Ik vond die knul zo ongelooflijk irritant dat ik zijn naam heb verdrongen!quote:
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnenquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.Je ziet wel dat er meer wordt gepost in de streamverslagen. Dus het heeft wel effect gehad.
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
het deel waar andre hazes heeft gelegen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
Ach, het blijft toch gewoon zoals het was, ja toch. Als je maar kunt lachenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnen![]()
en niet te vergeten na 19:30 uit te zendenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brother. Met mensen die serieus niet bang zijn voor een leuk 'onderonsje' en een cam-team die, er ook niet bij wegdraait..
(alleen boven de 18) [afbeelding]
Ik meen mij te herinneren dat er in pinda's een stof zit die overreaktie of allergie kan veroorzaken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
Zeg Scanman, wil je eens ophouden met die pikante, spannende en interessante caps..?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
het is veel te veel wat ze krijgenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
]
Olé, lekker kijken naar een spellutje![]()
![]()
En in ER hebben ze ook niks te vreten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
het is veel te veel wat ze krijgen
in BB3 had je nog eens een leuke knalruzie om een appeltje:)
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef pinkplatinum het volgende:
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te worden
joh die roel zit brood met pindakaas te vreten of het een vers gebraden kip is die hij voorgeschoteld krijgt door 4 topless bedienstesquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
het is veel te veel wat ze krijgen
in BB3 had je nog eens een leuke knalruzie om een appeltje:)
Ik zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
ik denk het niet.. juist zou ik dan meer kijken op de streams omdat je dan meer zou kunnen missen.. nu lees je het hier gewoon bij de verslagen en commentaren..quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
Ja haha hij heeft een raar buikje hequote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |