volgende keer gewoon zelf doenquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
Dat duurde lang!!
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Dido wordt echt geil, want ze heeft nog steeds pijn.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Dat kan ik me best voorstellen, dan gaat hij de vrouwtjes missenquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zometeen, hop, broekie uitquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
en hop steeds dat broekie verder naar benee
Roel wil scoren ....en daarna natuurlijk een peuk!
Hij zei net ook al: Ik geniet ook wel erg van het uitzicht, als je het niet erg vind.quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Roel zal vast ook wel genieten, de stiekumerd!
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef b0ng het volgende:
menno is zenuwachtig om de dingen die nog gaan komen???
Zie ik nu de contouren van een boner??quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
Over witte vlekken gesproken... ik vermoed er een paar in Roels onderbroek momenteel.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, Hummy van de Takkestreek zou gezegd hebben: vandaag 25 september, onthou die datum maar goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |