whehehe daar sluit ik me wel bij aanquote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
wie weet komt hij hier nog optreden. ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en ga Nelly lekker pijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef darLin het volgende:
Jaaaaa Nelly. Sorry maar ik vind hem supergeil. (Can't help it)
dan laat je je vriend het hem vragenquote:Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
heb je het er wel eens met je vriend over gehad??quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
mij lijkt het dat je het niet moet vragen, maar gewoon moet doen. Gewoon, situatie waar jullie drietjes een film kijken ofzo... Gewoon op je knieën voor je vriend, en je merkt gauw genoeg of die vriend die erbij zit reageertquote:Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
en ben je het daar me eensch dan?>quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef darLin het volgende:
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
zolang het geen gewoonte wordt (spelling), zou ik het niet erg vinden.quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo tof zou vinden wanneer ik mijn vriendin aan een andere lul zie sabbelen
nu je dit weet. wil je het nog gaan doen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
ja het lijkt me dat hij dat ook wel ziet; welke man wil nou niet zo'n openminded vriendinquote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
Mocht je echt geen vrienden hebben die zich er voor opgeven, kan je altijd even bellen hoor?quote:Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef darLin het volgende:
Ik moet denk ik gewoon een ander 'slachtoffer' zoeken. Haha!
ok, klinkt alsof je er god mee bezig bentquote:Op zondag 25 september 2005 15:23 schreef darLin het volgende:
Hehehe, I'll keep that in mind, Tom-my. En @ Roellie: we praten er ook echt serieus over hoor, niet zo van: he dat lijkt me weleens leuk, doen? We hebben er ook nog geen echte afspraak over, dus het 'mag' nog niet. Pas als we er alletwee honderd procent achter staan. Ik weet ook niet of we ooit iets met iemand anders gaan doen zonder de ander erbij. Dat vind ik wel weer een enorme stap. Met z'n tweetjes is toch 'veiliger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |