ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet de hel eruit tijdens winter.
ik woon in de herfstquote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet hel eruit tijdens winter.
Had het topic toen niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef coz het volgende:
waarom was jij niet op de [ Meet ] .. in Almelo... in de Stam
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef Orealo het volgende:
Ik was in mei nog in almelo! in het TheaterHotel!
Almelo is top!![]()
Ach, op alles is een uitzondering te bedenkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ach, op alles is een uitzondering te bedenken
Ik vond de banken die ze daar in de lobby hebben staan, net achter de garderobe, zo coolquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |