fout !quote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef Speedski het volgende:
Het idee van BB is toch dat je een groep mensen kan observeren en het groepsproces kan bekijken. Het vormen van groepjes en het maken van wegstemplannen horen daar dan toch ook bij
De wekker gaat altijd op 7 uur later.quote:Op maandag 26 september 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoelaat je dan opstaat
PS: Geniet ervan!![]()
Hoe kon ik het vergeten ....quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef harrie1 het volgende:
[..]
fout !
het idee is geld verdienen en kijkcijfers scoren=geld
hij speelt trik trak met joost in de keuken.quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oow een vraag, slaapt Menno niet bij de heren, ik hoor niks van hem
Daarom begin ik altijd pas om 12 uur of laterquote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik al om 10 uur met drank begin, ben ik om 4 uur ladderzat.
Op welke stream zie je dat dan ?quote:Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij speelt trik trak met joost in de keuken.
Was net wel nog... en aangezien die niet in de slaapkamer is, neem ik aan nog steedsquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat dan ?
hij is nog niet in de slaapkamer en een kwartiertje geleden zag je dat, dus ik ga ervan uit dat ze daar nog zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat dan ?
Ik heb het niet gezien, was het op de stream met Roel, Ralph en Rob?quote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Wow... wat was dat door de streams???
Aha ... Lekker slim van de regie om dan in elke slaapkamer 2 streams te hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was net wel nog... en aangezien die niet in de slaapkamer is, neem ik aan nog steeds
ik wilde net zeggen...zo lig ik ook altijd half op de deken...quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ralph ligt erbij als een vrouw
dat vroeg ik dus ook alquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Wat is dat voor verhaal over Joost die de 1e twee weken *gepest* is (over/met zijn moeder) en dat hij helemaal verdrietig naar Rob is gegaan met iets van * ja maar ik hóú wel veel van mijn moeder..* )
nee begreep niet echt wat hij bedoelde. Hij zei dat Joost in de eerste week Menno heeft lopen afzeiken. Heb toen ook de streams gekeken maar daar weinig van gemerkt. Maar ja Rob ziet allesquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Wup het volgende:
kon iemand dat verhaal van Rob volgen over Joost & Menno?
stream 1... de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het op de stream met Roel, Ralph en Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |