1x scheren per 2 dagen is het nu nog hier..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stelt Peet gerust"
ik ook ook
"voelt aan five o'clock shadow"
maar 2 keer scheren op 1 dag daar begin ik dus echt niet aan
schiet niet hard op hoor, kan er maar 2 open zettenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ach heb je altijd de a.r.k.o. nog he!
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Geen plekquote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Ze wil dat mooie natuurstenen aanrechtblad wel zien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn maen die drinkt het nog niet eens
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Moest jij niet eens doodgaan ofzo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.
Ja, al jaren geleden, maar die zit hier nu achter de Playstation.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah een partner van hetzelfde geestelijke niveau gevonden G_E?
Ik post hem z'n graf in.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Gewoon doorposten dus, TRSje.
Ik roep hem wel effe.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
wij gaan hier vanavond voor BB Live...
dus voor iedereen (inc die kut-spoiler-puber) (dus niet jij TRS, maar die kut-spoiler-puber):
geen Herken De Homo spoilers tot zondagnacht!
omdat je het zo lief vraagt!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
kp, voeg mij es even toe aan msnshyvven@hotmail.com
Jongens jongens jongens, mensenkinders wat een haat en nijd jegens malkander, dat kan toch ook anders? Zo gaan we toch niet met elkaar om?quote:
Dat doe je pas als je meer dan 3 regels begrijpbare tekst tikt.quote:
Heb je dat lijstje nou al ingevuld?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jongens jongens jongens, mensenkinders wat een haat en nijd jegens malkander, dat kan toch ook anders? Zo gaan we toch niet met elkaar om?
Verdomme, WEER gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dirk! Dirk is de homo!
Word vast mij mee bedoeldquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
dus voor iedereen (inc die kut-spoiler-puber) (dus niet jij TRS, maar die kut-spoiler-puber):
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Word vast mij mee bedoeld![]()
Weet je.neem t fuckin op en kijk dan lekker die closet-homo's en nepnichten..want ik kijk het niet..en t boeit me niet![]()
![]()
![]()
Misschien moet je je frustraties vanwege wat dan ook eens niet afreageren op mij dmv sarcasme en kutopmerkingenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.
Misschien kun je doodgaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je kut-spoiler-puber wel als ondertitel gaan gebruiken.
Ik neem 't op, kent ik 't kijke na BB livequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
Hebben we haad en nijd?!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef wonderer het volgende:
*begint dat haat en nijd gedoe een beetje zat te worden*
Aaah, is je tere zieltje gekwetst nu we je saai genoemd hebben?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien moet je je frustraties vanwege wat dan ook eens niet afreageren op mij dmv sarcasme en kutopmerkingen![]()
![]()
Nog iemand hierquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef wonderer het volgende:
*begint dat haat en nijd gedoe een beetje zat te worden*
Lastig he nieuwe dingen verzinnen. Tik je de hele zin uit of kopieeer en plak je de tekst van de vorige keer?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien kun je doodgaan.
Ik kan wel meer hebben dan dat..het is meer dat constante gezeik van je op de andere (soms jongere) posters in dit topic wat me irriteert...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aaah, is je tere zieltje gekwetst nu we je saai genoemd hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |