Ze heeft in een ander topic gezegt dat ze model is en een foto op die site kwam overeen met de foto in haar icon. Mits niet gelogen is ze het dus, en niet toevallig een idool ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Is dat nou vanwege haar avatar? Zo ja, weet je dan wel zeker dat dat haar foto is?
dat is een travo. dan ga ik eerder voor Madonna.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Erick1985 het volgende:
Ik zou Cher weleens een goeie stevige beurt willen geven!![]()
Met m'n zusje? Waar zie je me voor aan gek? Ik zei STIEFzusje, is dus geen familie in principe. Je moet goed lezen jochie!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Cher![]()
![]()
Gadverdamme. In dat andere topic wilde je je zusje een beurt geven. Rare snuiter ben je, Erick.
Is dat juist een ja of een nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:49 schreef Nastybtch het volgende:
Cher een beurt willen geven is net als.. voor mij.. michael jackson :|
Voor mij wel iig. Maar ik zou sowieso niemand willen pijpen buiten mijn vriend op dit moment.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie trekken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
Fantastischquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef Sessy het volgende:
Shran
[afbeelding]
of
Weyoun
[afbeelding]
Door dezelfde acteur gespeeld, maar zonder alien makeup is hij vrij gewoontjes. Met vind ik 'm echt megageil.
Loop niet op iedereen zo te zeiken man, simpele.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Cher![]()
![]()
Gadverdamme. In dat andere topic wilde je je zusje een beurt geven. Rare snuiter ben je, Erick.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef type_29 het volgende:
ik zou Linda der Mol wel willen likken
Voeg mij maar toe hoor (daarvoor staan mijn IM gegevens ook in het profiel). Maar helaas heb ik geen MSN, dus een video- of audiochat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:48 schreef Nastybtch het volgende:
Rido ik voeg je wel effe toe op msn vanavond, kun je me op de webcam zien(en niet naakt zoals in dat topic in nieuws
)
Dat weet je zeker dat ik mezelf ben![]()
Maak het nu niet romantischer dan het lijkt. Waarschijnlijk is die foto gewoon in een studio onder een koude douche genomen,quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:03 schreef Nastybtch het volgende:
Haha wat heeft het dan voor zin je toe te voegen? Of is dit nou weer een domme opmerking van mij!
Phatrabbit, tis niet mijn smaak, maar zo onder zo'n waterval is het wel zwaar sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |