Jongere posters zijn vervelend. Ze doen ons er aan denken dat we vergane glorie zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lastig he nieuwe dingen verzinnen. Tik je de hele zin uit of kopieeer en plak je de tekst van de vorige keer?
Wat je zaait zal je oogsten.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef wonderer het volgende:
Vanitas!
Ik dacht dat je ouder was
Rellen? Dit is geen rellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
SAJ moet eens stoppen met rellen beginnen.
Je frustraties uiten op 14/17-jarigen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Rellen? Dit is geen rellen.
Ja, die ene foto met baard, daar baseer ik me op. Voor ik die gezien had, schatte ik je 27 ofzo. Je posts zijn over het algemeen zo volwassen enzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/
nu ja, ik heb al rimpels enzo, door de drank vrees ik...
Wat lief, je neemt het op voor CDPtje.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je frustraties uiten op 14/17-jarigen?
Dankquote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die ene foto met baard, daar baseer ik me op. Voor ik die gezien had, schatte ik je 27 ofzo. Je posts zijn over het algemeen zo volwassen enzo...
Mariusquote:Verrek, Marius studeert hetzelfde als ik heb gedaan...
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat lief, je neemt het op voor CDPtje.
Van HdH.. heb hem toch maar aangezetquote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
[..]
Marius
Hmmz... Ik word meestal jonger ingeschat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik m'n baard laat staan schat men mij zo een jaar of 40 in :-/
nu ja, ik heb al rimpels enzo, door de drank vrees ik...
Je gimmick begint echt steeds idioter te worden...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat je zaait zal je oogsten.
Niet zo verwonderlijk trouwens het is de enige persoon die leeftijdtechnisch een beetje in je buurt komt.quote:
Herken de Homo.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HdH?
Klassiek onderwijs, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je gimmick begint echt steeds idioter te worden...
Alsof leeftijd bepalend is hoe de omgang is met iemand...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk trouwens het is de enige persoon die leeftijdtechnisch een beetje in je buurt komt.
Bij de chinees vroegen ze hoe oud ik was, omdat kinderen tot 11 jaar korting krijgen. Dat was vorig jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik word meestal jonger ingeschat..
Niet altijd, maar over het algemeen wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsof leeftijd bepalend is hoe de omgang is met iemand...![]()
Ik ga beter om met iets oudere personen.. maar ok..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet altijd, maar over het algemeen wel ja.
Ik heb nog nooit last van hem gehad.. het zal aan jou liggenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
SAJ moet eens stoppen met rellen beginnen.
Wellicht heeft dat iets te maken met je thuissituatie.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga beter om met iets oudere personen.. maar ok..
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wellicht heeft dat iets te maken met je thuissituatie.
Dit is in geen geval een poging doen om je belachelijk te maken. Bij dat soort zaken ben ik bloedserieus.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen?
Kheb je niet gevraagd psycholoog te spelen...
Ik was er echt zeker van... wat al een hint had moeten zijn...quote:
Dan is t goed....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is in geen geval een poging doen om je belachelijk te maken. Bij dat soort zaken ben ik bloedserieus.
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.quote:
Nah. Herken de pedo, herken de beestenneuker en herken de polygamist.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.
Wat krijgen we straks? Herken de AIDS patient?
Het zou een mooi format zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je je tot dat soort programma's verlaagd.
Wat krijgen we straks? Herken de AIDS patient?
Zou er nou nog een hetero inzitten? Of meer?quote:
Daar heb je ook leeftijdsverschillen voor.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goed....
Ik snap dat we bij tijd en wijlen misschien niet posten zoals de meeste posters, of dat we het over onderwerpen/interesses hebben die niet iedereen deelt.
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.quote:Maar soms kom je zo bot uit de hoek en onnodig.
Hij zal zich als hetero hebben ingeschreven denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat ie hetero is
Eensch.. aanpassen of opbokken..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooienquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je ook leeftijdsverschillen voor.![]()
Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als jede hele dag complimenten wil hebben dat ga je met je beste foto op gay.nl staan en als je de nieuwe cd van huppelkut weet ik veel wil bespreken doe je dat ook elders. Doe je het wel hier kan kan je zo nu en dan verwachten dat iemand daar een keiharde opmerking over maakt. Dat is niet te voorkomen. Doe dan mee.
Frickin MAKE mequote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eensch.. aanpassen of opbokken..
Als je weet hoe iemand het bedoelt dan neem je er toch geen aanstoot aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan kun je het wel respecteren en niet onbeschoft met sarcastische opmerkingen lopen strooien
quote:Ik hoef niet de hele dag complimentjes, zal je nog tegenvallen hoe weinig egostreling ik nodig heb...
En tuurlijk hou ik op zn tijd van zwarte humor en sarcasme, maar niet altijd en niet als het nergens op slaat & alleen bedoeld is om iemand te kwetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |