Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.
Uiteraard moet ik ook komen. Kom je ook?
Ik rel nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nou een relschaap?
Overigens is Amsterdam geen leuke stad, op z'n zachtst gezegd.
Heb je niet he, met die Bert van jequote:
Weet ie, maar nu krijgt hij er faam en een vast salaris voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Silmarwen het volgende:
Amsterdam is tof men. Lekker wonen aan het vondelpark. Ik mis die tijd. Naja, Leiden kan ermee door.
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever.quote:Ga je nog zuipen 1, 2 en 3 oktober?
Laat mijn Bert met rust jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ja, steden zijn per definitie klote. Maar goed, het leven ook hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.
[..]
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.
Past dus mooi bij mequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dronken worden om het dronken worden is des paupers mên
Waar zou jij de meet hebben willen gehad? Als je mod zou zijn uiteraard, want die hebben nou eenmaal altijd het laatste woordquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, steden zijn per definitie klote. Maar goed, het leven ook he
Ik had best naar de meet willen gaan, maar ik ga daar geen dag goed dronken worden voor opgeven. Dronken + kermis =
Ik had ten eerste al een debat uitgezocht en ik had de meet in Amsterdam gehouden. Is op het nachtnet aangesloten, goed bereikbaar en altijd tof.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar zou jij de meet hebben willen gehad? Als je mod zou zijn uiteraard, want die hebben nou eenmaal altijd het laatste woord
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had ten eerste al een debat uitgezocht en ik had de meet in Amsterdam gehouden. Is op het nachtnet aangesloten, goed bereikbaar en altijd tof.
Er zijn vaak wel leuke debatten bij de uni. Anders had ik vast wel ergens wat kunnen regelen samen met de opleiding maatschappijleer op een vrijdag avond of zaterdagmiddag.
Als er nou iemand tegen was, was het Erwin wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningen
In het 3 oktober weekend nog wel. Geen enkele kennis van historie en traditie hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningen
Jawel, maar die hangt er toch altijd een beetje bloedarmoedig bij he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als er nou iemand tegen was, was het Erwin wel.
Van de FPquote:De voormalige hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie Joop van Riessen vindt dat de politie de mogelijkheid moet krijgen iedere voorbijganger in de hoofdstad, waar dan ook en ongeacht het tijdstip, te fouilleren. Nu mogen agenten alleen in speciaal aangewezen gebieden in het centrum en in Zuidoost op van tevoren bepaalde tijdstippen mensen en voertuigen preventief controleren op drugs en wapens.
De regering beziet momenteel de mogelijkheden om preventief fouilleren uit te breiden, maar die mogelijkheden gaan Van Riessen niet ver genoeg. Hij meent dat de politie 24 uur per dag, zeven dagen in de week in de hele stad haar gang moet kunnen gaan.
Dat compenseert hij anders wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, maar die hangt er toch altijd een beetje bloedarmoedig bij he.
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat compenseert hij anders wel.
Geilquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjes![]()
Heel erg jaquote:
Daar trap ik niet in, Larry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |