Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?
aapquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef fatdog het volgende:
[..]
Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.
Oh wacht, dus je metafoor was niet negatief bedoeld terwijl de rest van je zin blijkt geeft van afkeuring. Sorry dat ik het verkeerd las hoor, vieze stoephoer! (er is niks mis met stoephoeren).quote:
mag ik dat crossposten naar Almelo Fantopicquote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Ilse de Lange! En dan moet ze op het moment dat ze komt met die hese almelooose stem van d'r mijn naam kreunen![]()
( Want Herman Finkers zei al: waarom zijn twentse meisjes zo geliefd bij sexlijnen? Ze slikken alles in)
Excuses aanvaard! Maar is dus echt gebeurd? Klinkt wel als een spannend verhaaltje...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef flipsen het volgende:
Ok, sorry hoorMoest er opeens aan denken en toen zag ik dat je Linda heette...
ja, lekker voor die andere 29quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef Chandler het volgende:
ik zou wel eens 30 vrouwen klaar willen laten liggen... ow en 1 er van plezierenmag de rest kijken, moeten ze natuurlijk er allemaal wel goed uitzien
Die mogen zich dan met elkaar bezig houdenquote:
jij was toch getrouwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |