Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*insert schouderophaalsmiley* Beats me....
Zullen we'm terugstoppen?
Ga maar uit van een: neequote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt soms zo over
Ik denk ik zeg het..zodat je er eventueel als je er iets van aantrekt je er iets mee kan doen
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. je zegt het mooi, want eigenlijk staat daar gewoon: Het ligt aan jullie zelf
Houd je bek eens snol!!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Jah, SAJ zeikt altijd iedereen af, je hoeft je echt niet ineens meer te voelen dan een ander!!!![]()
Oh zover was ik ook alquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.
He getver, ik krijg een pitty-treatmentquote:Op donderdag 22 september 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!quote:
Er valt niet te ontkennen dat je een grote stimulatie bent voor het topicquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Toch leuk dat hier weer een politiek correcte discussie wordt gevoerd.
Mja, zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
Oke.. sloerie danquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!
Ook dat (nog) niet!quote:
Ahw..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat (nog) niet!
Ik ben nog kei schattig Trouw & in Rouw!
pubersquote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ging het eigenlijk ookalweer om?
Maar ik rook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ik rook nietdat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
ik houd ook van jullie, en ik vind hier iedereen even aardig, lief en leuk!
Mag je wel liegen van je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag je wel liegen van je moeder?
ahh.. ik had gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |