stel het voor zou ik zeggenquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
TS begint: mij lijkt het wel wat!Als mijn vriend weleens vrienden op visite heeft en ik zit tussen mijn vriend en een vriend op de bank denk ik er regelmatig aan hoe het zou zijn om ze nu allebei te pijpen...
![]()
puik ideequote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef darLin het volgende:
Tja...wil het wel voorstellen, maar durf het niet!!! Wat als ze nee zeggen... (Van mijn vriend weet ik wel dat het ok zou zijn, maar die ander...)
als ze nee zeggen dan ga je ze niet pijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef darLin het volgende:
Wat als ze nee zeggen...
Ja. En verder gaat het ook om het totaalpakket. Vooraf afspreken alleen te pijpen vind ik ook zo incompleet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie maken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
ik denk het wel ja. Want beroemdheden zijn toch ook gewoon mensen, en ik laat niet zomaar iedereen mijn mond gebruikenquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie trekken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
maar je wil het dus met je vriend en een van zijn vrienden? Willekeurig een van zn vrienden, of heb je er een op het oog? En wil je dat dan als er meer mensen bij zijn zoals je in de OP zei, of gewoon the three of you. En blijft het dan bij pijpen, of sta je open voor meer? Kan me voorstellen dat de heren dan wel verder zouden willen gaan zeg maarquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef darLin het volgende:
hehehe, ja duidelijk, fokschaap ;-)
Dan noem je ook wel iemand opquote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado) weleens willen pijpen.
whehehe daar sluit ik me wel bij aanquote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
wie weet komt hij hier nog optreden. ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en ga Nelly lekker pijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef darLin het volgende:
Jaaaaa Nelly. Sorry maar ik vind hem supergeil. (Can't help it)
dan laat je je vriend het hem vragenquote:Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
heb je het er wel eens met je vriend over gehad??quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
mij lijkt het dat je het niet moet vragen, maar gewoon moet doen. Gewoon, situatie waar jullie drietjes een film kijken ofzo... Gewoon op je knieën voor je vriend, en je merkt gauw genoeg of die vriend die erbij zit reageertquote:Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
en ben je het daar me eensch dan?>quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef darLin het volgende:
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
zolang het geen gewoonte wordt (spelling), zou ik het niet erg vinden.quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo tof zou vinden wanneer ik mijn vriendin aan een andere lul zie sabbelen
nu je dit weet. wil je het nog gaan doen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
ja het lijkt me dat hij dat ook wel ziet; welke man wil nou niet zo'n openminded vriendinquote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
Mocht je echt geen vrienden hebben die zich er voor opgeven, kan je altijd even bellen hoor?quote:Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef darLin het volgende:
Ik moet denk ik gewoon een ander 'slachtoffer' zoeken. Haha!
ok, klinkt alsof je er god mee bezig bentquote:Op zondag 25 september 2005 15:23 schreef darLin het volgende:
Hehehe, I'll keep that in mind, Tom-my. En @ Roellie: we praten er ook echt serieus over hoor, niet zo van: he dat lijkt me weleens leuk, doen? We hebben er ook nog geen echte afspraak over, dus het 'mag' nog niet. Pas als we er alletwee honderd procent achter staan. Ik weet ook niet of we ooit iets met iemand anders gaan doen zonder de ander erbij. Dat vind ik wel weer een enorme stap. Met z'n tweetjes is toch 'veiliger'.
Lijkt me vrij normaal eigenlijk. Maar goed ik heb dan ook ongeveer dezelfde houding. En je bedoelt neem ik aan een meid die er niet onaantrekkelijk/smerig uitziet?quote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef darLin het volgende:
Hij zegt bijvoorbeeld dat hij nooit zomaar ja zou zeggen als een meisje in de kroeg zou vragen of ze hem mocht pijpen. En ook zou hij nooit met vrienden een trio willen...
Ach abnormaal zou ik het niet noemen. Iedereen moet gewoon seks kunnen hebben zoals zij het willen en lekker vinden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef darLin het volgende:
@Cyber_rebel: nee natuurlijk een lekkere meid he. Ik denk dat iedere leuke jongen nee zegt als een onaantrekkelijk iemand dat vraagt. Sja misschien ben ik ook wel de abnormale hoor...je weet het niet! Meningen verschillen
meen je niet. dan zou ik liever/eerder Brad Pitt pakken.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef darLin het volgende:
Oh en als ik een meisje moest uitkiezen voor een trio werd het beslist Beyonce
Als ik alleen op het uiterlijk uit zou gaan:quote:Op zondag 25 september 2005 15:45 schreef darLin het volgende:
Ik trouwens dat er toch ook wel wat mensen zijn die een beroemdheid willen verwennen![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 16:06 schreef darLin het volgende:
@ justin. ik wil ook wel meer dan pijpen, maar met alleen pijpen zou ik ook genoegen nemen hoor! Ze hoeven echt niet per se iets terug te doen. Ik stel me zo voor dat ze het allebei heerlijk vinden, dat ik ze helemaal gek maak en ze dan heel hard laat klaarkomenNee, serieus ik denk dat het heel geil is.
Doen doe je dat toch? Ik zal de laatste zijn om je tegen te houden, have funquote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef patrickt35 het volgende:
Ik zou mezelf wel eens willen pijpen.
1x een enkeltje graagquote:Op zondag 25 september 2005 15:11 schreef AgLarrr het volgende:
Beroemdheid: Chantal Janzen.
Kan jij het?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Doen doe je dat toch? Ik zal de laatste zijn om je tegen te houden, have fun
Toevallig heet ik Nelly en ben ik een beroemdheid in Urk.................wanneer komt het voor jou goed uit? (volgende week is wat lastig ivm optredens)quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Wie zou jij weleens willen pijpen of beffen? Het mag een beroemdheid zijn, hoeft niet. Lijkt het je sowieso wat om iemand zomaar te pijpen of te beffen alleen omdat zijn/haar uiterlijk je aanstaat? Of moet er toch sprake zijn van eerst vriendschap of zelfs liefde?
TS begint: mij lijkt het wel wat!Als mijn vriend weleens vrienden op visite heeft en ik zit tussen mijn vriend en een vriend op de bank denk ik er regelmatig aan hoe het zou zijn om ze nu allebei te pijpen...
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado
) weleens willen pijpen.
Nu jullie!
Wat als je moest kiezen tussen Alba en Lilly?quote:Op zondag 25 september 2005 17:47 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Als ik alleen op het uiterlijk uit zou gaan:
- Jessica Alba (Sin City, Fantastic 4)
Als dat jouw lippen zijn op je avatar, dan zijn je andere lippen misschien ook wel oké. Grappig dat je ondertitel met liplezen te maken heeftquote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef darLin het volgende:
Wel grappig ook om te lezen dat mensen soms niet op het uiterlijk durven afgaan als het om pijpen/beffen gaat. Want stel dat hij/zij van onder smerig is!!![]()
Raar maar herkenbaarquote:k heb zelf altijd het nogal rare idee in mijn hoofd zitten dat als iemand er goed uitziet en een mooi lichaam heeft dat hij/zij automatisch ook wel schoon en goed verzorgd is daarbeneden.
Dat geldt bij mij ook, maar dan andersom: ik ben ook (alweer 2 jaar) het eerste vriendje voor mijn vriendin. Verder heb ik ook in eerdere relaties nog nooit een 'menage a trois' gehad, en ben daar toch wel benieuwd naar. Zij niet. Dus ik vind het wel een beetje jammer dat ze niet zo openminded is als jij...quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef darLin het volgende:
Vooral omdat mijn vriend (we zijn nu ruim 2 jaar samen) ook mijn eerste vriendje is en ook degene met wie ik alle dingen rondom sex heb ontdekt. Just curious, dus.
ik wil je moeder wel effe beffe nou goedquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Wie zou jij weleens willen pijpen of beffen? Het mag een beroemdheid zijn, hoeft niet. Lijkt het je sowieso wat om iemand zomaar te pijpen of te beffen alleen omdat zijn/haar uiterlijk je aanstaat? Of moet er toch sprake zijn van eerst vriendschap of zelfs liefde?
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado
) weleens willen pijpen.
Nu jullie!
Anytime, anyplace, anywhere....quote:Op maandag 26 september 2005 15:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zou Nathalie Portman weleens willen beffen!
Ook Q-music aan het luisteren, Kim Wilde & Nena?quote:
Ik wel...die graat......quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
Kelly (van BB) lijkt me dan toch nog aantrekkelijkerquote:
Misschien... nog even de situatie aankijkenquote:Op zondag 25 september 2005 19:21 schreef darLin het volgende:
oeh trafasi, maak je een kans denk je?
En Scarlett Johansson is heel mooi idd, RiDo.
Brad Pitt...ook niks mis mee!
Ah zie je! Er zijn meer vrouwen die zo denkenquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Brunette het volgende:
Als ik als enige vrouw tussen veel mannen zit of ergens alleen met een (on)bekende aantrekkelijke man ben, gaan er ook van zulke gedachten door mijn hoofd![]()
![]()
Ga je dan ook naar iemand zijn leuter zitten staren?quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef darLin het volgende:
[..]
Ah zie je! Er zijn meer vrouwen die zo denken![]()
Wat een gezeik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt me niks om zomaar iemand te pijpen
Moet toch eerst wel een soort van band zijn, iig vriendschap.
Nee ik ga niet zitten staren!quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar iemand zijn leuter zitten staren?
ehmm... ja.?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef darLin het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zitten staren!Vraag je je soms af hoe je zo'n meisje kan herkennen?
![]()
... niet mee eens. Dat soort eerlijkheid werkt niet goed. Dat kun je pas doen als je er echt achter staat. Anders trek je dat emotioneel niet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef darLin het volgende:
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
Wat wil je raden dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:06 schreef darLin het volgende:
Hahaha geweldig Gripper! Met zo'n sok erin kan ik me inderdaad voorstellen dat je ff 2x kijkt. Maarja, de meeste mannen, die gewoon een spijkerbroek aanhebben, hebben vaak niet zo'n overduidelijke bult. Achja, des te meer blijft er te raden over he.
dat ben ik niet zonder meer met je eens. Er is voor mij een verschil tussen samen heel ver gaan (parenclubbing of partnerruil bv) en de kat op het spek binden; met dat laatste bedoel ik bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef darLin het volgende:
Precies!
Alleen...ik vertrouw mijn vriend zeker weten als hij niet bij me is hoor! Dat vertrouwen moet er gewoon zijn vind ik, zeker als je je met dit soort dingen bezig houdt.
Vooral met een piercing is het goed te doenquote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
puik ideenee maar eff serieus, ik denk niet dat die vriend dat zou afslaan, als je eigen vriend het geeneens erg vindt... dus trek die stoute schoenen aan zou ik zeggen
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef darLin het volgende:
Maar toch. Als ik me dit voorstel en dan even van mijzelf uitga: stel dat we een trio hebben met de goede vriend met wie ik het wel graag zie gebeuren. Als ik dan op een later tijdstip met hem alleen ben, kan ik me niet voorstellen dat ik mijn vriend dan zou bedriegen. Ik kan me goed voorstellen dat er een soort spanning zal zijn en een beetje ongemakkelijkheid, maar toch: je bent er zelf bij. Als ik met mijn vriend nadrukkelijk heb afgesproken om niks zonder elkaar te ondernemen, doe ik dit niet (hoe jammer ik dit misschien ook zal vinden...) En andersom weet ik zeker dat mijn vriend dit ook niet zal doen. Noem het naief, maar zo voelen wij het allebei. Het gaat ons ook om de ervaring van een trio, voor gewoon neuken met z'n tweetjes hebben we elkaar! En daar zijn we dik tevreden mee.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Berretje het volgende:
[..]
Vooral met een piercing is het goed te doen![]()
Ga postzegels kopen dan...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef deek het volgende:
koningin Beatrix wil ik wel likken.
Hij is ook wel lkkrquote:Op woensdag 28 september 2005 09:02 schreef darLin het volgende:
Haha Brunette! Wat dacht je dan van Mike uit DH?
de tuinman vinnik echt 10x nixquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef darLin het volgende:
Klopt! Tom is ook een lekker ding...
En die tuinman...Jammie!
Carlos en de man van Bree zijn dan weer een no no.
Oeh die man van Bree vind ik reuzesexyquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
de tuinman vinnik echt 10x nix![]()
carlos is idd![]()
de man van Bree is niet bepaald lelijk, maar gewoon een beetje té oud![]()
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef electricity het volgende:
[..]
[afbeelding] het is maar waar je van houdt he?
Uhmmm ik ga het niet doen...want ik acht de kans klein dat ik hem ooit ontmoet!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?
Idd vrouwelijk schoon, maar dan ga ik haar niet doen, zij mag mij wel verwennen :}quote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze celeb mag bij mij altijd aankloppen voor een befbeurt.![]()
[afbeelding]
Elisha Cuthbert![]()
Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?
aapquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef fatdog het volgende:
[..]
Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.
Oh wacht, dus je metafoor was niet negatief bedoeld terwijl de rest van je zin blijkt geeft van afkeuring. Sorry dat ik het verkeerd las hoor, vieze stoephoer! (er is niks mis met stoephoeren).quote:
mag ik dat crossposten naar Almelo Fantopicquote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Ilse de Lange! En dan moet ze op het moment dat ze komt met die hese almelooose stem van d'r mijn naam kreunen![]()
( Want Herman Finkers zei al: waarom zijn twentse meisjes zo geliefd bij sexlijnen? Ze slikken alles in)
Excuses aanvaard! Maar is dus echt gebeurd? Klinkt wel als een spannend verhaaltje...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef flipsen het volgende:
Ok, sorry hoorMoest er opeens aan denken en toen zag ik dat je Linda heette...
ja, lekker voor die andere 29quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef Chandler het volgende:
ik zou wel eens 30 vrouwen klaar willen laten liggen... ow en 1 er van plezierenmag de rest kijken, moeten ze natuurlijk er allemaal wel goed uitzien
Die mogen zich dan met elkaar bezig houdenquote:
jij was toch getrouwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik wil Punkgirl weleens beffen.
Hier lees ik uit dat je dat al een keer hebt gedaan, (nog eens)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze celeb mag bij mij altijd aankloppen voor een befbeurt.![]()
[afbeelding]
Elisha Cuthbert![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan gewoon geen kerel meer bedenken om te pijpen, sinds ik aan haar dachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
lijkt me een eer om haar te mogen verwennen![]()
Ben je met d'r naar bed geweest dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
Waarom wil jij A Jolie beffen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef fraubitch het volgende:
Beffen: Angelina JolieEn pijpen.. uhm.. Vin diesel
![]()
quote:deek - donderdag 6 oktober 2005 @ 23:43
En je wilt Wijn Diesel pijpen? Waarom?, die schijnt een hele kleine penis te hebben, Zegt men
in de wandelgangen.O-)
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:25 schreef Olafje het volgende:
[..]
Voor mijn part: eerst zien en dan geloven!![]()
oh jammer!quote:Gripper - vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:31
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...
Dat kan, Marilyn Manson heeft ook alleen maar z'n onderste rib laten wegzagen. Die kan nog gewoon ketsen, maar ook iets verder voorover buigen dan jij en ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Preapus het volgende:
Ik wil er ook mijn gewone "ding" nog mee kunnen doen he?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef Gripper het volgende:
Da's niet moeilijk...
[afbeelding] en [afbeelding]
en dan kan je er weer gemakkelijk bij...![]()
fantasie. niet alle mannen hebben beelden nodig om te kunnen fantaseren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ben je met d'r naar bed geweest dan?
* pc-fr34k meldt.quote:Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef darLin het volgende:
Ik moet denk ik gewoon een ander 'slachtoffer' zoeken. Haha!
Dat is toch niet zo raar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef Tiekse het volgende:
Het is misschien een beetje aan de foute en waarschijnlijk wel oude kant maar ik heb stiekem toch een zwak voor Sacha de Boer...mits vers gemaaid natuurlijk
Ik ben begin 20. Sasha word niet gezien als MILF maar meer gewoon als lekker wijf. Heb er nooit zo bij stilgestaan dat ze al zo oud is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:17 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Ze is in de 40 ofzo...ikke eind 20...er worden dingen voor minder een fetisj genoemd![]()
Je bent dus pot, in feite.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:51 schreef Nastybtch het volgende:
Ik zou zeker Angelina Jolie willen beffen, mwahaha. En ik ben niet eens bi ofzo.
Voor de rest vind ik The Game ook wel wat.. Ik weet niet waarom :S
Als ik een vent aantrekkelijk zou vinden, en hem dan ook nog zou willen pijpen, dan ga ik toch aardig twijfelen aan mijn geaardheid. Accepteer mij dan ook, Bef ze.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef Nastybtch het volgende:
Omdat ik erken dat Angelina Jolie aantrekkelijk is en ik geen moeite zou hebben een sexuele handeling bij haar te verrichten?
Als ik verliefd op haar zou zijn en met vrouwen relaties had, dan was ik pot, maar goed, ik begrijp dat het af en toe moeilijk is op een forum mensen te accepteren. Beetje jammer.
Blijf jij maar lekker trekken deek.
En als dat nou stiekum heel erg zou bevallen, blijft het dan bij die ene keer?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:12 schreef Nastybtch het volgende:
Lieve Ciurlizza,
dat hangt er maar vanaf wat je onder hetero zijn verstaat.
wat mij betreft betekent dat namelijk gewoon: vallen op het andere geslacht.
maar dat wil niet zeggen dat je het stiekem een geil idee vind om een avond sex te hebben met het andere geslacht.
Je doet nergens moeilijk over?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef Nastybtch het volgende:
Is goed, moet je doen als je dat wil, haha. Ik doe nergens moeilijk over hoor. kusje
Je schaamt je tegenover je vrienden/ ouders e.d.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:22 schreef Nastybtch het volgende:
Ik geef het niet toe want ik zou geen relatie met een vrouw willen
Who cares? Lik die pot!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar mannen, wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
Mits filmpje/pics.quote:
laat het zwetsen johquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
jij wilt het veel te zwart-wit zien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef deek het volgende:
[..]
En als dat nou stiekum heel erg zou bevallen, blijft het dan bij die ene keer?
Jij bent stiekum Bi, geef dat dan gewoon toe, is niet erg,
Ik heb anders wel iets (25 cm), wat ik hard kan cq wil plaatsen, Liefhebbers?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef rustig het volgende:
[..]
jij wilt het veel te zwart-wit zien.
je kunt iets niet altijd hard plaatsen.
Die heb je zelf hier verteld, je voorkeur gaat uit naar mannen, maar je zou heel graag een keer A Jolie willen likken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar mannen, wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
Ik zou jou weleens willen likken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Is dat nou vanwege haar avatar? Zo ja, weet je dan wel zeker dat dat haar foto is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zou jou weleens willen likken.
Ze heeft in een ander topic gezegt dat ze model is en een foto op die site kwam overeen met de foto in haar icon. Mits niet gelogen is ze het dus, en niet toevallig een idool ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Is dat nou vanwege haar avatar? Zo ja, weet je dan wel zeker dat dat haar foto is?
dat is een travo. dan ga ik eerder voor Madonna.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Erick1985 het volgende:
Ik zou Cher weleens een goeie stevige beurt willen geven!![]()
Met m'n zusje? Waar zie je me voor aan gek? Ik zei STIEFzusje, is dus geen familie in principe. Je moet goed lezen jochie!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Cher![]()
![]()
Gadverdamme. In dat andere topic wilde je je zusje een beurt geven. Rare snuiter ben je, Erick.
Is dat juist een ja of een nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:49 schreef Nastybtch het volgende:
Cher een beurt willen geven is net als.. voor mij.. michael jackson :|
Voor mij wel iig. Maar ik zou sowieso niemand willen pijpen buiten mijn vriend op dit moment.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie trekken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
Fantastischquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef Sessy het volgende:
Shran
[afbeelding]
of
Weyoun
[afbeelding]
Door dezelfde acteur gespeeld, maar zonder alien makeup is hij vrij gewoontjes. Met vind ik 'm echt megageil.
Loop niet op iedereen zo te zeiken man, simpele.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Cher![]()
![]()
Gadverdamme. In dat andere topic wilde je je zusje een beurt geven. Rare snuiter ben je, Erick.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef type_29 het volgende:
ik zou Linda der Mol wel willen likken
Voeg mij maar toe hoor (daarvoor staan mijn IM gegevens ook in het profiel). Maar helaas heb ik geen MSN, dus een video- of audiochat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:48 schreef Nastybtch het volgende:
Rido ik voeg je wel effe toe op msn vanavond, kun je me op de webcam zien(en niet naakt zoals in dat topic in nieuws
)
Dat weet je zeker dat ik mezelf ben![]()
Maak het nu niet romantischer dan het lijkt. Waarschijnlijk is die foto gewoon in een studio onder een koude douche genomen,quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:03 schreef Nastybtch het volgende:
Haha wat heeft het dan voor zin je toe te voegen? Of is dit nou weer een domme opmerking van mij!
Phatrabbit, tis niet mijn smaak, maar zo onder zo'n waterval is het wel zwaar sexy
,quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:27 schreef deek het volgende:
Die uit BB?quote:
Ontopic, Paris Hilton kan het wel. Beffen ja dus, mits pijpen. Maar dan wel heel d'r muil onderblaffen met lauwe bud.quote:Ik wil heb jullie moeders weleens gebeftfen
Wat zei ze dan precies? Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Fantastisch
Moet gelijk denken aan de Borg queen en wat die tegen Data zei enzo
Like, stand in line.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:40 schreef euh.. het volgende:
[..]
Ja hallo, iedereen hier wil Nastybitch likken?
you need 7 inches or more?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:54 schreef Nastybtch het volgende:
Ja, je kan het overdrijven natuurlijkwacht maar tot uitkomt dat het mijn foto niet is
he rido?
ne maar ik vind het wel heel lief hoor.. denk ik.. :|
xxx
Voeg mij ook maar toe, Nasty bitch!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:48 schreef Nastybtch het volgende:
Rido ik voeg je wel effe toe op msn vanavond, kun je me op de webcam zien(en niet naakt zoals in dat topic in nieuws
)
Dat weet je zeker dat ik mezelf ben![]()
Wat smeerolie en het flubbert weer als nooit te voren .quote:
Adres?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef Steve-O het volgende:
Slappe homo's met ze alle op 1 user lopen rukken omdat ze een "geil "icon heeft
Vraag dan meteen der adres ofzo
Je moet niet praten maar doen, laat je leuter sprekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:53 schreef euh.. het volgende:
[..]
]
Ghod, ik ga echt op z'n deek's praten... help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |