Eigen verantwoordelijkheid enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Af en toe moet je jezelf op de been houden.
Ik bedoel:quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58073#2266202
Een goed kijkje in de brein van de gemiddelde fp-moderator.
Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Weggegooid geld man, dvd's verzamelen.
Hey, als hun dokken hoef jij het niet te doen. Ik verzamel vliegen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad, dvd's kan je 1 of 2 keer kijken en dan kan je ze net zo goed weggooien. Die dvd-verzamelgekte van de laatste tijd gaat echt nergens over. Wat me vooral ergert is dat mensen tegenwoordig te fucking lui zijn om ze te downloaden omdat ze het makkelijker vinden om in de winkel als een bezetene in de schappen te graaien.
So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen alquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Mike van Amazing Discoveries
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Vind ik ook erg asociaal inderdaad. Tis gewoon een vorm van kinderarbeid. Oh nee, het is voor een goed doel, dan mag het natuurlijk wel. Bovendien vind ik dat zij mij eerst 10 euro moeten betalen omdat ze mij storen terwijl ik keihard aan't schijten ben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
Klote kinderpostzegels.
Hebben die kinderen niet door dat ze misbruikt worden! De organisatie heeft veel gratis medewerkers en de mensen aan huis denken "ach, zo'n leuk jochie, daar doe ik het wel voor". Laat ze lekker buitenspelen.
Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.quote:
Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Veel mensen snappen de film toch niet zonder ondertiteling.![]()
En waarom denk je dat je van elke uitvoering een "special edition" hebt en de hoesjes zo mooi zijn?
Marketing.
Live fast, die young.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
So what, je kan beter op je 60ste doodgaan dan op je 80ste. Alleen om die prostaatproblemen al.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Weggegooid geld man, dvd's verzamelen.
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n special edition zuigt als hell, zeker als het een realistische film is. Dat maakt de film namelijk tamelijk onrealistisch.
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Dvd's verzamelen is cool![]()
Is Mike dood?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel:
- Herman Brood
- Mike van Amazing Discoveries
- Theo Van Gogh
- Herman Brood
Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Och, van mij mag je hoor, ik legde net aan p uit dat het zelfs in mijn voordeel is, maar het is gewoon weggegooid geld. Hoe vaak heb je je 3e of 4e dvd nou gezien?
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is Mike dood?
Wat een amazing discovery![]()
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om dvd's te verzamelen. Sommige films kijk ik wel meerdere keren maar daar gaat het niet eens om.
Mooie edities, digipacks en giftsets sparen is een leuke hobby
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:
Soms zijn ze briljant, zoals bij de LOTR-trilogy of The Matrix triology. Maar heel vaak stelt het niks voor. Vooral niet de optie om het commentaar van de regisseur erbij te horen. Who cares !? Of als ze "scene selection" en "interactive menu" onder de "extra features" zetten. Belachelijk.
Die is al een tijdje dood. Gelukkig vereeuwigd in zijn amazing discoveriesquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275
Ja, zo kwam ik er -2 dagen nadat ik hem gekocht had- ook achter dat de 2-disc special edition van Pulp Fiction in Nederland veel minder extra's heeft dan de Engelse versie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De mooiste edities vind je ook niet in Nederland. Lang leve Internet.
quote:Maar toch kies ik liever een 2-disc edition dan een single disc. Hebzucht ofzo
Sadistische hobbyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
Maar vliegen zijn gratis. Het is de kunst om ze levend te vangen en zo langzaam in een zakje te laten strerven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |