Ja op Internet hebben ze een grote mond maar een echte omsingeling kunnen ze niet doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Op de posters lijkt het nog heel wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moge ik lang geschorst worden voor m'n daden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ik geloof niets van die plannen.
Mocht het wel waar zijn. Belachelijk
Jezus wat ziek zegquote:In de Turkse badplaats Alanya is deze week een Nederlandse toerist van Turkse komaf uit Haarlem doodgeschoten. Twee kennissen van hem uit Haarlem werden zwaar in elkaar getrapt.
Het slachtoffer, Saban Gürkan (35), vierde samen met Michel Glebbeeken (31) en diens vader Ton (54) een weekje vakantie. In openluchtdiscotheek Anatolia Express begonnen een paar Turken het drietal te sarren. Toen Gürkan daar wat van zei werd hij twee keer door het hart geschoten. Daarna werden Michel en zijn vader door minimaal twintig andere discobezoekers te grazen genomen. Ton Glebbeeken liep daarbij drie zware hersenbloedingen op en ligt in kritieke toestand op de intensive care van een Turks ziekenhuis. Michel werd van een 10 meter hoge heuvel naar beneden gesmeten en voor dood achter gelaten. Dat is zijn redding geweest, want hij liep niet heel ernstige verwondingen op.
De Turkse politie heeft inmiddels 22 arrestaties verricht. Het onderzoek draait nog op volle toeren. Geen van de verdachten heeft een verklaring afgelegd. Het is daarom onduidelijk of de schutter ook is aangehouden.
De gedode Gürkan laat in Haarlem een vrouw en drie kinderen na. De Turkse voetbalclub Haarlem Yildiz Spor (HYS), waar het slachtoffer fanatiek voetbalde, verkeert in diepe rouw.
Gewaagd JdW.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Moge ik lang geschorst worden voor m'n daden.
Dat is zeker te hopen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar laat ons hopen dat het een blauwe nachtmerrie is en Pool=Sidekick snel orde op zaken stelt.
En dan heb je nog niet eens mensen mogen schorseb.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef George-Butters het volgende:
mmmmm Wat een dag.
Het is inderdaad gewoon een kutdag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens mensen mogen schorseb.
had je 'm ook maar moeten bellen toen je de kans kreegquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kijk uit naar Ryan3's plannen.
lik, lik
Heb jij nog dingen omsingeld? Afgezien van bitches en bongs?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
had je 'm ook maar moeten bellen toen je de kans kreeg
Je kon ook via internet demonstrerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij nog dingen omsingeld? Afgezien van bitches en bongs?
Meester Pennewip is een doerak, vergeleken bij de spruitjesrevolutionairen van Nederland.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef Tafkahs het volgende:
Maar serieus, het was een![]()
probleem. De ns had het stuk rails tussen Leiden en Den Haag opgebroken en om nou met die keerhettij-figuren een uur lang voor 7,50 in een bus te zitten..
Kun je nagaan, zelfs IK ben aan het werk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Het zijn er nu al 3500 volgens het nieuws.
Dit soort revoluties dienen gewoon ten alle tijde in Amsterdam uitgevochten te worden. Den Haag heeft geeneens stadsrechtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Het zijn er nu al 3500 volgens het nieuws.
En Tafkahs, ik en gewoon met de trein geweest van Leiden naar Den Haag centraal. Er reden geen treinen tussen Schiphol en Leiden.
Voor de goede zaak, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs IK ben aan het werk.
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Voor de goede zaak, mag ik aannemen?
Whehe. Amstedamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dit soort revoluties dienen gewoon ten alle tijde in Amsterdam uitgevochten te worden. Den Haag heeft geeneens stadsrechten
Dit houdt Wolffje overigens geenszins tegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.
Het is nooit te laat voor goede ideeen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.
Uiteraard moet ik ook komen. Kom je ook?
Ik rel nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nou een relschaap?
Overigens is Amsterdam geen leuke stad, op z'n zachtst gezegd.
Heb je niet he, met die Bert van jequote:
Weet ie, maar nu krijgt hij er faam en een vast salaris voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Silmarwen het volgende:
Amsterdam is tof men. Lekker wonen aan het vondelpark. Ik mis die tijd. Naja, Leiden kan ermee door.
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever.quote:Ga je nog zuipen 1, 2 en 3 oktober?
Laat mijn Bert met rust jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ja, steden zijn per definitie klote. Maar goed, het leven ook hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.
[..]
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |