Ik denk dat Bush hem heeft gehad via Echelon..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Sunjammer het volgende:
Nog steeds niets binnen Vlarpske?
Denk dat je Serial ff moet schoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat Bush hem heeft gehad via Echelon..
Jammer dat ie 'm niet even heeft geCCd
Die is niet op msnquote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk dat je Serial ff moet schoppen
Even langs Alblasserdam is ook lastig...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat wellicht 't een en ander duidelijk maakt
Überhaubt langs Alblasserdam...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even langs Alblasserdam is ook lastig...
Inderdaad.. maar mocht ik hem nu willen schoppen dan zal dat toch moeten..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Überhaubt langs Alblasserdam...
Dat doe je toch niet.
Yups. En MSN, ICQ, AIM, rooksignalen, tam-tam, brieven, morse code, telegrafie enz.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg kan dit niet via de e-mail?
Nee..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg kan dit niet via de e-mail?
Ah gelukkig, ik was al bang dat er geen alternatieven meer waren.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups. En MSN, ICQ, AIM, rooksignalen, tam-tam, brieven, morse code, telegrafie enz.
Niet communiceren is de makkelijkste oplossing. ZO doen we dat bij Alternate ook..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat er geen alternatieven meer waren.
Wij hebben een afdeling voor interne communicatie.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet communiceren is de makkelijkste oplossing. ZO doen we dat bij Alternate ook..
Met tram 12 kom je hier niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik stap in tram 12 en ga een bepaalde puber wurgen.
Waar is dat voor nodig?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wij hebben een afdeling voor interne communicatie.
Welke dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met tram 12 kom je hier niet hoor![]()
naja als ie overstapt op t Museumplein op een andere tram, komt ie i/d buurtquote:
Wie zegt dat ik het over jou heb?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met tram 12 kom je hier niet hoor![]()
Ohwquote:Op donderdag 22 september 2005 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3,5,12,16,24..... en de 2 op de Paulus Potterstraat...
Ouders werken bij GVB, dan krijg je dat met de paplepel ingegotenquote:
Hmm.. lastig slikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ouders werken bij GVB, dan krijg je dat met de paplepel ingegoten
Ja Vlarp, Amsterdam heeft een perfect tramnet.quote:
Welke stad niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja Vlarp, Amsterdam heeft een perfect tramnet.
Kwantum is ook gewoon kut..quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef Ryan_R het volgende:
Afzetters bij de Kwantum, denk je dat ze daar goedkope kant en klaar gordijnen hebben, verkopen ze die dingen per stuk.De ikea is goedkoper
Wie is Leon?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal Leon nog bij het GVB werken?
Goh.. da's is wel vreemdquote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een homo die bij het GVB werkt(e)
Wie niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tevens ex van jurrie.
Daar heb je andere kanalen voor.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw..
Ik wil bijna gaan roddelen, maar ik doe het niet (hier)
Uhm.. neeeeee ik roddel nooit!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je andere kanalen voor.
Zeg Vlarp... wat je laatst over die en die vertelde he...quote:
Uhm.. doe dat even via de mail SJ...!!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zeg Vlarp... wat je laatst over die en die vertelde he...
Die doet het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. doe dat even via de mail SJ...!!
Dat weet ik, ik krijg namelijk geen mail binnen.quote:
Heeft iemand te kennen gegeven een mail naar jou te sturen?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik krijg namelijk geen mail binnen.
Er is een 20 Lives topic hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Weemz het volgende:
Uiteraard: Wederom gigantisch geFAILED bij 20Lives...
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gaat vrijwillig bukken toch?
Oh, waar?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is een 20 Lives topic hoor
Ja maar bij die van vandaag had ik ook al geFAILED...quote:En ik failde ook..10 minuten door straten gereden en kon nix vinden.
*schop* *hard*quote:
Of je zoekt evenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, waar?
[..]
Ja maar bij die van vandaag had ik ook al geFAILED...
Ribbels?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:
[..]ik heb douchegel, geen zeepjes.. en die douchegel, daar zitten ribbels op, dus die laat ik maar niet zomaar vallen..
en ik heb ookal geen schoenveters..
is er een reden waarom ik anders zou gaan bukken dan?![]()
Ga je lekker?!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
pardon?![]()
![]()
hoezo dan?
jij japanseklasgenootmsnbekendegek
"net zoals die koe in je ava uit zijn ogen kijkt" - saai?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. SAJ en SJ zijn weg.. en het is gelijk saai..
Idd..quote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
"net zoals die koe in je ava uit zijn ogen kijkt" - saai?
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb drop
toostjes
en damngeen chocolade..
* petre86 gaat ff halen
Ribbels zijn irritant. Geef mij maar lekker glad.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar zitten geen ribbeltjes op?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ribbels Stoppels zijn irritant. Geef mij maar lekker glad.
nee hoor, met Gillette Mach 3 gaat het ook primaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je bij TehRockstar zijn
"stelt Peet gerust"quote:
1x scheren per 2 dagen is het nu nog hier..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stelt Peet gerust"
ik ook ook
"voelt aan five o'clock shadow"
maar 2 keer scheren op 1 dag daar begin ik dus echt niet aan
schiet niet hard op hoor, kan er maar 2 open zettenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ach heb je altijd de a.r.k.o. nog he!
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Geen plekquote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Ze wil dat mooie natuurstenen aanrechtblad wel zien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn maen die drinkt het nog niet eens
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Moest jij niet eens doodgaan ofzo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.
Ja, al jaren geleden, maar die zit hier nu achter de Playstation.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah een partner van hetzelfde geestelijke niveau gevonden G_E?
Ik post hem z'n graf in.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Gewoon doorposten dus, TRSje.
Ik roep hem wel effe.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
wij gaan hier vanavond voor BB Live...
dus voor iedereen (inc die kut-spoiler-puber) (dus niet jij TRS, maar die kut-spoiler-puber):
geen Herken De Homo spoilers tot zondagnacht!
omdat je het zo lief vraagt!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
kp, voeg mij es even toe aan msnshyvven@hotmail.com
Jongens jongens jongens, mensenkinders wat een haat en nijd jegens malkander, dat kan toch ook anders? Zo gaan we toch niet met elkaar om?quote:
Dat doe je pas als je meer dan 3 regels begrijpbare tekst tikt.quote:
Heb je dat lijstje nou al ingevuld?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jongens jongens jongens, mensenkinders wat een haat en nijd jegens malkander, dat kan toch ook anders? Zo gaan we toch niet met elkaar om?
Verdomme, WEER gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dirk! Dirk is de homo!
Word vast mij mee bedoeldquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
dus voor iedereen (inc die kut-spoiler-puber) (dus niet jij TRS, maar die kut-spoiler-puber):
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Word vast mij mee bedoeld![]()
Weet je.neem t fuckin op en kijk dan lekker die closet-homo's en nepnichten..want ik kijk het niet..en t boeit me niet![]()
![]()
![]()
Misschien moet je je frustraties vanwege wat dan ook eens niet afreageren op mij dmv sarcasme en kutopmerkingenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.
Misschien kun je doodgaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.
Ik neem 't op, kent ik 't kijke na BB livequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
Hebben we haad en nijd?!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef wonderer het volgende:
*begint dat haat en nijd gedoe een beetje zat te worden*
Aaah, is je tere zieltje gekwetst nu we je saai genoemd hebben?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien moet je je frustraties vanwege wat dan ook eens niet afreageren op mij dmv sarcasme en kutopmerkingen![]()
![]()
Nog iemand hierquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef wonderer het volgende:
*begint dat haat en nijd gedoe een beetje zat te worden*
Lastig he nieuwe dingen verzinnen. Tik je de hele zin uit of kopieeer en plak je de tekst van de vorige keer?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien kun je doodgaan.
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aaah, is je tere zieltje gekwetst nu we je saai genoemd hebben?
Jongere posters zijn vervelend. Ze doen ons er aan denken dat we vergane glorie zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lastig he nieuwe dingen verzinnen. Tik je de hele zin uit of kopieeer en plak je de tekst van de vorige keer?
Wat je zaait zal je oogsten.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef wonderer het volgende:
Vanitas!
Ik dacht dat je ouder was
Rellen? Dit is geen rellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
SAJ moet eens stoppen met rellen beginnen.
Je frustraties uiten op 14/17-jarigen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Rellen? Dit is geen rellen.
Ja, die ene foto met baard, daar baseer ik me op. Voor ik die gezien had, schatte ik je 27 ofzo. Je posts zijn over het algemeen zo volwassen enzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/
nu ja, ik heb al rimpels enzo, door de drank vrees ik...
Wat lief, je neemt het op voor CDPtje.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je frustraties uiten op 14/17-jarigen?
Dankquote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die ene foto met baard, daar baseer ik me op. Voor ik die gezien had, schatte ik je 27 ofzo. Je posts zijn over het algemeen zo volwassen enzo...
Mariusquote:Verrek, Marius studeert hetzelfde als ik heb gedaan...
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat lief, je neemt het op voor CDPtje.
Van HdH.. heb hem toch maar aangezetquote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
[..]
Marius
Hmmz... Ik word meestal jonger ingeschat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/
nu ja, ik heb al rimpels enzo, door de drank vrees ik...
Je gimmick begint echt steeds idioter te worden...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat je zaait zal je oogsten.
Niet zo verwonderlijk trouwens het is de enige persoon die leeftijdtechnisch een beetje in je buurt komt.quote:
Herken de Homo.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HdH?
Klassiek onderwijs, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je gimmick begint echt steeds idioter te worden...
Alsof leeftijd bepalend is hoe de omgang is met iemand...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk trouwens het is de enige persoon die leeftijdtechnisch een beetje in je buurt komt.
Bij de chinees vroegen ze hoe oud ik was, omdat kinderen tot 11 jaar korting krijgen. Dat was vorig jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik word meestal jonger ingeschat..
Niet altijd, maar over het algemeen wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsof leeftijd bepalend is hoe de omgang is met iemand...![]()
Ik ga beter om met iets oudere personen.. maar ok..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet altijd, maar over het algemeen wel ja.
Ik heb nog nooit last van hem gehad.. het zal aan jou liggenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
SAJ moet eens stoppen met rellen beginnen.
Wellicht heeft dat iets te maken met je thuissituatie.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga beter om met iets oudere personen.. maar ok..
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wellicht heeft dat iets te maken met je thuissituatie.
Dit is in geen geval een poging doen om je belachelijk te maken. Bij dat soort zaken ben ik bloedserieus.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen?
Kheb je niet gevraagd psycholoog te spelen...
Ik was er echt zeker van... wat al een hint had moeten zijn...quote:
Dan is t goed....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is in geen geval een poging doen om je belachelijk te maken. Bij dat soort zaken ben ik bloedserieus.
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.quote:
Nah. Herken de pedo, herken de beestenneuker en herken de polygamist.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.
Wat krijgen we straks? Herken de AIDS patient?
Het zou een mooi format zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.
Wat krijgen we straks? Herken de AIDS patient?
Zou er nou nog een hetero inzitten? Of meer?quote:
Daar heb je ook leeftijdsverschillen voor.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goed....
Ik snap dat we bij tijd en wijlen misschien niet posten zoals de meeste posters, of dat we het over onderwerpen/interesses hebben die niet iedereen deelt.
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.quote:Maar soms kom je zo bot uit de hoek en onnodig.
Hij zal zich als hetero hebben ingeschreven denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat ie hetero is
Eensch.. aanpassen of opbokken..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooienquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je ook leeftijdsverschillen voor.![]()
Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.
Frickin MAKE mequote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eensch.. aanpassen of opbokken..
Als je weet hoe iemand het bedoelt dan neem je er toch geen aanstoot aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooien
quote:Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...
En tuurlijk hou ik op zn tijd van zwarte humor en sarcasme, maar niet altijd en niet als het nergens op slaat & alleen bedoeld is om iemand te kwetsen
De wens is de vader van de gedachte enzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zal zich als hetero hebben ingeschreven denk ik
Als ik daar op uit was zou ik je tot op je veters affikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooien
[..]
Misschien ligt het wel aan je interpretatie van sommige opmerkingen. Of misschien komt het wel dat je net op de momenten dat je op een normaal gesprek zit te wachten een opmerking naar je hoofd krijgt waar je op dat moment niet klaar voor bent en waar je normaal gesproken geen enkele moeite mee hebt.quote:Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...
En tuurlijk hou ik op zn tijd van zwarte humor en sarcasme, maar niet altijd en niet als het nergens op slaat & alleen bedoeld is om iemand te kwetsen
Ik had me verheugd op het zwembadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Vlarp het volgende:
't is toch saai.. alleen het wegsturen is nog enigszins boeiend
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik daar op uit was zou ik je tot op je veters affikken
[..]
Misschien ligt het wel aan je interpretatie van sommige opmerkingen. Of misschien komt het wel dat je net op de momenten dat je op een normaal gesprek zit te wachten een opmerking naar je hoofd krijgt waar je op dat moment niet klaar voor bent en waar je normaal gesproken geen enkele moeite mee hebt.
Het is gewoon een hufter...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..
En zelfs al zit ik in een kutbui, dan kan ik een sarcastische opmerking wel herkennen..
Nu voel ik me niet meer speciaal!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer inquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is gewoon een hufter...
duidelijk toch?
Ik las aflikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ahhw.. je mag mij wel affikken hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer speciaal!
Iemand begint het door te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer in
No comment. NO COMMENT!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer in
Ik bedoelde 't ei'k andersomquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhw.. je mag mij wel affikken hoor
Ik twijfelde nog..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't ei'k andersom
IK was hier degene die overhoop lag met SAJ!
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't ei'k andersom
IK was hier degene die overhoop lag met SAJ!
*insert schouderophaalsmiley* Beats me....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven.
Ik denk dat je die vanavond voorgoed verloren hebt...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven?
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..
En zelfs al zit ik in een kutbui, dan kan ik een sarcastische opmerking wel herkennen..
Hmm.. je zegt het mooi, want eigenlijk staat daar gewoon: Het ligt aan jullie zelfquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.
Het komt soms zo overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.
Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*insert schouderophaalsmiley* Beats me....
Zullen we'm terugstoppen?
Ga maar uit van een: neequote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt soms zo over
Ik denk ik zeg het..zodat je er eventueel als je er iets van aantrekt je er iets mee kan doen
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. je zegt het mooi, want eigenlijk staat daar gewoon: Het ligt aan jullie zelf
Houd je bek eens snol!!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Jah, SAJ zeikt altijd iedereen af, je hoeft je echt niet ineens meer te voelen dan een ander!!!![]()
Oh zover was ik ook alquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.
He getver, ik krijg een pitty-treatmentquote:Op donderdag 22 september 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!quote:
Er valt niet te ontkennen dat je een grote stimulatie bent voor het topicquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Toch leuk dat hier weer een politiek correcte discussie wordt gevoerd.
Mja, zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
Oke.. sloerie danquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!
Ook dat (nog) niet!quote:
Ahw..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat (nog) niet!
Ik ben nog kei schattig Trouw & in Rouw!
pubersquote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ging het eigenlijk ookalweer om?
Maar ik rook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ik rook nietdat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
ik houd ook van jullie, en ik vind hier iedereen even aardig, lief en leuk!
Mag je wel liegen van je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag je wel liegen van je moeder?
ahh.. ik had gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...
Deed dat erg zeer? Je hoofd stoten?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
Heb ik jou niet ooit op Woodstock gezien?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach, ik las het argument tijdens het lezen van voorgaande pagina's en ik vond het zo grappig dat het nog wel eens herhaald mocht wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Deed dat erg zeer? Je hoofd stoten?
Ohw, ik interpreteer het vast goed...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoals zovaak....
(ja is nu toch kut of ik wederom sarcastisch ben of niet he)
nee, dat was eindhoven ordinairquote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik jou niet ooit op Woodstock gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik interpreteer het vast goed...
Succesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal ik je sjaggie naar bed laten gaan??????
Ik heb er geheel overheen gelezen. Het klinkt KP achtig.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach, ik las het argument tijdens het lezen van voorgaande pagina's en ik vond het zo grappig dat het nog wel eens herhaald mocht worden
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er geheel overheen gelezen. Het klinkt KP achtig.
met dat antwoord hield ik geen rekening...quote:
De leuke mensen blijven over heh?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat antwoord hield ik geen rekening...
wel met het (gelogen) antwoord "leuk"
euhm, zijn we nog maar met zn 3en hier?
dat hoor je me niet zeggen....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De leuke mensen blijven over heh?
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat antwoord hield ik geen rekening...
wel met het (gelogen) antwoord "leuk"
euhm, zijn we nog maar met zn 3en hier?
Waarom zou je, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?
damn, ik zou aardig blijven....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat was eindhoven ordinair
heeft een slechte invloed gehad...
heb inmiddels een halve Winston Gerstanowichz Garderobe...
Ik ben alleen nog niet sjaggie ..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hoor je me niet zeggen....
(denken daarintegen)
ohw, dus jij bent die jongen waar veel mensen hier een hekel aan hebben omdat je iedereen er uit lult???quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou je, dat doe ik ook niet.
Nou zegquote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?
damn, ik zou aardig blijven....
ik zal je eens neuken....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet sjaggie ..
Ohw.. je mag mijn persoonlijke engeltje wel zijn hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg
Eerst was ik de nicht van het topic maar KP heeft me van de troon gestoten.
Eerst was ik SAJ's pispaaltje maar de kleuters hebben dat overgenomen.
IK VOEL ME HELEMAAL NIE SPECIAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
je wordt oud, je wordt inboedelquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg
Eerst was ik de nicht van het topic maar KP heeft me van de troon gestoten.
Eerst was ik SAJ's pispaaltje maar de kleuters hebben dat overgenomen.
IK VOEL ME HELEMAAL NIE SPECIAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
* 0900-ClairyPolak voor je bel*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Nou ja.. nét niet alles dan..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
* 0900-ClairyPolak voor je bel*
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen namquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. je mag mijn persoonlijke engeltje wel zijn hoor
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
je wordt oud, je wordt inboedel
lol.. je kan wel wat krijgen toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Maar mijn engeltje gaat voor allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen nam
Maar wil ik dat ook?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol.. je kan wel wat krijgen toch?
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar mijn engeltje gaat voor alles
tja, dat Pimp My Cybart is ook niet allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je het zeker?
ik kreeg toch anders een flinke stijve van haar stem
je rootsquote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..
bukken? Pardon?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!![]()
![]()
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, dus jij bent die jongen waar veel mensen hier een hekel aan hebben omdat je iedereen er uit lult???
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n roots? Darling, m'n roots liggen gewoon in Rotterdam, weet je..
en dat vertel je daarna aan Clarice?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent hequote:
Sorry, ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?
is Nicky Nicole niet gewoon Regilio Tuur?
ga eens terug naar dat feestje!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef creno het volgende:
oei
snelle tvp, staat ie ook in mijn active topics
Nee daarna ga ik pubers beledigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat vertel je daarna aan Clarice?
"Houston, we have a problem"quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent he![]()
![]()
En jij gaat ons aub toch niet vertellen dat jij graag op je rug ligt?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |