volgende keer gewoon zelf doenquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
Dat duurde lang!!
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Dido wordt echt geil, want ze heeft nog steeds pijn.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Dat kan ik me best voorstellen, dan gaat hij de vrouwtjes missenquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zometeen, hop, broekie uitquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Hij zei net ook al: Ik geniet ook wel erg van het uitzicht, als je het niet erg vind.quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zie ik nu de contouren van een boner??quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
Over witte vlekken gesproken... ik vermoed er een paar in Roels onderbroek momenteel.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!
Ja Roel doe ook wat uit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef Kinga het volgende:
hahaha, hij vindt het bloedheet
hoezo vroegerquote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Als je die ene foto nu ziet, dan denk je echt dat Nathalie vroeger ook vast zo'n supervervelend giechelend meisje is geweest
geweest?quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Als je die ene foto nu ziet, dan denk je echt dat Nathalie vroeger ook vast zo'n supervervelend giechelend meisje is geweest
Die gaat wel meer doen op de WC dadelijk dan alleen een sigaretje roken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie ik nu de contouren van een boner??![]()
Ja nu je het zegt, nog steeds eigenlijkquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN:
Dido: Zeg Roel heb je soms drie handen, ik voel je mijn rug masseren, maar tegelijk worden mijn billen hard gemasseerd?
Roel: Ja, daar heb ik een hele dikke middelvinger...![]()
[afbeelding]
Strak paardrijkontje.quote:
Ja hè! Ziet er lekker uit! Toch een positief Dido-puntje.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel doet het heel goed, mannen... watch and learn
![]()
ofquote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN:
Dido: Zeg Roel heb je soms drie handen, ik voel je mijn rug masseren, maar tegelijk worden mijn billen hard gemasseerd?
Roel: Ja, daar heb ik een hele dikke middelvinger...![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha Dido blijft maar zeggen dat het zeer doet... slim. vooral zo onder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |