abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30974807
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Af en toe moet je jezelf op de been houden.
Eigen verantwoordelijkheid enzo
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:01:20 #202
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30974895
voorschieten en naschieten.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30975005
Vergeet afschieten niet

Zo ik ga even bordenstandaards kopen voor mijn dvd-collectie
pi_30975380
Weggegooid geld man, dvd's verzamelen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30975440
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58073#2266202

Een goed kijkje in de brein van de gemiddelde fp-moderator .
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Mike van Amazing Discoveries
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30975470
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.
pi_30975498
Klote kinderpostzegels.

Hebben die kinderen niet door dat ze misbruikt worden! De organisatie heeft veel gratis medewerkers en de mensen aan huis denken "ach, zo'n leuk jochie, daar doe ik het wel voor". Laat ze lekker buitenspelen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30975520
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.
Hey, als hun dokken hoef jij het niet te doen. Ik verzamel vliegen.
pi_30975523
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik bedoel:
- Herman Brood
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen al .
pi_30975569
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
Klote kinderpostzegels.

Hebben die kinderen niet door dat ze misbruikt worden! De organisatie heeft veel gratis medewerkers en de mensen aan huis denken "ach, zo'n leuk jochie, daar doe ik het wel voor". Laat ze lekker buitenspelen.
Vind ik ook erg asociaal inderdaad. Tis gewoon een vorm van kinderarbeid. Oh nee, het is voor een goed doel, dan mag het natuurlijk wel. Bovendien vind ik dat zij mij eerst 10 euro moeten betalen omdat ze mij storen terwijl ik keihard aan't schijten ben.
pi_30975572
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef pberends het volgende:

[..]
Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.

En waarom denk je dat je van elke uitvoering een "special edition" hebt en de hoesjes zo mooi zijn?

Marketing.
pi_30975640
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.

En waarom denk je dat je van elke uitvoering een "special edition" hebt en de hoesjes zo mooi zijn?

Marketing.
Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.
pi_30975761
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef pberends het volgende:

[..]

So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen al .
Live fast, die young.
pi_30975774
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:

Leven en laten leven. Dvd's verzamelen is cool
pi_30975880
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.
pi_30975895
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Leven en laten leven. Dvd's verzamelen is cool
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?
pi_30975938
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Is Mike dood?

Wat een amazing discovery
pi_30976006
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?
Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.

Mooie edities, digipacks en giftsets sparen is een leuke hobby
pi_30976020
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Is Mike dood?

Wat een amazing discovery
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275
pi_30976035
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.

Mooie edities, digipacks en giftsets sparen is een leuke hobby
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.
pi_30976092
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.

Maar ik ben het met je eens dat 'scene selection' en 'interactive menu' niet echt bijzonder zijn. Commentaar luister ik verder ook niet. Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
pi_30976167
quote:
Die is al een tijdje dood. Gelukkig vereeuwigd in zijn amazing discoveries
pi_30976261
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja, zo kwam ik er -2 dagen nadat ik hem gekocht had- ook achter dat de 2-disc special edition van Pulp Fiction in Nederland veel minder extra's heeft dan de Engelse versie.
quote:
Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
pi_30976300
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.
Sadistische hobby
pi_30976365
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef sizzler het volgende:
Ja, zo kwam ik er -2 dagen nadat ik hem gekocht had- ook achter dat de 2-disc special edition van Pulp Fiction in Nederland veel minder extra's heeft dan de Engelse versie.
Met name de RCV edities moet je mijden.

Dat is pure bagger, ik heb helaas ook wat RCV uitgaves maar die vervang ik in de loop van de tijd wel met goede uitgaves
pi_30976511
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sadistische hobby
Ach, ik noem het eerder een wereldverbeterende hobby
pi_30976536
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Met name de RCV edities moet je mijden.

Dat is pure bagger, ik heb helaas ook wat RCV uitgaves maar die vervang ik in de loop van de tijd wel met goede uitgaves
Okee. Thanks voor de tip.
pi_30976584
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ach, ik noem het eerder een wereldverbeterende hobby
Vang dan muggen.
pi_30976681
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vang dan muggen.
Ja, die gooi ik er ook af en toe bij ja.
pi_30976906
Waar zijn de foto's van je hobby RQ
pi_30977018
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Meestal wel, alhoewel A-films nog wel eens goede edities uitbrengt. World Wide Cinema (vnl indie films en nu overgenomen door DFW??) bracht ook altijd wel goede edities uit.
quote:
Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
Ik juist niet, van 80% van de multi-disc edities die in mijn bezit zijn heb ik nog nooit de extra disc(s) bekeken.
pi_30977130
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
Klote kinderpostzegels.

Zo komen ze tenminste nog huis aan huis buiten . Wat een ellende zeg kinderen die wat doen voor het goede doel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:26:05 #234
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30977233
Ellende, ook een mooi woord. Evenals Walging.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30977268
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:17 schreef Chewie het volgende:
Meestal wel, alhoewel A-films nog wel eens goede edities uitbrengt. World Wide Cinema (vnl indie films en nu overgenomen door DFW??) bracht ook altijd wel goede edities uit.
Klopt A-films is een positieve uitzondering.
Maar voor de mooiste uitgaves moet je toch naar het buitenland.
quote:
Ik juist niet, van 80% van de multi-disc edities die in mijn bezit zijn heb ik nog nooit de extra disc(s) bekeken.
Herkenbaar maar toch koop ik veel liever een multi-disc. Het idee dat je al die extra's hebt daar gaat het om
pi_30977334
Interessant artikel in de nieuwste Elsevier of door de opwarming meer of minder orkanen ontstaan.
pi_30977541
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zijn de foto's van je hobby RQ
Geen camera mên.
pi_30977564
Weet iemand hoe het heet als je een loginscherm namaakt om achter een wachtwoord te komen?
pi_30977633
spoofing ofzo?
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:53:43 #241
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30978049
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september?

Toch grappig dat mensen die achter ''de waarheid'' proberen te komen, nog altijd denken dat bekend moest worden gemaakt dat de aarde rond is. Al mag ik Hallulama dan nog wel.
edit:

[ Bericht 10% gewijzigd door Finder_elf_towns op 27-09-2005 18:20:29 ]
pi_30978057
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
spoofing ofzo?
Dat is toch met MAC-adressen klonen en zo? Typisch it-jargon....

Bedankt zakjapanner, dat zocht ik.
pi_30978118
Im Westen nichts Neues :
quote:
Blair laat 'kroonprins' Brown nog langer wachten

Gepubliceerd op dinsdag 27 september 2005

BRIGHTON (ANP) - De Britse premier Tony Blair is absoluut nog niet van plan het leiderschap over te dragen aan zijn minister van Financiën Gordon Brown. Dat bleek uit een toespraak die Blair dinsdag hield in Brighton tijdens de Labour-partijconferentie.

In zijn rede eiste hij de eer op voor de economische en sociale ontwikkelingen in Groot-Brittannië en de vrede in Noord-Ierland. Blair vouwde zijn programma uit voor de derde regeringstermijn, waarmee hij duidelijk wilde maken dat hij de man is die voor een historische derde keer Labour-premier zal zijn. Daarmee wilde hij een einde maken aan de oplopende speculaties over zijn vervanging door Brown.

De minister van Financiën diende maandag tijdens een eigen toespraak een open sollicitatie in voor Blairs functie. Presenteerde Brown zich de afgelopen jaren al als kroonprins, ditmaal eiste hij bijna letterlijk de troon op. Hij ontvouwde zijn sociale en economische plannen voor de komende tien jaar, prees Blairs verworvenheden vrijwel alleen in de verleden tijd en kondigde een rondreis door het land aan om de Labour-leden te horen.

Blair maakte dinsdag echter duidelijk dat Brown wel ambities mag hebben, maar die voorlopig niet kan vervullen. Brown komt op zijn vroegst in 2007 aan de beurt.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=624201/sc=72a2a4
pi_30978211
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is toch met MAC-adressen klonen en zo? Typisch it-jargon....

Bedankt zakjapanner, dat zocht ik.
Ik ben blij dat ik het niet wist. Wederom een teken dat de IT-wereld mijlen van me vandaan staat
pi_30978327
NOS Journaal: Veel problemen met zorgtoeslag.

Daar ga je Hoogervorst! (nu maar hopen dat ie een beroerte krijgt, en naar Appelscha wordt overgebracht omdat het 1,5% goedkoper is)
pi_30978545
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef pberends het volgende:

Daar ga je Hoogervorst! (nu maar hopen dat ie een beroerte krijgt, en naar Appelscha wordt overgebracht omdat het 1,5% goedkoper is)
Dit gaat nog zo ontzettend veel ellende opleveren . Al was het alleen al voor mezelf aangezien ik er gewoon flink op achteruit zal gaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30978569
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef pberends het volgende:

Op 1 januari gaat Hoogervorst voor de bijl. Het systeem is nu al gedoemd te mislukken, doordat het geen rekening houdt met de administratie van de huisartsen, laat staan die van de patient.

Rob Oudkerk noemde een voorbeeld dat : stel je hebt een rontgenfoto nodig die niet betaalt kan worden door een bijstandsmoeder. Die foto is cruciaal voor het verloop van de diagnose die de huisarts moet stellen. Wat doe je dan met Hoogervorst zijn plan?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30978607
Oh ja ik heb ook een brief van de belastingdienst gekregen dat ik zorgtoeslag kan krijgen.

Maar moet ik dat invullen, subsidies vallen buiten mijn principes
pi_30978621
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit gaat nog zo ontzettend veel ellende opleveren . Al was het alleen al voor mezelf aangezien ik er gewoon flink op achteruit zal gaan .
Alleen al die 45k extra telefoontjes naar de belastingdienst kost de belastingbetaler miljoenen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')