordat het geen rekening houdt met de administratie van de huisartsen, laat staan die van de patient.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
NOS Journaal: Veel problemen met zorgtoeslag.
Daar ga je Hoogervorst! (nu maar hopen dat ie een beroerte krijgt, en naar Appelscha wordt overgebracht omdat het 1,5% goedkoper is)
Alleen al die 45k extra telefoontjes naar de belastingdienst kost de belastingbetaler miljoenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit gaat nog zo ontzettend veel ellende opleveren. Al was het alleen al voor mezelf aangezien ik er gewoon flink op achteruit zal gaan
.
Wedden dat Wilders ook subsidie voor z'n zeteltje krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja ik heb ook een brief van de belastingdienst gekregen dat ik zorgtoeslag kan krijgen.
Maar moet ik dat invullen, subsidies vallen buiten mijn principes
je bent een kerk oid?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja ik heb ook een brief van de belastingdienst gekregen dat ik zorgtoeslag kan krijgen.
Klopt er zullen allerlei belangrijke dingetjes komen te vervallen, zodat mensen met hun ziekte blijven lopen, wat de maatschappij nog tig keer meer kost. Dat zie in Amerika, waar de zorgkosten uit de fucking pan rijzen. Als je de kosten omlaag wil brengen moet je zorg goedkoper maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op 1 januari gaat Hoogervorst voor de bijl. Het systeem is nu al gedoemd te mislukken, doordat het geen rekening houdt met de administratie van de huisartsen, laat staan die van de patient.
Rob Oudkerk noemde een voorbeeld dat : stel je hebt een rontgenfoto nodig die niet betaalt kan worden door een bijstandsmoeder. Die foto is cruciaal voor het verloop van de diagnose die de huisarts moet stellen. Wat doe je dan met Hoogervorst zijn plan?
Ik heb ook een hekel aan al te technisch gepraat, het gaat erom wat je met techniek doet. Maar goed, alles voor de studiepuntjes....quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet wist. Wederom een teken dat de IT-wereld mijlen van me vandaan staat![]()
Wanneer een verschil tussen er 250 of 650 euro per jaar er op achteruit gaan je weinig kan schelen zou ik het niet invullenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Nah ja sommige principes kunnen best minder rigide worden toegepast.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef du_ke het volgende:
Wanneer een verschil tussen er 250 of 650 euro per jaar er op achteruit gaan je weinig kan schelen zou ik het niet invullen.
* pberends is playing Peggy Lee - Hey Big Spenderquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
Met die ziektekosten hè, als je helemaal niet ziek wordt, dan betaal je toch minder? Dat was tenminste het uitgangspunt....
Belastingdruk in de VS is trouwens ook nog tyfushoog zeg. 42%quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Neo-con zijn is een state-of-mind. Net als gevoel voor veiligheid.
Ik lees je laatste mailtje (uit januari) pas nu. Je weet toch hopelijk wel wat mijn nieuwe mail is hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Belastingdruk in de VS is trouwens ook nog tyfushoog zeg. 42%.
* RichardQuest speelt Detroit Grand Pubahs - Definition Of Sick.mp3quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Peggy Lee - Hey Big Spender
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik lees je laatste mailtje (uit januari) pas nu. Je weet toch hopelijk wel wat mijn nieuwe mail is hè?
Ik geef 'm 10 minuten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:38 schreef pberends het volgende:
Verzin hier Amerikaanse neo-con-nummers.
En dan nog zijn ze niet in staat om een fatsoenlijke infrastructuur op te bouwen (behalve een militaire)quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Belastingdruk in de VS is trouwens ook nog tyfushoog zeg. 42%.
Liedjes duren meestal maar zo'n 4 minuten.quote:
Infrastructuur is daar echt pauper inderdaad. Ze kunnen beter de belastingen daar verhogen willen ze meer economische groei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan nog zijn ze niet in staat om een fatsoenlijke infrastructuur op te bouwen (behalve een militaire).
Tja maar dat vinden ze daar bijzonder engquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Infrastructuur is daar echt pauper inderdaad. Ze kunnen beter de belastingen daar verhogen willen ze meer economische groei.
Meest leuke is nog dat HongKong enzo, waar de belastingen veel lager zijn dan die in de VS, wel een fatsoenlijke infrastructuur op weten te bouwen. Dan vraag je je toch af waar dat geld allemaal heen gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Infrastructuur is daar echt pauper inderdaad. Ze kunnen beter de belastingen daar verhogen willen ze meer economische groei.
Omdat neocons zo drammerig zijn duren ze meestal 10 minuten hoor...Vooral "The Neo Cons - Yurop Sucks" en "Adam and Eve - The Inevitable Return Of Straight Marriage".quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Liedjes duren meestal maar zo'n 4 minuten.
Als er meer dan 15 inzendingen zijn is het materiaal voor een ander topic: "De playlist van W. Bush"quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat neocons zo drammerig zijn duren ze meestal 10 minuten hoor...Vooral "The Neo Cons - Yurop Sucks" en "Adam and Eve - The Inevitable Return Of Straight Marriage".
Hong Kong is een stadstaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Meest leuke is nog dat HongKong enzo, waar de belastingen veel lager zijn dan die in de VS, wel een fatsoenlijke infrastructuur op weten te bouwen. Dan vraag je je toch af waar dat geld allemaal heen gaat.
Dat zijn de enige berichten denkbaar die mij als persoon ook echt rakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58078
Waarschijnlijk doorgedraaide GroenLinksers, die eindelijk realiseerden dat zelfmoord plegen goed voor het milieu is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zijn de enige berichten denkbaar die mij als persoon ook echt raken(hoewel er in het bericht moet staan dat er 800 jongeren p.j. zelfmoord plegen en niet 40.000
).
China heeft nauwlijks invloed op het bestuur in HongKong, ook niet op de belastingen.quote:
maar daar woont men allemaal netjes op elkaars lip, iets efficientere samenlevingquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Meest leuke is nog dat HongKong enzo, waar de belastingen veel lager zijn dan die in de VS, wel een fatsoenlijke infrastructuur op weten te bouwen. Dan vraag je je toch af waar dat geld allemaal heen gaat.
Aha, de GroenLinkssamenleving, met open grenzen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
maar daar woont men allemaal netjes op elkaars lip, iets efficientere samenleving
Wolfowitz heeft het zo gewildquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, de GroenLinkssamenleving, met open grenzen.
Als je verder kijkt zie hoe verrot de Franse maatschappij is. Dit soort sociale klimaten zijn uitstekend voor fascisten (zie ook: de Weimar-republiek). Als er een islamitische aanslag plaatsvind in Frankrijk op een herkenbare landmark of bekend persoon zal het land spreekwoordelijk in brand staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doorgedraaide GroenLinksers, die eindelijk realiseerden dat zelfmoord plegen goed voor het milieu is.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je verder kijkt zie hoe verrot de Franse maatschappij is. Dit soort sociale klimaten zijn uitstekend voor fascisten (zie ook: de Weimar-republiek). Als er een islamitische aanslag plaatsvind in Frankrijk op een herkenbare landmark of bekend persoon zal het land spreekwoordelijk in brand staan.
Omdat twee jongens in een miljoenenstad twee meisjes uit een flat duwen springen zal de fascistische revolte aanstaande zijn? Alsjeblieft...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je verder kijkt zie hoe verrot de Franse maatschappij is. Dit soort sociale klimaten zijn uitstekend voor fascisten (zie ook: de Weimar-republiek). Als er een islamitische aanslag plaatsvind in Frankrijk op een herkenbare landmark of bekend persoon zal het land spreekwoordelijk in brand staan.
OMG, waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat twee jongens in een miljoenenstad twee meisjes uit een flat duwen springen zal de fascistische revolte aanstaande zijn? Alsjeblieft...
Wat ze heeft aangezet tot zelfmoord is veel interessanter. Geldt overigens voor elk westers land.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat twee jongens in een miljoenenstad twee meisjes uit een flat duwen springen zal de fascistische revolte aanstaande zijn? Alsjeblieft...
je was weg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef JanMichiel het volgende:
Wat hebben jullie er weer een puinhoop van gemaakt terwijl ik weg was.
Je weet het wel weer tot de kern te brengen zeg, islam en fascisme. Leer ons 's nog wat over de linkse media.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |