De wens is de vader van de gedachte enzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zal zich als hetero hebben ingeschreven denk ik
Als ik daar op uit was zou ik je tot op je veters affikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooien
[..]
Misschien ligt het wel aan je interpretatie van sommige opmerkingen. Of misschien komt het wel dat je net op de momenten dat je op een normaal gesprek zit te wachten een opmerking naar je hoofd krijgt waar je op dat moment niet klaar voor bent en waar je normaal gesproken geen enkele moeite mee hebt.quote:Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...
En tuurlijk hou ik op zn tijd van zwarte humor en sarcasme, maar niet altijd en niet als het nergens op slaat & alleen bedoeld is om iemand te kwetsen
Ik had me verheugd op het zwembadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Vlarp het volgende:
't is toch saai.. alleen het wegsturen is nog enigszins boeiend
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik daar op uit was zou ik je tot op je veters affikken
[..]
Misschien ligt het wel aan je interpretatie van sommige opmerkingen. Of misschien komt het wel dat je net op de momenten dat je op een normaal gesprek zit te wachten een opmerking naar je hoofd krijgt waar je op dat moment niet klaar voor bent en waar je normaal gesproken geen enkele moeite mee hebt.
Het is gewoon een hufter...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..
En zelfs al zit ik in een kutbui, dan kan ik een sarcastische opmerking wel herkennen..
Nu voel ik me niet meer speciaal!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer inquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is gewoon een hufter...
duidelijk toch?
Ik las aflikkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ahhw.. je mag mij wel affikken hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer speciaal!
Iemand begint het door te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer in
No comment. NO COMMENT!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..volgens mij zit dr echt een hele lieve Amsterdammer in
Ik bedoelde 't ei'k andersomquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhw.. je mag mij wel affikken hoor
Ik twijfelde nog..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't ei'k andersom
IK was hier degene die overhoop lag met SAJ!
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't ei'k andersom
IK was hier degene die overhoop lag met SAJ!
*insert schouderophaalsmiley* Beats me....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven.
Ik denk dat je die vanavond voorgoed verloren hebt...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, waar is die hate eigenlijk gebleven?
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat onze buien niet altijd overeen komen. Maar t lijkt gewoon zo alsof je constant uitbent op het naar beneden halen van bepaalde posters..
En zelfs al zit ik in een kutbui, dan kan ik een sarcastische opmerking wel herkennen..
Hmm.. je zegt het mooi, want eigenlijk staat daar gewoon: Het ligt aan jullie zelfquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.
Het komt soms zo overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit, dat ik scherp in de gaten blijf houden wat wel en wat niet kan. Als je een beetje oplet krijgt zo goed als iedereen dezelfde behandeling. Niks persoonlijks dus.
Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*insert schouderophaalsmiley* Beats me....
Zullen we'm terugstoppen?
Ga maar uit van een: neequote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt soms zo over
Ik denk ik zeg het..zodat je er eventueel als je er iets van aantrekt je er iets mee kan doen
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. je zegt het mooi, want eigenlijk staat daar gewoon: Het ligt aan jullie zelf
Houd je bek eens snol!!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Jah, SAJ zeikt altijd iedereen af, je hoeft je echt niet ineens meer te voelen dan een ander!!!![]()
Oh zover was ik ook alquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie van die domme dingen tikken.
He getver, ik krijg een pitty-treatmentquote:Op donderdag 22 september 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel even een break verdiend hebt. Vandaar dat even you're off the hook bent.
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!quote:
Er valt niet te ontkennen dat je een grote stimulatie bent voor het topicquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Toch leuk dat hier weer een politiek correcte discussie wordt gevoerd.
Mja, zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
Oke.. sloerie danquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY!!! Ik ben helemaal (nog) geen snol!!!!!
Ook dat (nog) niet!quote:
Ahw..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat (nog) niet!
Ik ben nog kei schattig Trouw & in Rouw!
pubersquote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ging het eigenlijk ookalweer om?
Maar ik rook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Cybart het volgende:
Nou SAJ, je bent gewoon een botte lul!!!!
poe hee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ik rook nietdat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
ik houd ook van jullie, en ik vind hier iedereen even aardig, lief en leuk!
Mag je wel liegen van je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag je wel liegen van je moeder?
ahh.. ik had gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vond die shit die ik typte ook al zo ongeloofwaardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |