Weet ik niet, maar ik zou me er geen zorgen om maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ja weet ik maar je moet toch altijd een geldig legitimatiebewijs bij je hebben of is een rijbewijs ook goed?
Ik maak me verder ook geen zorgen. Nooit een paspoort hoeven laten zien in Duitsland. Maar je weet het nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
Weet ik niet, maar ik zou me er geen zorgen om maken.
Was jij trouwens eerst niet zo trots op je paspoort? En nu laat je 'm verlopen....
Rijbewijs is ook goed als legitimatiebewijs in Nederland. In Duitsland wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ja weet ik maar je moet toch altijd een geldig legitimatiebewijs bij je hebben of is een rijbewijs ook goed?
Jij staat op de zwarte lijst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik de komende weken niet op Fok kom ben ik gearresteerd door de 'polizei'
Ausweis Bitte![]()
Yep met de prachtige Paulette Godard. Is ie nog mee getrouwd geweest.quote:
Ik vertrouw die Duitsers voor geen centquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Bluesdude het volgende:
Jij staat op de zwarte lijst.
Maar ik zal een goed woordje voor je doen.![]()
Inderdaad, het zou je sieren als je een boekje opendeed over de ware toedracht, Sidekickquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Sizzler is geen mod meer zie ik net![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:37 schreef pberends het volgende:
Magere opkomst protest regeringsbeleid.
Maar goed, wat wil je zelf als je Def Rhymz uitnodigd. Ik zie 'm al optreden met z'n blingbling voor bijstandsmoeders en arme illegalen "Iedereen houdt van doekoe"
Ze hebben Sharon Dijksma niet eens kunnen omsingelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik val hier van mijn stoel van het lachen. Ze hebben enkel Femke Halsema kunnen omsingelen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
Ze hebben Sharon Dijksma niet eens kunnen omsingelen.
Dat zou ik ook zeggenquote:Woordvoerder Rene Danen van Keer het Tij zei in reactie op de magere opkomst dat het om een symbolische actie gaat en dat een grote opkomst niet het belangrijkste is.
Links zegt altijd dat rechts weinig kritiek op zichzelf heeft, maar links kan er ook wat van. Maar demonstreren is per definitie zinloos, schiet dan iemand neer, maakt veel meer indruk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1000 mensen en dan de reactie op die enorme afgang
[..]
Dat zou ik ook zeggen
Dit is gewoon dé afgang van het jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
Links zegt altijd dat rechts weinig kritiek op zichzelf heeft, maar links kan er ook wat van. Maar demonstreren is per definitie zinloos, schiet dan iemand neer, maakt veel meer indruk.
Op de posters lijkt het nog heel wat:quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit is gewoon dé afgang van het jaar.
Jammer dat ze hun verlies niet nemen en dat eerlijk toegeven. Maar het zegt mij weer genoeg hoe deze idealistische dromers hun visie proberen op te dringen aan dit land, terwijl niemand er op zit te wachten.
Nah ja 1000 mensen mss
Ja op Internet hebben ze een grote mond maar een echte omsingeling kunnen ze niet doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Op de posters lijkt het nog heel wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |