abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30915435
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
whehehe daar sluit ik me wel bij aan (dat het me super lijkt )

Ik zou zeggen go for it girl Zou het er wel eerst met je vriend over hebben, maar als hij er voor open staat, why not gewoon van genieten
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 25 september 2005 @ 14:37:40 #27
83213 darLin
Read my lips...
pi_30915454
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
Bonobo
pi_30915478
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef darLin het volgende:
Jaaaaa Nelly. Sorry maar ik vind hem supergeil. (Can't help it)
wie weet komt hij hier nog optreden. ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en ga Nelly lekker pijpen
pi_30915495
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
Mijn vriend staat er zeker voor open. Maar hoe vraag je zoiets aan een vriend van je vriend...:S
dan laat je je vriend het hem vragen
  zondag 25 september 2005 @ 14:39:08 #30
83213 darLin
Read my lips...
pi_30915503
Right...
Bonobo
pi_30915520
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef darLin het volgende:
Veel vragen hoor Ladyxima...;-) Maakt niet uit...Uhh ik vind mijn vriend zijn vrienden over het algemeen allemaal heel cool, maar er zijn er twee bij die ik wel eens zou willen pijpen. Tuurlijk sta ik daarna nog open voor meer. Het lijkt me super om een keer een trio mmv te hebben. (vvm mag ook hoor, maar met twee mannen lijkt me leuker) Ik zou niet willen dat er meer mensen bij zijn denk ik...Gewoon met z'n drieeen.
heb je het er wel eens met je vriend over gehad??
pi_30915566
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef darLin het volgende:
mij lijkt het dat je het niet moet vragen, maar gewoon moet doen. Gewoon, situatie waar jullie drietjes een film kijken ofzo... Gewoon op je knieën voor je vriend, en je merkt gauw genoeg of die vriend die erbij zit reageert Als hij walgend wegkijkt, schop je hem gewoon de kamer uit. dan is het wel een gay, moet ik zeggen

kijkt ie geinteresseerd, of gaat hij een beetje ongemakkelijk verzitten, werp je hem gewoon een geile blik toe en betrek je hem in het spel gewoon doen
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 25 september 2005 @ 14:41:48 #33
83213 darLin
Read my lips...
pi_30915592
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
Bonobo
pi_30915710
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef darLin het volgende:
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
en ben je het daar me eensch dan?>

denk je niet dat je jalours zou worden wanneer hij met iemand anders bezig is?
Ik weet niet of ik het zo tof zou vinden wanneer ik mijn vriendin aan een andere lul zie sabbelen
  zondag 25 september 2005 @ 14:55:09 #35
83213 darLin
Read my lips...
pi_30916024
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
Bonobo
pi_30916038
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het zo tof zou vinden wanneer ik mijn vriendin aan een andere lul zie sabbelen
zolang het geen gewoonte wordt (spelling), zou ik het niet erg vinden.
oh ja, en over dat voorstellen: doe het met z'n 2en voorstellen.
pi_30916068
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
Ik vind dat ik niet jaloers moet worden...Weet natuurlijk nog niet hoe dat in de praktijk gaat. Ik vind het een leuker idee dat ik met iemand anders mag neuken dan het idee dat hij dat dan ook mag...Beetje hypocriet, ik weet het. Maar ik vind ook dat ik hem gewoon moet vertrouwen. Hij houdt van me en als hij zegt dat het alleen om de sex gaat, moet ik hem geloven. (Want hij gelooft het van mij ook en ik vertel ook de waarheid) Snap je?
nu je dit weet. wil je het nog gaan doen?
  zondag 25 september 2005 @ 15:02:54 #38
83213 darLin
Read my lips...
pi_30916267
Eh ja, ik wil het nog steeds doen, want dit wist ik allemaal al natuurlijk. Heb er uitgebreid over nagedacht Maarja, de situatie is best stom. De ene vriend bij wie ik het wel zou willen heeft namelijk ook een vriendin waar hij bijna als kauwgom aan vastgeplakt zit en de andere vriend bij wie ik het wel wil doen is lang niet zo open minded als wij. We hebben het wel regelmatig over seks als hij erbij is, maar zijn opvattingen zijn gewoon totaal anders. Hij zegt bijvoorbeeld dat hij nooit zomaar ja zou zeggen als een meisje in de kroeg zou vragen of ze hem mocht pijpen. En ook zou hij nooit met vrienden een trio willen... Duidelijk genoeg zou je zeggen he. Maar dan denk ik weer (een echte meisjesgedachte), wat als hij dat nou alleen maar zegt omdat hij vindt dat hij dat moet vinden en dat hij heel anders zou reageren als het hem in het echt overkwam...Hopeloos he
Bonobo
  zondag 25 september 2005 @ 15:04:43 #39
83213 darLin
Read my lips...
pi_30916319
Ik moet denk ik gewoon een ander 'slachtoffer' zoeken. Haha!
Bonobo
pi_30916382
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef darLin het volgende:
ja het lijkt me dat hij dat ook wel ziet; welke man wil nou niet zo'n openminded vriendin

maar onderschat het niet, ik denk dat sex met andere mensen toch wel iets is om serieus over te praten. ik denk dat hiermee regelmatig stelletjes op hun bek gaan omdat 1 van de 2 het niet kan handelen
  zondag 25 september 2005 @ 15:11:50 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30916499
Zomaar beffen: nee.
Als deel van het voorspel: ja, mits ik de dame in kwestie iets langer ken.
Beroemdheid: Chantal Janzen. En daar gooi ik de bovenstaande waarden voor overboord.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_30916559
*Ctrl F

Nee ik sta er nog niet tussen
  zondag 25 september 2005 @ 15:15:56 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30916618
Geen onbaatzuchtige beffers hier
pi_30916643
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef darLin het volgende:
Ik moet denk ik gewoon een ander 'slachtoffer' zoeken. Haha!
Mocht je echt geen vrienden hebben die zich er voor opgeven, kan je altijd even bellen hoor?
Cooky
  zondag 25 september 2005 @ 15:23:28 #45
83213 darLin
Read my lips...
pi_30916822
Hehehe, I'll keep that in mind, Tom-my. En @ Roellie: we praten er ook echt serieus over hoor, niet zo van: he dat lijkt me weleens leuk, doen? We hebben er ook nog geen echte afspraak over, dus het 'mag' nog niet. Pas als we er alletwee honderd procent achter staan. Ik weet ook niet of we ooit iets met iemand anders gaan doen zonder de ander erbij. Dat vind ik wel weer een enorme stap. Met z'n tweetjes is toch 'veiliger'.
Bonobo
pi_30917040
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:23 schreef darLin het volgende:
Hehehe, I'll keep that in mind, Tom-my. En @ Roellie: we praten er ook echt serieus over hoor, niet zo van: he dat lijkt me weleens leuk, doen? We hebben er ook nog geen echte afspraak over, dus het 'mag' nog niet. Pas als we er alletwee honderd procent achter staan. Ik weet ook niet of we ooit iets met iemand anders gaan doen zonder de ander erbij. Dat vind ik wel weer een enorme stap. Met z'n tweetjes is toch 'veiliger'.
ok, klinkt alsof je er god mee bezig bent

laat je het resultaat ook nog weten?
ik ben benieuwd wat het voor ervaring voor jullie alle 2 zal zijn
pi_30917168
sharon stone in haar basic instinct (leef)tijd.
pi_30917240
Ik zou S.L hooper wel eens willen beffen.
ben aleen bang dat ik de telefoon dan niet meer kan horen
hallo allemaal wat moet ik nu.
pi_30917328
Ik vind je een hoer die is bij een dokter moet langs gaan.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 25 september 2005 @ 15:45:13 #50
83213 darLin
Read my lips...
pi_30917498
Zat ik op te wachten Sjakie...

Maarre, ben er inderdaad wel goed mee bezig denk ik Ik wil het resultaat ook wel laten weten, maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, aangezien we nog geen eigen auto hebben (sucks!) en als ik naar zo'n club ga wil ik er de tijd voor nemen en niet van het ov afhankelijk zijn.

Misschien dat er in onze vriendenkring eerder wat gebeurt, maar zie het niet zo 1, 2, 3 gebeuren eigenlijk...:(

Zijn er hier eigenlijk mensen die al wel ervaring hebben met dit soort dingen? Ben wel heel benieuwd.

Ik trouwens dat er toch ook wel wat mensen zijn die een beroemdheid willen verwennen
Bonobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')