Dido laat echt niet z'n boner zien..quote:
Straks houdt Dido het niet meer uit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Als je nu Roel bent dan word je toch helemaal gek dat je niet iets lager mag gaan.
Damn
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef b0ng het volgende:
deed BB die lichten nu steeds weer aan op de slaapkamer?
Ik bedoelde die van Roelquote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè! Ziet er lekker uit! Toch een positief Dido-puntje.
quote:
IK IK IKquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Djoj het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Tanja het licht uit doet als Roel daar nog busy is met Dido...of heb ik iets gemist??
Me2quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef regenworm het volgende:
daar gaan we weer geen beelden.
Wordt er een beetje doodziek van.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
*Testosteron-topic*
Of een juiste gok of missen wij hier nog steeds die klokquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef kwakveense het volgende:
ralph denkt dat t half twaalf is...zonder op het bad te kijken...
Heb niet het idee dat dit de schuld is van de BB regie maar van de mutsen die willen slapen in de slaapkamer.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2ze zijn loei-irritant bij de regie, alles wat ook maar een beetje potentie heeft word subiet weggezapt
mss vanwege de uitbrander van Hummie vanmiddag is de sfeer achter de schermen erg vervelend waardoor je dit soort dingen krijgt, alhoewel het al die tijd opgemerkt kan worden dat de belanrijkste beelden niet worden gestreamed
Idee van de modjesquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk opeens SC, en niet de veel overzichtelijkere titel "commentaren op de live-stream" ....?
:quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Fokkin hell dat was een heerlijke massage.
![]()
Dido is het karwei nu aan het afmaken in de badkamer, zeker weten.
Slaap zequote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef kwakveense het volgende:
ik hou t voor gezien mensen...welterusten....
kennelijk weet niemand hetquote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft BB trouwens iets in de algemene voorwaardes staan dat ze oude vrouwen niet naakt laten zien?
Incl. de bromvliegquote:Op zondag 25 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig beeld op stream 3 net
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |