Lijkt me vrij normaal eigenlijk. Maar goed ik heb dan ook ongeveer dezelfde houding. En je bedoelt neem ik aan een meid die er niet onaantrekkelijk/smerig uitziet?quote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef darLin het volgende:
Hij zegt bijvoorbeeld dat hij nooit zomaar ja zou zeggen als een meisje in de kroeg zou vragen of ze hem mocht pijpen. En ook zou hij nooit met vrienden een trio willen...
Ach abnormaal zou ik het niet noemen. Iedereen moet gewoon seks kunnen hebben zoals zij het willen en lekker vinden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef darLin het volgende:
@Cyber_rebel: nee natuurlijk een lekkere meid he. Ik denk dat iedere leuke jongen nee zegt als een onaantrekkelijk iemand dat vraagt. Sja misschien ben ik ook wel de abnormale hoor...je weet het niet! Meningen verschillen
meen je niet. dan zou ik liever/eerder Brad Pitt pakken.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef darLin het volgende:
Oh en als ik een meisje moest uitkiezen voor een trio werd het beslist Beyonce
Als ik alleen op het uiterlijk uit zou gaan:quote:Op zondag 25 september 2005 15:45 schreef darLin het volgende:
Ik trouwens dat er toch ook wel wat mensen zijn die een beroemdheid willen verwennen![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 16:06 schreef darLin het volgende:
@ justin. ik wil ook wel meer dan pijpen, maar met alleen pijpen zou ik ook genoegen nemen hoor! Ze hoeven echt niet per se iets terug te doen. Ik stel me zo voor dat ze het allebei heerlijk vinden, dat ik ze helemaal gek maak en ze dan heel hard laat klaarkomenNee, serieus ik denk dat het heel geil is.
Doen doe je dat toch? Ik zal de laatste zijn om je tegen te houden, have funquote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef patrickt35 het volgende:
Ik zou mezelf wel eens willen pijpen.
1x een enkeltje graagquote:Op zondag 25 september 2005 15:11 schreef AgLarrr het volgende:
Beroemdheid: Chantal Janzen.
Kan jij het?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Doen doe je dat toch? Ik zal de laatste zijn om je tegen te houden, have fun
Toevallig heet ik Nelly en ben ik een beroemdheid in Urk.................wanneer komt het voor jou goed uit? (volgende week is wat lastig ivm optredens)quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Wie zou jij weleens willen pijpen of beffen? Het mag een beroemdheid zijn, hoeft niet. Lijkt het je sowieso wat om iemand zomaar te pijpen of te beffen alleen omdat zijn/haar uiterlijk je aanstaat? Of moet er toch sprake zijn van eerst vriendschap of zelfs liefde?
TS begint: mij lijkt het wel wat!Als mijn vriend weleens vrienden op visite heeft en ik zit tussen mijn vriend en een vriend op de bank denk ik er regelmatig aan hoe het zou zijn om ze nu allebei te pijpen...
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado
) weleens willen pijpen.
Nu jullie!
Wat als je moest kiezen tussen Alba en Lilly?quote:Op zondag 25 september 2005 17:47 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Als ik alleen op het uiterlijk uit zou gaan:
- Jessica Alba (Sin City, Fantastic 4)
Als dat jouw lippen zijn op je avatar, dan zijn je andere lippen misschien ook wel oké. Grappig dat je ondertitel met liplezen te maken heeftquote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef darLin het volgende:
Wel grappig ook om te lezen dat mensen soms niet op het uiterlijk durven afgaan als het om pijpen/beffen gaat. Want stel dat hij/zij van onder smerig is!!![]()
Raar maar herkenbaarquote:k heb zelf altijd het nogal rare idee in mijn hoofd zitten dat als iemand er goed uitziet en een mooi lichaam heeft dat hij/zij automatisch ook wel schoon en goed verzorgd is daarbeneden.
Dat geldt bij mij ook, maar dan andersom: ik ben ook (alweer 2 jaar) het eerste vriendje voor mijn vriendin. Verder heb ik ook in eerdere relaties nog nooit een 'menage a trois' gehad, en ben daar toch wel benieuwd naar. Zij niet. Dus ik vind het wel een beetje jammer dat ze niet zo openminded is als jij...quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef darLin het volgende:
Vooral omdat mijn vriend (we zijn nu ruim 2 jaar samen) ook mijn eerste vriendje is en ook degene met wie ik alle dingen rondom sex heb ontdekt. Just curious, dus.
ik wil je moeder wel effe beffe nou goedquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Wie zou jij weleens willen pijpen of beffen? Het mag een beroemdheid zijn, hoeft niet. Lijkt het je sowieso wat om iemand zomaar te pijpen of te beffen alleen omdat zijn/haar uiterlijk je aanstaat? Of moet er toch sprake zijn van eerst vriendschap of zelfs liefde?
TS begint: mij lijkt het wel wat!Als mijn vriend weleens vrienden op visite heeft en ik zit tussen mijn vriend en een vriend op de bank denk ik er regelmatig aan hoe het zou zijn om ze nu allebei te pijpen...
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado
) weleens willen pijpen.
Nu jullie!
Anytime, anyplace, anywhere....quote:Op maandag 26 september 2005 15:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zou Nathalie Portman weleens willen beffen!
Ook Q-music aan het luisteren, Kim Wilde & Nena?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |