volgende keer gewoon zelf doenquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
Dat duurde lang!!
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Dido wordt echt geil, want ze heeft nog steeds pijn.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Dat kan ik me best voorstellen, dan gaat hij de vrouwtjes missenquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zometeen, hop, broekie uitquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Hij zei net ook al: Ik geniet ook wel erg van het uitzicht, als je het niet erg vind.quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zie ik nu de contouren van een boner??quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
Over witte vlekken gesproken... ik vermoed er een paar in Roels onderbroek momenteel.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!
Ja Roel doe ook wat uit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef Kinga het volgende:
hahaha, hij vindt het bloedheet
hoezo vroegerquote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Als je die ene foto nu ziet, dan denk je echt dat Nathalie vroeger ook vast zo'n supervervelend giechelend meisje is geweest
geweest?quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Als je die ene foto nu ziet, dan denk je echt dat Nathalie vroeger ook vast zo'n supervervelend giechelend meisje is geweest
Die gaat wel meer doen op de WC dadelijk dan alleen een sigaretje roken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie ik nu de contouren van een boner??![]()
Ja nu je het zegt, nog steeds eigenlijkquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN:
Dido: Zeg Roel heb je soms drie handen, ik voel je mijn rug masseren, maar tegelijk worden mijn billen hard gemasseerd?
Roel: Ja, daar heb ik een hele dikke middelvinger...![]()
[afbeelding]
Strak paardrijkontje.quote:
Ja hè! Ziet er lekker uit! Toch een positief Dido-puntje.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel doet het heel goed, mannen... watch and learn
![]()
ofquote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN:
Dido: Zeg Roel heb je soms drie handen, ik voel je mijn rug masseren, maar tegelijk worden mijn billen hard gemasseerd?
Roel: Ja, daar heb ik een hele dikke middelvinger...![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha Dido blijft maar zeggen dat het zeer doet... slim. vooral zo onder![]()
Dido laat echt niet z'n boner zien..quote:
Straks houdt Dido het niet meer uit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Als je nu Roel bent dan word je toch helemaal gek dat je niet iets lager mag gaan.
Damn
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef b0ng het volgende:
deed BB die lichten nu steeds weer aan op de slaapkamer?
Ik bedoelde die van Roelquote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè! Ziet er lekker uit! Toch een positief Dido-puntje.
quote:
IK IK IKquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Djoj het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Tanja het licht uit doet als Roel daar nog busy is met Dido...of heb ik iets gemist??
Me2quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef regenworm het volgende:
daar gaan we weer geen beelden.
Wordt er een beetje doodziek van.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
*Testosteron-topic*
Of een juiste gok of missen wij hier nog steeds die klokquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef kwakveense het volgende:
ralph denkt dat t half twaalf is...zonder op het bad te kijken...
Heb niet het idee dat dit de schuld is van de BB regie maar van de mutsen die willen slapen in de slaapkamer.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2ze zijn loei-irritant bij de regie, alles wat ook maar een beetje potentie heeft word subiet weggezapt
mss vanwege de uitbrander van Hummie vanmiddag is de sfeer achter de schermen erg vervelend waardoor je dit soort dingen krijgt, alhoewel het al die tijd opgemerkt kan worden dat de belanrijkste beelden niet worden gestreamed
Idee van de modjesquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk opeens SC, en niet de veel overzichtelijkere titel "commentaren op de live-stream" ....?
:quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Fokkin hell dat was een heerlijke massage.
![]()
Dido is het karwei nu aan het afmaken in de badkamer, zeker weten.
Slaap zequote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef kwakveense het volgende:
ik hou t voor gezien mensen...welterusten....
kennelijk weet niemand hetquote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft BB trouwens iets in de algemene voorwaardes staan dat ze oude vrouwen niet naakt laten zien?
Incl. de bromvliegquote:Op zondag 25 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig beeld op stream 3 net
[afbeelding]
Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hierquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk opeens SC, en niet de veel overzichtelijkere titel "commentaren op de live-stream" ....?
Nou, onzinnig, ik ben het er niet mee eensquote:
Bij een blote tiet draaien ze al weg.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2ze zijn loei-irritant bij de regie, alles wat ook maar een beetje potentie heeft word subiet weggezapt
mss vanwege de uitbrander van Hummie vanmiddag is de sfeer achter de schermen erg vervelend waardoor je dit soort dingen krijgt, alhoewel het al die tijd opgemerkt kan worden dat de belanrijkste beelden niet worden gestreamed
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChatquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hier
Ik zit hier hoorquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de bromvlieg(laat ik voor het gemak bij deze de bromvlieg omdopen tot "Kees" onze 13e bewoner!
)
ja, en tot 00.00 hebben we infragroenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Die infraroodcamera's leased Sjonnie van 00.00 uur tot 07.30 uur.![]()
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij een blote tiet draaien ze al weg.
Heb de regie van BB1 hongarije gebeld of ze langs willen komen.
Deze regie was knettergek, als een dame onder de douche stond zoemende gewoon in op tieten poesje tenen. En trouwens deden ze dat bij de heren ook, bort pik tenen.
BB5 is niet om aan te zien
Nee, ik was het met je eens. Met tegenzin.quote:
Is dat voor de belasting ofzo??quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
En juist Joost alias member of the rookpolice vermoedde gisternacht dat Roel mss rookte dus hij moet erg opletten anders is ie zwaar de Sjaakquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:
Huppetee, iedereen naar bed. Roel haalt z'n 20ste siggie wel vanavond.
Edit:: Menno en Joost zijn nog wakker![]()
Het was wat overdreven, maar je kan een middenweg zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
Die Marrokaan heette Dariusquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
kan me nog herinneren dat in BB2 er al na anderhalve week een knallende bonje in het huis was met ik geloof desiree en een troetelmarokkaan? had ik net een half uur me casemadecoder en ik had gelijk prijs.
Ik wil een knallende bonje....bijvoorbeeld tussen roel en rob ofzo !
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
Ik vond die knul zo ongelooflijk irritant dat ik zijn naam heb verdrongen!quote:
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnenquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.Je ziet wel dat er meer wordt gepost in de streamverslagen. Dus het heeft wel effect gehad.
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
het deel waar andre hazes heeft gelegen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
Ach, het blijft toch gewoon zoals het was, ja toch. Als je maar kunt lachenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnen![]()
en niet te vergeten na 19:30 uit te zendenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brother. Met mensen die serieus niet bang zijn voor een leuk 'onderonsje' en een cam-team die, er ook niet bij wegdraait..
(alleen boven de 18) [afbeelding]
Ik meen mij te herinneren dat er in pinda's een stof zit die overreaktie of allergie kan veroorzaken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
Zeg Scanman, wil je eens ophouden met die pikante, spannende en interessante caps..?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
het is veel te veel wat ze krijgenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
]
Olé, lekker kijken naar een spellutje![]()
![]()
En in ER hebben ze ook niks te vreten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
het is veel te veel wat ze krijgen
in BB3 had je nog eens een leuke knalruzie om een appeltje:)
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef pinkplatinum het volgende:
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te worden
joh die roel zit brood met pindakaas te vreten of het een vers gebraden kip is die hij voorgeschoteld krijgt door 4 topless bedienstesquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
ik denk het niet.. juist zou ik dan meer kijken op de streams omdat je dan meer zou kunnen missen.. nu lees je het hier gewoon bij de verslagen en commentaren..quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
Ja haha hij heeft een raar buikje hequote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......
Hij eet nu zoveel om de trek in een sigaret te onderdrukken omdat Joost en Menno nog wakker zijnquote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh die roel zit brood met pindakaas te vreten of het een vers gebraden kip is die hij voorgeschoteld krijgt door 4 topless bedienstes
Tijd voor een GroupHugquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Zonder fok geen BB.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
het is zeker gezellig, alleen moet hummy nu eens na ons luistern.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BBquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Je knuffelt me bijna doodquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Tijd voor een GroupHug [afbeelding]
Ik heb alleen BB1 gezien.. waren die andere BBs echt veel leuker?quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Spannende momenten in de keuken.
[afbeelding]
Wat een toewijdingquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder fok geen BB.
Laat was fok 12 minuten down. Ik zat me toen meteen al af te vragen waarom ik dan nog naar de streams zou kijken.
helemaal mee eens, maar dat heb ik wel bij meer programma'squote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB zwaar zeker zonder FOK kanquote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BB![]()
Neu, zover wil ik niet gaanquote:
12 minuten dat is weinig ik heb door een foutje van een collega 24 uur zonder internet gezeten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder fok geen BB.
Laat was fok 12 minuten down. Ik zat me toen meteen al af te vragen waarom ik dan nog naar de streams zou kijken.
dat heb ik nou ook, ik kan echt niet horen waar ze het over hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
alle wijven zijn aan het praten en wat hoor je? GNA GNA GNA GNA GNA
de lokroep van de krolse kraai....quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
idd, dat enge sprookjesbos met ammerdamse tongval heeft weer het hoogste woord brrrrrrrrrquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BB![]()
is een week genoeg:)quote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske gaat dóód als ze geen fruit krijgt.
je kunt uien ook fruiten......quote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske gaat dóód als ze geen fruit krijgt.
Vindt BB zonder FOK retesaai dus voor mij geen BB zonder FOK zat ook in de 'dark' 12 min down period net als Scanman. Dat was echt een hel!quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB zwaar zeker zonder FOK kanen FOK zou zonder BB verder kunnen gaan maar ergens ook weer niet want het hoort gewoon bij dit forum
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
je kunt uien ook fruiten......![]()
omg.. droogquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat zou in nu graag deze dooie muis bij Chantal in haar bed gooien!
[afbeelding]
- edit- GNA GNA GNA GAN
Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fanquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat Roel (die al eens een geheime missie heeft gehad) weer deze missie heeft. Ze hadden deze opdracht toch ook aan een ik zeg ...Dido... kunnen geven bijvoorbeeld, ja toch![]()
Raar
Ik denk dat Dido het begrip geheime missie niet snapt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat Roel (die al eens een geheime missie heeft gehad) weer deze missie heeft. Ze hadden deze opdracht toch ook aan een ik zeg ...Dido... kunnen geven bijvoorbeeld, ja toch![]()
Raar
Ze liepen Chantal te dollenquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
liep er nou een muis rond in die slaapkamer of lopen ze te dolllen
Was het maar zoquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Ik zou graag een levende in dr muts stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat zou in nu graag deze dooie muis bij Chantal in haar bed gooien!
[afbeelding]
- edit- GNA GNA GNA GNA
Maar ze heeft wel een lekker kontjequote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Dido het begrip geheime missie niet snapt.![]()
16 volgens dit topicquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat zijn tanden poetsen, ik denk dat hij nu het risico te groot vind en gaat slapenBtw, op hoeveel peuken zit ie al?
Neeh dat dacht Eucalypta(sjankwal)quote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Slaapt Dido nu Ohne Oben??quote:
Ik zie weinig verschil tussen Linda in haar nachtkleding en Linda in haar setje overdagquote:
ik denk dat het te maken had met de Rikkert nominatie maar de verdeling klopt gewoon niet.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef BBscanner het volgende:
Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fan![]()
zeker weten die grap kan je best nog een keer herhalen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze liepen Chantal te dollen
Die werd echt gek trouwens, dat heeft potentie![]()
En er is gaan ontkomen aan de regie heeft denk ik ook een poep&pis fixatie! Zet het geluid nu UIT!quote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
hihihi... gevoelige en tere Linda: Ik laat scheten maar ik poep nie!
En nou komt Nathalie... en Chantal ook nog met poepverhalen....
Ingrid heeft plasverhalen.... men! de vrouwen zijn los...
quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef b0ng het volgende:
bij kelly's clisma kwam er een slakkenhuis uit zeggen ze nu.
Het zit net even iets meer tussen haar billenquote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen Linda in haar nachtkleding en Linda in haar setje overdag![]()
Ach ja. maar je kan er een gesprek mee voeren.quote:
Een of andere soapiequote:Op maandag 26 september 2005 00:10 schreef Maurisico het volgende:
WTF is Teun?? Ze kennen ze allemaal en ze komen allemal op de verjaardag bij Katja Schuurman??
Ja is idd een slappe hap weekopdrachtquote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken had met de Rikkert nominatie maar de verdeling klopt gewoon niet.
ik ben sowieso allang uitgekeken op die opdracht...
is net als die weekopdrachten niet echt een succes
Go Roel!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
mannenkamer:
roel wil rottigheid uithalen op de vrouwenkamer...
rob: ja het probleem is tanja, die gaat flippen
roel: dan moet je d'r nomineren
Misschien is het ook echt z'n laatste missie (hij gaat er donderdag uit) en houdt bb rekening met onze Roel en laat hem nog ff wat doen voor z'n exitquote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fan![]()
Ligt eraan wat ik met dat oben ohne bedoeldequote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach ja. maar je kan er een gesprek mee voeren.![]()
na regen komt zonneschijn.quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
Iedereen na bed regenworm na bed
Scherp Scan! Jij hebt nog niet al te veel bacootjes op merk ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik met dat oben ohne bedoelde
nog evenquote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
mannenkamer:
roel wil rottigheid uithalen op de vrouwenkamer...
rob: ja het probleem is tanja, die gaat flippen
roel: dan moet je d'r nomineren
tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
roel tegen ralph: toch denk ik dat wij blijven...
Rob: toch tricky dat er steeds jongens op de bank zitten behalve lieske
oftewel ze krijgen door dat het takkewijfuh zijn!
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderenquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp Scan! Jij hebt nog niet al te veel bacootjes op merk ik wel.
Nee, Rob zei tegen Roel dat die haar dan moest nomineren.quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog even
strakke opmerking van roel daar zal hummie niet blij mee zijn.
Ik lees iemand die nog lang niet in het bedje ligtquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderen
Nee, als ik vrij ben lig ik nooit voor 4 uur in bedquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik lees iemand die nog lang niet in het bedje ligt
strakke actie van robquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, Rob zei tegen Roel dat die haar dan moest nomineren.
misschien moeten de heren dan gewoon dames gaan nomineren....quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
roel tegen ralph: toch denk ik dat wij blijven...
Rob: toch tricky dat er steeds jongens op de bank zitten behalve lieske
oftewel ze krijgen door dat het takkewijfuh zijn!
quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als ik vrij ben lig ik nooit voor 4 uur in bed
En ik heb de hele week vrij![]()
gewoon dat hele gedoe van Menno vs BBquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef BBscanner het volgende:
Rob; Menno heeft zijn portie wel gehad, er zijn meer dingen geconstateerd.
Roel hij had het er ook al een paar keer over
Rob; je komt jezelf toch tegen.
Menno;Je tast de puurheid van BB aan anders kan je beter Get the Picture gaan spelen.
Wat zal dat er zijn![]()
En ik maar denken dat ik gek ben om 's nachts nog koffie te drinkenquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderen
Dan ben ik benieuwd hoelaat je dan opstaatquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een fijne mededeling Scanman.quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik al om 10 uur met drank begin, ben ik om 4 uur ladderzat.quote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gek ben om 's nachts nog koffie te drinken![]()
![]()
(net wel het eerste glaasje sambuca erbij gedronken)
fout !quote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef Speedski het volgende:
Het idee van BB is toch dat je een groep mensen kan observeren en het groepsproces kan bekijken. Het vormen van groepjes en het maken van wegstemplannen horen daar dan toch ook bij
De wekker gaat altijd op 7 uur later.quote:Op maandag 26 september 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoelaat je dan opstaat
PS: Geniet ervan!![]()
Hoe kon ik het vergeten ....quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef harrie1 het volgende:
[..]
fout !
het idee is geld verdienen en kijkcijfers scoren=geld
hij speelt trik trak met joost in de keuken.quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oow een vraag, slaapt Menno niet bij de heren, ik hoor niks van hem
Daarom begin ik altijd pas om 12 uur of laterquote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik al om 10 uur met drank begin, ben ik om 4 uur ladderzat.
Op welke stream zie je dat dan ?quote:Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij speelt trik trak met joost in de keuken.
Was net wel nog... en aangezien die niet in de slaapkamer is, neem ik aan nog steedsquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat dan ?
hij is nog niet in de slaapkamer en een kwartiertje geleden zag je dat, dus ik ga ervan uit dat ze daar nog zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat dan ?
Ik heb het niet gezien, was het op de stream met Roel, Ralph en Rob?quote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Wow... wat was dat door de streams???
Aha ... Lekker slim van de regie om dan in elke slaapkamer 2 streams te hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was net wel nog... en aangezien die niet in de slaapkamer is, neem ik aan nog steeds
ik wilde net zeggen...zo lig ik ook altijd half op de deken...quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ralph ligt erbij als een vrouw
dat vroeg ik dus ook alquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Wat is dat voor verhaal over Joost die de 1e twee weken *gepest* is (over/met zijn moeder) en dat hij helemaal verdrietig naar Rob is gegaan met iets van * ja maar ik hóú wel veel van mijn moeder..* )
nee begreep niet echt wat hij bedoelde. Hij zei dat Joost in de eerste week Menno heeft lopen afzeiken. Heb toen ook de streams gekeken maar daar weinig van gemerkt. Maar ja Rob ziet allesquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Wup het volgende:
kon iemand dat verhaal van Rob volgen over Joost & Menno?
stream 1... de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het op de stream met Roel, Ralph en Rob?
Ja.. er knalde opeens een vreemde stem doorheen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het op de stream met Roel, Ralph en Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |