Als ik een vent aantrekkelijk zou vinden, en hem dan ook nog zou willen pijpen, dan ga ik toch aardig twijfelen aan mijn geaardheid. Accepteer mij dan ook, Bef ze.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef Nastybtch het volgende:
Omdat ik erken dat Angelina Jolie aantrekkelijk is en ik geen moeite zou hebben een sexuele handeling bij haar te verrichten?
Als ik verliefd op haar zou zijn en met vrouwen relaties had, dan was ik pot, maar goed, ik begrijp dat het af en toe moeilijk is op een forum mensen te accepteren. Beetje jammer.
Blijf jij maar lekker trekken deek.
En als dat nou stiekum heel erg zou bevallen, blijft het dan bij die ene keer?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:12 schreef Nastybtch het volgende:
Lieve Ciurlizza,
dat hangt er maar vanaf wat je onder hetero zijn verstaat.
wat mij betreft betekent dat namelijk gewoon: vallen op het andere geslacht.
maar dat wil niet zeggen dat je het stiekem een geil idee vind om een avond sex te hebben met het andere geslacht.
Je doet nergens moeilijk over?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef Nastybtch het volgende:
Is goed, moet je doen als je dat wil, haha. Ik doe nergens moeilijk over hoor. kusje
Je schaamt je tegenover je vrienden/ ouders e.d.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:22 schreef Nastybtch het volgende:
Ik geef het niet toe want ik zou geen relatie met een vrouw willen
Who cares? Lik die pot!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar mannen, wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
Mits filmpje/pics.quote:
laat het zwetsen johquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
jij wilt het veel te zwart-wit zien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef deek het volgende:
[..]
En als dat nou stiekum heel erg zou bevallen, blijft het dan bij die ene keer?
Jij bent stiekum Bi, geef dat dan gewoon toe, is niet erg,
Ik heb anders wel iets (25 cm), wat ik hard kan cq wil plaatsen, Liefhebbers?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef rustig het volgende:
[..]
jij wilt het veel te zwart-wit zien.
je kunt iets niet altijd hard plaatsen.
Die heb je zelf hier verteld, je voorkeur gaat uit naar mannen, maar je zou heel graag een keer A Jolie willen likken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar mannen, wat weet jij nou van mijn voorkeuren?
Ik zou jou weleens willen likken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Nastybtch het volgende:
Is dat nou vanwege haar avatar? Zo ja, weet je dan wel zeker dat dat haar foto is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zou jou weleens willen likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |