quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
* 0900-ClairyPolak voor je bel*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Nou ja.. nét niet alles dan..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
* 0900-ClairyPolak voor je bel*
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen namquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. je mag mijn persoonlijke engeltje wel zijn hoor
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
je wordt oud, je wordt inboedel
lol.. je kan wel wat krijgen toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Maar mijn engeltje gaat voor allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen nam
Maar wil ik dat ook?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol.. je kan wel wat krijgen toch?
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar mijn engeltje gaat voor alles
tja, dat Pimp My Cybart is ook niet allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je het zeker?
ik kreeg toch anders een flinke stijve van haar stem
je rootsquote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..
bukken? Pardon?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!![]()
![]()
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, dus jij bent die jongen waar veel mensen hier een hekel aan hebben omdat je iedereen er uit lult???
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n roots? Darling, m'n roots liggen gewoon in Rotterdam, weet je..
en dat vertel je daarna aan Clarice?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent hequote:
Sorry, ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?
is Nicky Nicole niet gewoon Regilio Tuur?
ga eens terug naar dat feestje!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef creno het volgende:
oei
snelle tvp, staat ie ook in mijn active topics
Nee daarna ga ik pubers beledigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat vertel je daarna aan Clarice?
"Houston, we have a problem"quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |