1x scheren per 2 dagen is het nu nog hier..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stelt Peet gerust"
ik ook ook
"voelt aan five o'clock shadow"
maar 2 keer scheren op 1 dag daar begin ik dus echt niet aan
schiet niet hard op hoor, kan er maar 2 open zettenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ach heb je altijd de a.r.k.o. nog he!
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Geen plekquote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
Hoe KUT zou het zijn om dit ding thuis te hebben....
[afbeelding]
het eerste open source biersysteem met oa. Bavaria, Grolsch, Jupiler en Hertog Jan
er is nog slechts 1 iemand op tegen hiero
Ze wil dat mooie natuurstenen aanrechtblad wel zien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn maen die drinkt het nog niet eens
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Moest jij niet eens doodgaan ofzo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik nog langer jouw posts moet aanzien zal dat idd niet al te lang meer duren.
Ja, al jaren geleden, maar die zit hier nu achter de Playstation.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah een partner van hetzelfde geestelijke niveau gevonden G_E?
Ik post hem z'n graf in.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Gewoon doorposten dus, TRSje.
Ik roep hem wel effe.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
wij gaan hier vanavond voor BB Live...
dus voor iedereen (inc die kut-spoiler-puber) (dus niet jij TRS, maar die kut-spoiler-puber):
geen Herken De Homo spoilers tot zondagnacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |