Ik wel...die graat......quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
Kelly (van BB) lijkt me dan toch nog aantrekkelijkerquote:
Misschien... nog even de situatie aankijkenquote:Op zondag 25 september 2005 19:21 schreef darLin het volgende:
oeh trafasi, maak je een kans denk je?
En Scarlett Johansson is heel mooi idd, RiDo.
Brad Pitt...ook niks mis mee!
Ah zie je! Er zijn meer vrouwen die zo denkenquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Brunette het volgende:
Als ik als enige vrouw tussen veel mannen zit of ergens alleen met een (on)bekende aantrekkelijke man ben, gaan er ook van zulke gedachten door mijn hoofd![]()
![]()
Ga je dan ook naar iemand zijn leuter zitten staren?quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef darLin het volgende:
[..]
Ah zie je! Er zijn meer vrouwen die zo denken![]()
Wat een gezeik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt me niks om zomaar iemand te pijpen
Moet toch eerst wel een soort van band zijn, iig vriendschap.
Nee ik ga niet zitten staren!quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar iemand zijn leuter zitten staren?
ehmm... ja.?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef darLin het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zitten staren!Vraag je je soms af hoe je zo'n meisje kan herkennen?
![]()
... niet mee eens. Dat soort eerlijkheid werkt niet goed. Dat kun je pas doen als je er echt achter staat. Anders trek je dat emotioneel niet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef darLin het volgende:
@Roellie: jep, heb het er met hem over gehad. We zijn beide heel open minded over dat soort dingen. Op ons verlanglijstje staat bijv. ook nog een parenclub. Maar mijn vriend zegt wel altijd: als jij iemand anders dan mij mag pijpen/neuken, dan mag ik iemand anders beffen/neuken. Hahaha. Wel zo eerlijk natuurlijk...
Wat wil je raden dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:06 schreef darLin het volgende:
Hahaha geweldig Gripper! Met zo'n sok erin kan ik me inderdaad voorstellen dat je ff 2x kijkt. Maarja, de meeste mannen, die gewoon een spijkerbroek aanhebben, hebben vaak niet zo'n overduidelijke bult. Achja, des te meer blijft er te raden over he.
dat ben ik niet zonder meer met je eens. Er is voor mij een verschil tussen samen heel ver gaan (parenclubbing of partnerruil bv) en de kat op het spek binden; met dat laatste bedoel ik bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef darLin het volgende:
Precies!
Alleen...ik vertrouw mijn vriend zeker weten als hij niet bij me is hoor! Dat vertrouwen moet er gewoon zijn vind ik, zeker als je je met dit soort dingen bezig houdt.
Vooral met een piercing is het goed te doenquote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
puik ideenee maar eff serieus, ik denk niet dat die vriend dat zou afslaan, als je eigen vriend het geeneens erg vindt... dus trek die stoute schoenen aan zou ik zeggen
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef darLin het volgende:
Maar toch. Als ik me dit voorstel en dan even van mijzelf uitga: stel dat we een trio hebben met de goede vriend met wie ik het wel graag zie gebeuren. Als ik dan op een later tijdstip met hem alleen ben, kan ik me niet voorstellen dat ik mijn vriend dan zou bedriegen. Ik kan me goed voorstellen dat er een soort spanning zal zijn en een beetje ongemakkelijkheid, maar toch: je bent er zelf bij. Als ik met mijn vriend nadrukkelijk heb afgesproken om niks zonder elkaar te ondernemen, doe ik dit niet (hoe jammer ik dit misschien ook zal vinden...) En andersom weet ik zeker dat mijn vriend dit ook niet zal doen. Noem het naief, maar zo voelen wij het allebei. Het gaat ons ook om de ervaring van een trio, voor gewoon neuken met z'n tweetjes hebben we elkaar! En daar zijn we dik tevreden mee.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Berretje het volgende:
[..]
Vooral met een piercing is het goed te doen![]()
Ga postzegels kopen dan...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef deek het volgende:
koningin Beatrix wil ik wel likken.
Hij is ook wel lkkrquote:Op woensdag 28 september 2005 09:02 schreef darLin het volgende:
Haha Brunette! Wat dacht je dan van Mike uit DH?
de tuinman vinnik echt 10x nixquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef darLin het volgende:
Klopt! Tom is ook een lekker ding...
En die tuinman...Jammie!
Carlos en de man van Bree zijn dan weer een no no.
Oeh die man van Bree vind ik reuzesexyquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
de tuinman vinnik echt 10x nix![]()
carlos is idd![]()
de man van Bree is niet bepaald lelijk, maar gewoon een beetje té oud![]()
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef electricity het volgende:
[..]
[afbeelding] het is maar waar je van houdt he?
Uhmmm ik ga het niet doen...want ik acht de kans klein dat ik hem ooit ontmoet!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?
Idd vrouwelijk schoon, maar dan ga ik haar niet doen, zij mag mij wel verwennen :}quote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze celeb mag bij mij altijd aankloppen voor een befbeurt.![]()
[afbeelding]
Elisha Cuthbert![]()
Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Gatver je gaat die aap toch niet pijpen?
aapquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef fatdog het volgende:
[..]
Aap ? Doe is normaal man, molenpaard.
Oh wacht, dus je metafoor was niet negatief bedoeld terwijl de rest van je zin blijkt geeft van afkeuring. Sorry dat ik het verkeerd las hoor, vieze stoephoer! (er is niks mis met stoephoeren).quote:
mag ik dat crossposten naar Almelo Fantopicquote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Ilse de Lange! En dan moet ze op het moment dat ze komt met die hese almelooose stem van d'r mijn naam kreunen![]()
( Want Herman Finkers zei al: waarom zijn twentse meisjes zo geliefd bij sexlijnen? Ze slikken alles in)
Excuses aanvaard! Maar is dus echt gebeurd? Klinkt wel als een spannend verhaaltje...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef flipsen het volgende:
Ok, sorry hoorMoest er opeens aan denken en toen zag ik dat je Linda heette...
ja, lekker voor die andere 29quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef Chandler het volgende:
ik zou wel eens 30 vrouwen klaar willen laten liggen... ow en 1 er van plezierenmag de rest kijken, moeten ze natuurlijk er allemaal wel goed uitzien
Die mogen zich dan met elkaar bezig houdenquote:
jij was toch getrouwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik wil Punkgirl weleens beffen.
Hier lees ik uit dat je dat al een keer hebt gedaan, (nog eens)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
maar ontopic:
[afbeelding]
Hem zou ik met veel liefde nog eens goed leeg willen zuigen
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze celeb mag bij mij altijd aankloppen voor een befbeurt.![]()
[afbeelding]
Elisha Cuthbert![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
Ik kan gewoon geen kerel meer bedenken om te pijpen, sinds ik aan haar dachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
lijkt me een eer om haar te mogen verwennen![]()
Ben je met d'r naar bed geweest dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja! die is echt een wilde in bed.![]()
Waarom wil jij A Jolie beffen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef fraubitch het volgende:
Beffen: Angelina JolieEn pijpen.. uhm.. Vin diesel
![]()
quote:deek - donderdag 6 oktober 2005 @ 23:43
En je wilt Wijn Diesel pijpen? Waarom?, die schijnt een hele kleine penis te hebben, Zegt men
in de wandelgangen.O-)
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:25 schreef Olafje het volgende:
[..]
Voor mijn part: eerst zien en dan geloven!![]()
oh jammer!quote:Gripper - vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:31
At this very moment, I don't have the intention to show you my part...
Dat kan, Marilyn Manson heeft ook alleen maar z'n onderste rib laten wegzagen. Die kan nog gewoon ketsen, maar ook iets verder voorover buigen dan jij en ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Preapus het volgende:
Ik wil er ook mijn gewone "ding" nog mee kunnen doen he?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef Gripper het volgende:
Da's niet moeilijk...
[afbeelding] en [afbeelding]
en dan kan je er weer gemakkelijk bij...![]()
fantasie. niet alle mannen hebben beelden nodig om te kunnen fantaseren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ben je met d'r naar bed geweest dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |