abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:10:34 #51
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30875473
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Niet zo flauw, gewoon doen.
Wacht nu maar gewoon af.
pi_30875483
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wacht nu maar gewoon af.
Wacht en gij zult vinden ?????
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:11:38 #53
93744 Finder_elf_towns
pi_30875501
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wacht en gij zult vinden ?????
Je hebt geen idee.
pi_30875523
Wacht, dat was met zoeken he. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:36:15 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_30876150
quote:
"Balkenende deed het beter dan Bos"

HILVERSUM Premier Balkenende heeft het
bij de Algemene Beschouwingen in de
Tweede Kamer goed gedaan.Uit onderzoek
van Maurice de Hond voor de NOS blijkt
dat hij bij de kiezers beter heeft
gescoord dan oppositieleider Bos.

Achttien procent van de ondervraagden
vond Balkenende de beste;16 procent
wijst Bos aan als winnaar.De andere
politici scoren allemaal veel lager.

Volgens Maurice de Hond is het oordeel
over Balkenende opmerkelijk,omdat hij
doorgaans minder waardering krijgt.De
groep mensen die Balkenende (vrij) goed
vond is nu bijna net zo groot als de
groep die hem negatief beoordeelt.
Dat "links" te vroeg heeft gepiekt (b)lijkt steeds duidelijker te worden.
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:39:47 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30876230
quote:
De groep mensen die Balkenende (vrij) goed
vond is nu bijna net zo groot als de
groep die hem negatief beoordeelt.
Je begint er zo aan te wennen dat Balkie vijf keer niets is, dat een kleine opleving al zeer positief nieuws is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30876405
Mensen prikken door de oppervlakkigheid van Bos heen, about time
pi_30876507
Mensen prikken eindelijk door de Geus, Brinkhorst, Zalm, Verhagen, Donner, Veerman en Balkenende heen, dat zou tijd worden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:52:09 #59
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30876524
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen prikken door de oppervlakkigheid van Bos heen, about time
Omdat hij na Balkenende als beste wordt gezien in de debatten, prikken de mensen door zijn oppervlakkerigheid heen? Wat moeten die andere fractievoorzitters dan wel niet oppervlakkig zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:55:06 #60
93744 Finder_elf_towns
pi_30876587
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je begint er zo aan te wennen dat Balkie vijf keer niets is, dat een kleine opleving al zeer positief nieuws is.
Dat klopt natuurlijk, maar hij kon het net zo goed "voor de 6de keer niets neerzetten". Wat de peilingen betreft denk ik dat het linkerflank alleen nog maar kan dalen. Ze rekenen zich rijk en gaan domme dingen roepen zoals "Het volk moet via referenda regeringen af kunnen zetten" (Marijnissen) en "importstop op chocola van landen met slavenarbeid", "diesel moet verboden worden" (Halsema). Deze trend is duidelijk en is voor iedereen te zien. Ze overzien het overzicht niet en laten zich gek maken door de peilingen. Daardoor is links er slechter aan toe dan de rechtsere partijen die zich ogenschijnlijk onthouden van to-taal bezopen proefballonnen.

Verder schat ik in dat de economie een groot issue word tijdens de volgende verkiezingen, immers 2007 is nog ver weg en alles wijst erop dat de economie aan de betere hand is. Nee, de volgende verkiezingen zullen over terreur, nationale veiligheid en het allochtonenvraagstuk gaan. Als de linksen de muffe stank van multicultuur niet van zich al laten waaien wordt er gehakt van ze gemaakt.
pi_30876804
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Sidekick het volgende:
Omdat hij na Balkenende als beste wordt gezien in de debatten, prikken de mensen door zijn oppervlakkerigheid heen? Wat moeten die andere fractievoorzitters dan wel niet oppervlakkig zijn.
We hebben het nu over Balkenende en Bos
pi_30876854
Onder Femke heeft GL als het erop aankomt verlies geleden, dat komt zeker goed

Ik zie liever zetel winst bij de SP dan bij GL. Ergens heb ik wel sympathie voor Marijnissen ondanks dat hij hele andere standpunten heeft dan ik
pi_30876921
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Onder Femke heeft GL als het erop aankomt verlies geleden, dat komt zeker goed

Ik zie liever zetel winst bij de SP dan bij GL. Ergens heb ik wel sympathie voor Marijnissen ondanks dat hij hele andere standpunten heeft dan ik
waarom ook alweer?
pi_30877028
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
waarom ook alweer?
Omdat hij authentiek is en Formule 1 liefhebber
pi_30877072
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat hij authentiek is en Formule 1 liefhebber
hij hoopt trouwens dat Kimi wint, heb ik ergens in een chat gelezen
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:18:51 #66
93744 Finder_elf_towns
pi_30877113
Het NRC kopt: "NIEUWS - Tussen 1994 en 2004 zijn in Europa meer dan 28 grote terreuraanslagen verijdeld door inlichtingendiensten, waaronder ook in Nederland"

Maar of het ook waar is?
pi_30877116
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef zakjapannertje het volgende:
hij hoopt trouwens dat Kimi wint, heb ik ergens in een chat gelezen
Nog een pluspunt dat hoop ik ook
pi_30877232
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het NRC kopt: "NIEUWS - Tussen 1994 en 2004 zijn in Europa meer dan 28 grote terreuraanslagen verijdeld door inlichtingendiensten, waaronder ook in Nederland"

Maar of het ook waar is?
dat beweert Rob de Wijk, ik citeer:
quote:
Tientallen aanslagen in Europa verijdeld

AMSTERDAM - De aanslagen op 11 september 2001 hadden plaats in de Verenigde Staten, maar doelen in Europa waren al veel eerder het mikpunt van moslimterroristen. In de jaren 1994-2004 zijn in Europa meer dan 28 grote terreuraanslagen verijdeld door inlichtingendiensten.

Onderzoeker Rob de Wijk van Instituut Clingendael concludeert dit uit een lijst van Europese inlichtingendiensten. De lijst, die tot nu toe geheim was, staat in De Wijks boek ”Supermacht Europa”. In Nederland zijn aanslagen verijdeld op de kerncentrale Borsele, luchthaven Schiphol, het parlement en het ministerie van Defensie in Den Haag en het hoofdkwartier van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD).

De Wijk constateert dan ook dat het geen opzet was dat de eerste grote aanslag van het moderne islamistische terrorisme in Amerika plaatshad. Volgens analyses van de inlichtingendiensten heeft Europa juist sterk de belangstelling van de terroristen en is het niet de vraag of er op een dag weer een grote aanslag in Europa zal plaatshebben maar wanneer dat zal gebeuren.

De terroristen zouden daarbij in toenemende mate proberen massale vernietiging teweeg te brengen. Dat blijkt bijvoorbeeld uit een in februari 2002 verijdeld plan om de waterleiding van Rome met cyanide te vergiftigen en tegelijkertijd een bom te laten ontploffen bij de Amerikaanse ambassade in de Italiaanse hoofdstad. Aanslagen met biologische en chemische wapens mislukken volgens De Wijk vaak, maar de berichten erover hebben wel een groot psychologisch effect.

De Wijk noemt de mislukte integratie van veel allochtonen als een van de redenen waarom Europa een aantrekkelijk doelwit is. Er zijn volgens hem allerlei groepen waarin terroristen anoniem kunnen onderduiken als ze zich voorbereiden op een actie.

De onderzoeker verwijst ook naar de „draconische” veiligheidsmaatregelen in Amerika. In Europa is het antiterreurbeleid volgens hem veel minder goed ontwikkeld en hebben terroristen daardoor meer kans van slagen. Volgens De Wijk is er binnen Europa meer samenwerking nodig.

Dat het aantal aanslagen in Europa tot nu toe vrij beperkt is gebleven, is volgens De Wijk vooral het gevolg van het succes van de inlichtingendiensten. „Die doen het lang niet zo slecht als veel mensen denken.”

Volgens de onderzoeker worden de plannen van de Nederlandse Hofstadgroep, die dinsdag voor de rechter stond, in de internationale veiligheidswereld volstrekt serieus genomen.

Het Nederlandse publiek is volgens hem nog niet goed doordrongen van de ernst van de situatie. „Er wordt nog steeds lacherig gedaan over een verhoogde dreiging en over alarmeringssystemen. Kennelijk moet er eerst iets gebeuren voordat men beseft wat er gaande is.”

De lijst van De Wijk omvat onder andere pogingen om een vliegtuig in de Eiffeltoren te boren (door Algerijnen op kerstavond 1994), aanslagen te plegen op het WK-voetbal in Frankrijk (2000), cruiseschepen in Europese havens te kapen (mei 2002), in de Straat van Gibraltar Britse oorlogsschepen tot zinken te brengen (2002), een aanslag met cyanide te plegen op de Londense metro (2002), een aanslag te plegen op de hsl-tunnel in Antwerpen (2004), het EK-voetbal in Portugal te verstoren met een aanslag (2004), met een ”vuile bom” schrik en verderf te zaaien in Groot-Brittannië en een aanslag te plegen op vliegveld Heathrow bij Londen (eveneens in 2004).

Het bureau van de nationaal coördinator terrorismebestrijding (NCTB) en de AIVD willen geen commentaar geven op de lijst van De Wijk.
http://www.refdag.nl/arti(...)uropa+verijdeld.html

soort van wake-up call, maar goed het signaleringssysteem staat nog maar in de kinderschoenen, straks bv. moet je op je mobieltje meldingen kunnen krijgen van de overheid voor als er iets aan de hand is, dat zijn ze nu ah testen
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:27:04 #69
93744 Finder_elf_towns
pi_30877268
quote:
De lijst van De Wijk omvat onder andere pogingen om een vliegtuig in de Eiffeltoren te boren (door Algerijnen op kerstavond 1994), aanslagen te plegen op het WK-voetbal in Frankrijk (2000), cruiseschepen in Europese havens te kapen (mei 2002), in de Straat van Gibraltar Britse oorlogsschepen tot zinken te brengen (2002), een aanslag met cyanide te plegen op de Londense metro (2002), een aanslag te plegen op de hsl-tunnel in Antwerpen (2004), het EK-voetbal in Portugal te verstoren met een aanslag (2004), met een ”vuile bom” schrik en verderf te zaaien in Groot-Brittannië en een aanslag te plegen op vliegveld Heathrow bij Londen (eveneens in 2004).
Fuck hell
pi_30877332
Gelukkig bestaan er geheime diensten.
pi_30877936
* zakjapannertje logt uit: welterusten
pi_30878653
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Verbaal maar mijn problemen vallen natuurlijk niet te vergelijken met internationale problemen waar je geweld moet gebruiken om tot een oplossing te komen.
Ik zie veel meer conflicten opgelost worden met handtekeningen zetten, omdat met zelf ook weet dat oorlog altijd verlies is voor beide partijen, Noord-Korea als mooi recent voorbeeld. Vergis je niet in hoeveel conflicten achter de schermen opgelost worden, in ieders belang.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30878675
Vergeet bij de laatste post niet dat ik gedronken heb.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30879621
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef RichardQuest het volgende:
Vergeet bij de laatste post niet dat ik gedronken heb.
handtekeningen voor Noord-Korea, I'm with you bro
pi_30880229
Gadverdamme, volgens mij heb ik ook gedronken, !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')