Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fanquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat Roel (die al eens een geheime missie heeft gehad) weer deze missie heeft. Ze hadden deze opdracht toch ook aan een ik zeg ...Dido... kunnen geven bijvoorbeeld, ja toch![]()
Raar
Ik denk dat Dido het begrip geheime missie niet snapt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat Roel (die al eens een geheime missie heeft gehad) weer deze missie heeft. Ze hadden deze opdracht toch ook aan een ik zeg ...Dido... kunnen geven bijvoorbeeld, ja toch![]()
Raar
Ze liepen Chantal te dollenquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
liep er nou een muis rond in die slaapkamer of lopen ze te dolllen
Was het maar zoquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Ik zou graag een levende in dr muts stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat zou in nu graag deze dooie muis bij Chantal in haar bed gooien!
[afbeelding]
- edit- GNA GNA GNA GNA
Maar ze heeft wel een lekker kontjequote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Dido het begrip geheime missie niet snapt.![]()
16 volgens dit topicquote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat zijn tanden poetsen, ik denk dat hij nu het risico te groot vind en gaat slapenBtw, op hoeveel peuken zit ie al?
Neeh dat dacht Eucalypta(sjankwal)quote:Op maandag 26 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Slaapt Dido nu Ohne Oben??quote:
Ik zie weinig verschil tussen Linda in haar nachtkleding en Linda in haar setje overdagquote:
ik denk dat het te maken had met de Rikkert nominatie maar de verdeling klopt gewoon niet.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef BBscanner het volgende:
Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fan![]()
zeker weten die grap kan je best nog een keer herhalen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze liepen Chantal te dollen
Die werd echt gek trouwens, dat heeft potentie![]()
En er is gaan ontkomen aan de regie heeft denk ik ook een poep&pis fixatie! Zet het geluid nu UIT!quote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
hihihi... gevoelige en tere Linda: Ik laat scheten maar ik poep nie!
En nou komt Nathalie... en Chantal ook nog met poepverhalen....
Ingrid heeft plasverhalen.... men! de vrouwen zijn los...
quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef b0ng het volgende:
bij kelly's clisma kwam er een slakkenhuis uit zeggen ze nu.
Het zit net even iets meer tussen haar billenquote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen Linda in haar nachtkleding en Linda in haar setje overdag![]()
Ach ja. maar je kan er een gesprek mee voeren.quote:
Een of andere soapiequote:Op maandag 26 september 2005 00:10 schreef Maurisico het volgende:
WTF is Teun?? Ze kennen ze allemaal en ze komen allemal op de verjaardag bij Katja Schuurman??
Ja is idd een slappe hap weekopdrachtquote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken had met de Rikkert nominatie maar de verdeling klopt gewoon niet.
ik ben sowieso allang uitgekeken op die opdracht...
is net als die weekopdrachten niet echt een succes
Go Roel!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
mannenkamer:
roel wil rottigheid uithalen op de vrouwenkamer...
rob: ja het probleem is tanja, die gaat flippen
roel: dan moet je d'r nomineren
Misschien is het ook echt z'n laatste missie (hij gaat er donderdag uit) en houdt bb rekening met onze Roel en laat hem nog ff wat doen voor z'n exitquote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze Roel weer op PROMO-TOUR hebben gestuurd! Misschien is Hummie wel een Roel fan![]()
Ligt eraan wat ik met dat oben ohne bedoeldequote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach ja. maar je kan er een gesprek mee voeren.![]()
na regen komt zonneschijn.quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
Iedereen na bed regenworm na bed
Scherp Scan! Jij hebt nog niet al te veel bacootjes op merk ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik met dat oben ohne bedoelde
nog evenquote:Op maandag 26 september 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
mannenkamer:
roel wil rottigheid uithalen op de vrouwenkamer...
rob: ja het probleem is tanja, die gaat flippen
roel: dan moet je d'r nomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |