Dieren moord/martel filmpjes zijn not-done.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:07 schreef Monidique het volgende:
M'n kat zit hier gadverdamme te kutten, gadverdamme! Als ik toch een camera bij me had.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee..... maar hij is wel mooi....
et la Belgiquequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Sidekick het volgende:
WK-voetbal in Frankrijk (2000)
Dat was toch in 1998? Het EK was in 2000, in Nederland...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat beweert Rob de Wijk, ik citeer:
[..]
http://www.refdag.nl/arti(...)uropa+verijdeld.html
soort van wake-up call, maar goed het signaleringssysteem staat nog maar in de kinderschoenen, straks bv. moet je op je mobieltje meldingen kunnen krijgen van de overheid voor als er iets aan de hand is, dat zijn ze nu ah testen
Zou dat veel effect hebben op zo'n stukje metaal?quote:De lijst van De Wijk omvat onder andere pogingen om een vliegtuig in de Eiffeltoren te boren (door Algerijnen op kerstavond 1994)
Diplomatie is ook zeker te verkiezen boven oorlog voeren edoch je een defensie achter de hand moet hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie veel meer conflicten opgelost worden met handtekeningen zetten, omdat met zelf ook weet dat oorlog altijd verlies is voor beide partijen, Noord-Korea als mooi recent voorbeeld. Vergis je niet in hoeveel conflicten achter de schermen opgelost worden, in ieders belang.
http://www.parool.nl/nieuws/2005/SEP/24/bin1.htmlquote:'9/11 kon net zo goed in Europa'
Van een verslaggever
DEN HAAG - Inlichtingendiensten hebben de afgelopen tien jaar tientallen terroristische aanslagen in Europa voorkomen. Daaronder waren ook aanslagen op de kerncentrale in Borssele, het ministerie van Defensie, het gebouw van de Tweede Kamer en Schiphol in het midden van 2004.
Dat zegt defensie-expert Rob de Wijk in zijn boek Supermacht Europa. De Wijk baseert zich bij zijn lijst voor tachtig procent op informatie uit openbare bronnen, zoals kranten, internet en processtukken. Om na te gaan of de door hem geconstateerde complotten kloppen, heeft hij een beroep gedaan op zijn contacten bij onder meer de inlichtingen- en veiligheidsdiensten.
''De aanslagen van 11 september 2001 in de VS hadden net zo goed in Europa kunnen plaatsvinden,'' waarschuwt De Wijk. Europa is voor terroristen veel aantrekkelijker dan de Verenigde Staten. De maatregelen die de Europese landen nemen, zijn minder draconisch dan die van de VS. ''En terroristen kiezen de makkelijkste weg.'' Verder is de bevolkingssamenstelling in Europese landen voor terroristen aantrekkelijker; zij gaan hier makkelijker op in de massa.
Op de lijst van verijdelde complotten staan verder de poging een vliegtuig in Eiffeltoren te laten crashen op kerstavond 1994, aanslagen tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Frankrijk in 1998, aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Rome, Sarajevo en Parijs in 2001, een aanslag met cyanide op de Londense metro in 2002 en een aanslag op een groot winkelcentrum in Barcelona in 2004.
De Wijk is er overigens niet voor dat de Europese regeringen nu vergaande maatregelen nemen. ''Je moet niet je eigen democratie uithollen. Het voorkomen van aanslagen is vooral een kwestie van veel inlichtingenwerk.''
Daarvoor hebben de inlichtingendiensten goede analisten nodig, moeten zij nauw samenwerken met de politie en moet de overheid geen bevolkingsgroepen van de samenleving vervreemden.
© Het Parool, 24-09-2005
Edoch is een woord dat je niet zomaar gebruikt. In deze zin past-ie in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Diplomatie is ook zeker te verkiezen boven oorlog voeren edoch je een defensie achter de hand moet hebben.
Ja, ik zag het gisteren al.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:52 schreef zakjapannertje het volgende:
nieuwe screenshot van Civ IV, met een verrassende personage
Sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
Edoch is een woord dat je niet zomaar gebruikt. In deze zin past-ie in ieder geval niet.
Schengenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
Shit ik ga straks naar Duitsland en bedenk me net dat mijn paspoort is verlopen en ik ben hem ook kwijt
Weet ik niet, maar ik zou me er geen zorgen om maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ja weet ik maar je moet toch altijd een geldig legitimatiebewijs bij je hebben of is een rijbewijs ook goed?
Ik maak me verder ook geen zorgen. Nooit een paspoort hoeven laten zien in Duitsland. Maar je weet het nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
Weet ik niet, maar ik zou me er geen zorgen om maken.
Was jij trouwens eerst niet zo trots op je paspoort? En nu laat je 'm verlopen....
Rijbewijs is ook goed als legitimatiebewijs in Nederland. In Duitsland wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ja weet ik maar je moet toch altijd een geldig legitimatiebewijs bij je hebben of is een rijbewijs ook goed?
Jij staat op de zwarte lijst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik de komende weken niet op Fok kom ben ik gearresteerd door de 'polizei'
Ausweis Bitte![]()
Yep met de prachtige Paulette Godard. Is ie nog mee getrouwd geweest.quote:
Ik vertrouw die Duitsers voor geen centquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Bluesdude het volgende:
Jij staat op de zwarte lijst.
Maar ik zal een goed woordje voor je doen.![]()
Inderdaad, het zou je sieren als je een boekje opendeed over de ware toedracht, Sidekickquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Sizzler is geen mod meer zie ik net![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:37 schreef pberends het volgende:
Magere opkomst protest regeringsbeleid.
Maar goed, wat wil je zelf als je Def Rhymz uitnodigd. Ik zie 'm al optreden met z'n blingbling voor bijstandsmoeders en arme illegalen "Iedereen houdt van doekoe"
Ze hebben Sharon Dijksma niet eens kunnen omsingelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik val hier van mijn stoel van het lachen. Ze hebben enkel Femke Halsema kunnen omsingelen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
Ze hebben Sharon Dijksma niet eens kunnen omsingelen.
Dat zou ik ook zeggenquote:Woordvoerder Rene Danen van Keer het Tij zei in reactie op de magere opkomst dat het om een symbolische actie gaat en dat een grote opkomst niet het belangrijkste is.
Links zegt altijd dat rechts weinig kritiek op zichzelf heeft, maar links kan er ook wat van. Maar demonstreren is per definitie zinloos, schiet dan iemand neer, maakt veel meer indruk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1000 mensen en dan de reactie op die enorme afgang
[..]
Dat zou ik ook zeggen
Dit is gewoon dé afgang van het jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
Links zegt altijd dat rechts weinig kritiek op zichzelf heeft, maar links kan er ook wat van. Maar demonstreren is per definitie zinloos, schiet dan iemand neer, maakt veel meer indruk.
Op de posters lijkt het nog heel wat:quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit is gewoon dé afgang van het jaar.
Jammer dat ze hun verlies niet nemen en dat eerlijk toegeven. Maar het zegt mij weer genoeg hoe deze idealistische dromers hun visie proberen op te dringen aan dit land, terwijl niemand er op zit te wachten.
Nah ja 1000 mensen mss
Ja op Internet hebben ze een grote mond maar een echte omsingeling kunnen ze niet doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Op de posters lijkt het nog heel wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moge ik lang geschorst worden voor m'n daden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ik geloof niets van die plannen.
Mocht het wel waar zijn. Belachelijk
Jezus wat ziek zegquote:In de Turkse badplaats Alanya is deze week een Nederlandse toerist van Turkse komaf uit Haarlem doodgeschoten. Twee kennissen van hem uit Haarlem werden zwaar in elkaar getrapt.
Het slachtoffer, Saban Gürkan (35), vierde samen met Michel Glebbeeken (31) en diens vader Ton (54) een weekje vakantie. In openluchtdiscotheek Anatolia Express begonnen een paar Turken het drietal te sarren. Toen Gürkan daar wat van zei werd hij twee keer door het hart geschoten. Daarna werden Michel en zijn vader door minimaal twintig andere discobezoekers te grazen genomen. Ton Glebbeeken liep daarbij drie zware hersenbloedingen op en ligt in kritieke toestand op de intensive care van een Turks ziekenhuis. Michel werd van een 10 meter hoge heuvel naar beneden gesmeten en voor dood achter gelaten. Dat is zijn redding geweest, want hij liep niet heel ernstige verwondingen op.
De Turkse politie heeft inmiddels 22 arrestaties verricht. Het onderzoek draait nog op volle toeren. Geen van de verdachten heeft een verklaring afgelegd. Het is daarom onduidelijk of de schutter ook is aangehouden.
De gedode Gürkan laat in Haarlem een vrouw en drie kinderen na. De Turkse voetbalclub Haarlem Yildiz Spor (HYS), waar het slachtoffer fanatiek voetbalde, verkeert in diepe rouw.
Gewaagd JdW.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Moge ik lang geschorst worden voor m'n daden.
Dat is zeker te hopen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar laat ons hopen dat het een blauwe nachtmerrie is en Pool=Sidekick snel orde op zaken stelt.
En dan heb je nog niet eens mensen mogen schorseb.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef George-Butters het volgende:
mmmmm Wat een dag.
Het is inderdaad gewoon een kutdag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens mensen mogen schorseb.
had je 'm ook maar moeten bellen toen je de kans kreegquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kijk uit naar Ryan3's plannen.
lik, lik
Heb jij nog dingen omsingeld? Afgezien van bitches en bongs?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
had je 'm ook maar moeten bellen toen je de kans kreeg
Je kon ook via internet demonstrerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij nog dingen omsingeld? Afgezien van bitches en bongs?
Meester Pennewip is een doerak, vergeleken bij de spruitjesrevolutionairen van Nederland.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef Tafkahs het volgende:
Maar serieus, het was een![]()
probleem. De ns had het stuk rails tussen Leiden en Den Haag opgebroken en om nou met die keerhettij-figuren een uur lang voor 7,50 in een bus te zitten..
Kun je nagaan, zelfs IK ben aan het werk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Het zijn er nu al 3500 volgens het nieuws.
Dit soort revoluties dienen gewoon ten alle tijde in Amsterdam uitgevochten te worden. Den Haag heeft geeneens stadsrechtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Het zijn er nu al 3500 volgens het nieuws.
En Tafkahs, ik en gewoon met de trein geweest van Leiden naar Den Haag centraal. Er reden geen treinen tussen Schiphol en Leiden.
Voor de goede zaak, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs IK ben aan het werk.
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Voor de goede zaak, mag ik aannemen?
Whehe. Amstedamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dit soort revoluties dienen gewoon ten alle tijde in Amsterdam uitgevochten te worden. Den Haag heeft geeneens stadsrechten
Dit houdt Wolffje overigens geenszins tegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.
Het is nooit te laat voor goede ideeen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |