Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hierquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk opeens SC, en niet de veel overzichtelijkere titel "commentaren op de live-stream" ....?
Nou, onzinnig, ik ben het er niet mee eensquote:
Bij een blote tiet draaien ze al weg.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2ze zijn loei-irritant bij de regie, alles wat ook maar een beetje potentie heeft word subiet weggezapt
mss vanwege de uitbrander van Hummie vanmiddag is de sfeer achter de schermen erg vervelend waardoor je dit soort dingen krijgt, alhoewel het al die tijd opgemerkt kan worden dat de belanrijkste beelden niet worden gestreamed
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChatquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is verandert wegens te weinig streamverslagen in het streamverslagen topic zie discusie hier
Ik zit hier hoorquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de bromvlieg(laat ik voor het gemak bij deze de bromvlieg omdopen tot "Kees" onze 13e bewoner!
)
ja, en tot 00.00 hebben we infragroenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Die infraroodcamera's leased Sjonnie van 00.00 uur tot 07.30 uur.![]()
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij een blote tiet draaien ze al weg.
Heb de regie van BB1 hongarije gebeld of ze langs willen komen.
Deze regie was knettergek, als een dame onder de douche stond zoemende gewoon in op tieten poesje tenen. En trouwens deden ze dat bij de heren ook, bort pik tenen.
BB5 is niet om aan te zien
Nee, ik was het met je eens. Met tegenzin.quote:
Is dat voor de belasting ofzo??quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
En juist Joost alias member of the rookpolice vermoedde gisternacht dat Roel mss rookte dus hij moet erg opletten anders is ie zwaar de Sjaakquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:
Huppetee, iedereen naar bed. Roel haalt z'n 20ste siggie wel vanavond.
Edit:: Menno en Joost zijn nog wakker![]()
Het was wat overdreven, maar je kan een middenweg zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
Die Marrokaan heette Dariusquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
kan me nog herinneren dat in BB2 er al na anderhalve week een knallende bonje in het huis was met ik geloof desiree en een troetelmarokkaan? had ik net een half uur me casemadecoder en ik had gelijk prijs.
Ik wil een knallende bonje....bijvoorbeeld tussen roel en rob ofzo !
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dit: Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat
Ik vond die knul zo ongelooflijk irritant dat ik zijn naam heb verdrongen!quote:
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnenquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar toch blijf ik het jammer vinden, SlowChat is zo'n denigrerend woord, imo. Heb het idee dat je hierdoor nog meer onzin aantrekt.Je ziet wel dat er meer wordt gepost in de streamverslagen. Dus het heeft wel effect gehad.
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brotherquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja ... dat is geen Big Brother, maar een Sex Brother
het deel waar andre hazes heeft gelegen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
Ach, het blijft toch gewoon zoals het was, ja toch. Als je maar kunt lachenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
valt toch wel mee nu? Ik zie nog steeds dezelfde onzin van dezelfde fokkers hier verschijnen![]()
en niet te vergeten na 19:30 uit te zendenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ach, weet je, dat zou op zich niet eens een slecht idee zijn, zo'n sex-brother. Met mensen die serieus niet bang zijn voor een leuk 'onderonsje' en een cam-team die, er ook niet bij wegdraait..
(alleen boven de 18) [afbeelding]
Ik meen mij te herinneren dat er in pinda's een stof zit die overreaktie of allergie kan veroorzaken.quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
Zeg Scanman, wil je eens ophouden met die pikante, spannende en interessante caps..?quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Overgebleven stukje van de mat in de arena op leuke manier hergebruikt.
[afbeelding]
het is veel te veel wat ze krijgenquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat BB het vol gaat houden om ze tot donderdag aan dit rantsoen te houden heheh
dat ze 1 of ander pindakaastrauma oplopen ofzo !
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
]
Olé, lekker kijken naar een spellutje![]()
![]()
En in ER hebben ze ook niks te vreten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
het is veel te veel wat ze krijgen
in BB3 had je nog eens een leuke knalruzie om een appeltje:)
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef pinkplatinum het volgende:
dat spelletje begint wel heeeeel irritant te worden
joh die roel zit brood met pindakaas te vreten of het een vers gebraden kip is die hij voorgeschoteld krijgt door 4 topless bedienstesquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
ik denk het niet.. juist zou ik dan meer kijken op de streams omdat je dan meer zou kunnen missen.. nu lees je het hier gewoon bij de verslagen en commentaren..quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat het BB onderdeel alsmede deze topic reeks de boel nog een beetje onderhoudend maken, als er geen FOK zou zijn geweest met BB dan was ik denk ik al wis en zeker afgehaakt
Ja haha hij heeft een raar buikje hequote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Joost wat kleren aan heeft gedaan vanavond.......
Hij eet nu zoveel om de trek in een sigaret te onderdrukken omdat Joost en Menno nog wakker zijnquote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh die roel zit brood met pindakaas te vreten of het een vers gebraden kip is die hij voorgeschoteld krijgt door 4 topless bedienstes
Tijd voor een GroupHugquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Zonder fok geen BB.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
het is zeker gezellig, alleen moet hummy nu eens na ons luistern.quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BBquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Je knuffelt me bijna doodquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Tijd voor een GroupHug [afbeelding]
Ik heb alleen BB1 gezien.. waren die andere BBs echt veel leuker?quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Spannende momenten in de keuken.
[afbeelding]
Wat een toewijdingquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder fok geen BB.
Laat was fok 12 minuten down. Ik zat me toen meteen al af te vragen waarom ik dan nog naar de streams zou kijken.
helemaal mee eens, maar dat heb ik wel bij meer programma'squote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB zwaar zeker zonder FOK kanquote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BB![]()
Neu, zover wil ik niet gaanquote:
12 minuten dat is weinig ik heb door een foutje van een collega 24 uur zonder internet gezeten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder fok geen BB.
Laat was fok 12 minuten down. Ik zat me toen meteen al af te vragen waarom ik dan nog naar de streams zou kijken.
dat heb ik nou ook, ik kan echt niet horen waar ze het over hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
alle wijven zijn aan het praten en wat hoor je? GNA GNA GNA GNA GNA
de lokroep van de krolse kraai....quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
idd, dat enge sprookjesbos met ammerdamse tongval heeft weer het hoogste woord brrrrrrrrrquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef b0ng het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
BB kan niet zonder FOK, maar FOK wel zonder BB![]()
is een week genoeg:)quote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske gaat dóód als ze geen fruit krijgt.
je kunt uien ook fruiten......quote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske gaat dóód als ze geen fruit krijgt.
Vindt BB zonder FOK retesaai dus voor mij geen BB zonder FOK zat ook in de 'dark' 12 min down period net als Scanman. Dat was echt een hel!quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB zwaar zeker zonder FOK kanen FOK zou zonder BB verder kunnen gaan maar ergens ook weer niet want het hoort gewoon bij dit forum
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
je kunt uien ook fruiten......![]()
omg.. droogquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat zou in nu graag deze dooie muis bij Chantal in haar bed gooien!
[afbeelding]
- edit- GNA GNA GNA GAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |