Ach net alsof Bush daar mee zitquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef du_ke het volgende:
Dit is er een die zich onderhand al wel van bush heeft afgekeerd.
Whahahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja dat linkse krakerstuig, ze prediken vrede en pacifisme maar dragen dat zelf niet uit.
Ach whatever, tuig blijft hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:02 schreef sigme het volgende:
Whahaha. Jij luistert duidelijk nooit naar links krakerstuig. Die prediken zeker geen vrede en pacifisme. Je kan toch wel een hippie van een kraker onderscheiden?
Een enkeling valt wel mee. Ik ken er die naast hun krakerstuigbestaan een nette betrekking op na houden. Zelfs een natuurkundeleraar gehad die in het Wolters Noordhof Complex woonde.quote:
Ach dat simplisme jou niet vreemd is lijkt me oud nieuws.quote:
Natuurkundeleraar, dan kan ik best begrijpen dat je een hobby zoekt naast je dagelijkse levenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:22 schreef sigme het volgende:
Een enkeling valt wel mee. Ik ken er die naast hun krakerstuigbestaan een nette betrekking op na houden. Zelfs een natuurkundeleraar gehad die in het Wolters Noordhof Complex woonde.
Hoewel ik niet weet of het WNC bij jou bekend is. Du_ke misschien?
Ach ik heb niet zoveel met dat extreem-linkse tuig net zoals ik niets heb met extreem-rechts tuig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:26 schreef du_ke het volgende:
Ach dat simplisme jou niet vreemd is lijkt me oud nieuws.
Neuh niet echt woon nog niet zo gek lang in Groningen. Had eerder in Leeuwarden wel een biologiedocent die z'n zoveeljarig huwelijk in de Benzinebar vierdequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:22 schreef sigme het volgende:
Hoewel ik niet weet of het WNC bij jou bekend is. Du_ke misschien?
Ik las het vanochtend in de Telegraaf. Verdonk is er nog van onder de indruk ook van het spuugincident.quote:
Ah ok dus niet groeten zeg maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Je moet hier gewoon met de deur in huis vallen.
Tuurlijk wel het is hier een permanente groetzone.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok dus niet groeten zeg maar.
Het mag natuurlijk welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ok dus niet groeten zeg maar.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel het is hier een permanente groetzone..
Het WNC stond waar nu de openbare bibliotheek, zo ongeveer dat hele blok. Groot!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh niet echt woon nog niet zo gek lang in Groningen. Had eerder in Leeuwarden wel een biologiedocent die z'n zoveeljarig huwelijk in de Benzinebar vierde.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Het WNC stond waar nu de openbare bibliotheek, zo ongeveer dat hele blok. Groot!
Benzinebar ben ik nooit zo'n liefhebber van geweest. Ik heb nog wel eens doorgehaald in de kroeg ertegenover,het land van belofte. Wel eens geweest?
Nee kom eigenlijk wat te weinig aan stappen toe hier in Groningen. Nogal druk met studerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Het WNC stond waar nu de openbare bibliotheek, zo ongeveer dat hele blok. Groot!
Benzinebar ben ik nooit zo'n liefhebber van geweest. Ik heb nog wel eens doorgehaald in de kroeg ertegenover,het land van belofte. Wel eens geweest?
Ja man, een belegering was het. Compleet met helikopters en liveverslag op de lokale tv. Drie dagen oorlog in Stad. Ik ben later nog naar het proces tegen de gearresteerde krakers geweest. Spectakel. Daarna is het een stuk rustiger geworden in stad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1990 hebben ze het WNC toch ontruimd? Was een gigantisch complex aangezien de bibliotheek nu de hele ruimte inderdaad heeft ingenomen.
Wel, in dat geval is het land van belofte niet de meest waarschijnlijke kroeg om ooit te verzeilen, daar midden tussen de dames van lichte zeden.quote:du_ke
Nee kom eigenlijk wat te weinig aan stappen toe hier in Groningen. Nogal druk met studeren
Ach ik zuip ook wel maar dat is meer tussen de bedrijven doorquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
Lieg niet du_ke, je zuipt alleen maar
Wat natuurlijk een belangrijk onderdeel van studeren is![]()
Terecht. Alcohol en studeren zijn inherent aan elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
Ach ik zuip ook wel maar dat is meer tussen de bedrijven door.
Ik meende eens gehoord te hebben dat er op onze faculteit bier geschonken word op vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen ik student had moeten zijn zoop ik tussen het bedrijven doorquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je blijft achter in tha hood?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
De nigga Yohen komt overigens niet omdat hij heel erg op de kleintjes moet gaan letten.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik student had moeten zijn zoop ik tussen het bedrijven door![]()
Probeer ergens een fles schelvispekel op te scharrelen. Het proeft beter dan het heetquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef du_ke het volgende:
[..]. Heb me gister overigens beperkt tot een jägermeister maar dat had meer met de gesteldheid van m'n keel te maken
.
Van de liefde?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik student had moeten zijn zoop ik tussen het bedrijven door![]()
Toen ik nog op het HBO in Leeuwarden zat was het grand-cafe in de school toch wel heel geregeld open heb daar dan ook heel wat middagen rondgebracht met het drinken van bier en het spelen van backgammon.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik meende eens gehoord te hebben dat er op onze faculteit bier geschonken word op vrijdagmiddag.![]()
Liefde, liefde, dat zijn jouw woordenquote:
Haha, ik heb het bij ons nog nooit gezien eigenlijk dus of ik de verhalen moet geloven vraag ik me ook sterk af. Wel rijdt er nu op Zernike "dirk om de hoek" rond, de SRV man die ook bier verkoopt. Gisteren zag ik twee van die kneuzen om half 10 al een de halve liters.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen ik nog op het HBO in Leeuwarden zat was het grand-cafe in de school toch wel heel geregeld open heb daar dan ook heel wat middagen rondgebracht met het drinken van bier en het spelen van backgammon.
Zal er aan denken maar voor een volgende keer de jagermeister heeft gister aardig geholpen voel me al stukken minder beroerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer ergens een fles schelvispekel op te scharrelen. Het proeft beter dan het heet
Bier bvoor het ontbijt kan verassend goed smaken kwam ik zondag achterquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, ik heb het bij ons nog nooit gezien eigenlijk dus of ik de verhalen moet geloven vraag ik me ook sterk af. Wel rijdt er nu op Zernike "dirk om de hoek" rond, de SRV man die ook bier verkoopt. Gisteren zag ik twee van die kneuzen om half 10 al een de halve liters.
Ik heb er geen ruime ervaring mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bier bvoor het ontbijt kan verassend goed smaken kwam ik zondag achter.
ik wou dat ik jouw leeftijd hadquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wanneer is je eerste AA bijeenkomstquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
Nou al te vaak ga ik het ook niet proberen hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Instromers en scholieren mogen alleen maar drank halen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, hoe oud ben jij?quote:
en zo hoort het ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat was om te vergeten..quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou al te vaak ga ik het ook niet proberen hoor.
Maar prins Bernhard schijnt ook elke ochtend bij het ontbijt een biertje gedronken te hebben.
En mensen die op de kleintjes moeten letten mogen het opdrinken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar begin ik niet aan voor ik zwerver benquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wanneer is je eerste AA bijeenkomst
Mooie toekomst ligt er voor jequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:48 schreef du_ke het volgende:
Daar begin ik niet aan voor ik zwerver ben.
En laten het voorschieten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En mensen die op de kleintjes moeten letten mogen het opdrinken?
Aha vandaar dat je op de kleintjes moet letten. Ze hebben teveel voorgeschotenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
En laten het voorschieten.
Af en toe moet je jezelf op de been houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha vandaar dat je op de kleintjes moet letten. Ze hebben teveel voorgeschoten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |