Deed dat erg zeer? Je hoofd stoten?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
ik houd ook van jullie, en ik vind hier iedereen even aardig, lief en leuk!
Heb ik jou niet ooit op Woodstock gezien?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat moet je opvoeren dan, dan komt ten goede van je humeur...
maar ik ben het er wel mee eens. we zijn hier al een minderheid in Nederland, als we elkaar gaan afvallen is het einde zoek. Homo's verenigd u, let's spread peace & love...
ik houd ook van jullie, en ik vind hier iedereen even aardig, lief en leuk!
ach, ik las het argument tijdens het lezen van voorgaande pagina's en ik vond het zo grappig dat het nog wel eens herhaald mocht wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Deed dat erg zeer? Je hoofd stoten?
Ohw, ik interpreteer het vast goed...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoals zovaak....
(ja is nu toch kut of ik wederom sarcastisch ben of niet he)
nee, dat was eindhoven ordinairquote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik jou niet ooit op Woodstock gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik interpreteer het vast goed...
Succesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal ik je sjaggie naar bed laten gaan??????
Ik heb er geheel overheen gelezen. Het klinkt KP achtig.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach, ik las het argument tijdens het lezen van voorgaande pagina's en ik vond het zo grappig dat het nog wel eens herhaald mocht worden
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er geheel overheen gelezen. Het klinkt KP achtig.
met dat antwoord hield ik geen rekening...quote:
De leuke mensen blijven over heh?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat antwoord hield ik geen rekening...
wel met het (gelogen) antwoord "leuk"
euhm, zijn we nog maar met zn 3en hier?
dat hoor je me niet zeggen....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De leuke mensen blijven over heh?
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat antwoord hield ik geen rekening...
wel met het (gelogen) antwoord "leuk"
euhm, zijn we nog maar met zn 3en hier?
Waarom zou je, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?
damn, ik zou aardig blijven....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat was eindhoven ordinair
heeft een slechte invloed gehad...
heb inmiddels een halve Winston Gerstanowichz Garderobe...
Ik ben alleen nog niet sjaggie ..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hoor je me niet zeggen....
(denken daarintegen)
ohw, dus jij bent die jongen waar veel mensen hier een hekel aan hebben omdat je iedereen er uit lult???quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou je, dat doe ik ook niet.
Nou zegquote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, mischien dat we ook eens contact moeten gaan maken met onze vrouwelijke hormonen?
damn, ik zou aardig blijven....
ik zal je eens neuken....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet sjaggie ..
Ohw.. je mag mijn persoonlijke engeltje wel zijn hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg
Eerst was ik de nicht van het topic maar KP heeft me van de troon gestoten.
Eerst was ik SAJ's pispaaltje maar de kleuters hebben dat overgenomen.
IK VOEL ME HELEMAAL NIE SPECIAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
je wordt oud, je wordt inboedelquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg
Eerst was ik de nicht van het topic maar KP heeft me van de troon gestoten.
Eerst was ik SAJ's pispaaltje maar de kleuters hebben dat overgenomen.
IK VOEL ME HELEMAAL NIE SPECIAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal je eens neuken....
dat vonden ze tot nu toe allemaal een tegenvaller
* 0900-ClairyPolak voor je bel*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Nou ja.. nét niet alles dan..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
* 0900-ClairyPolak voor je bel*
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen namquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. je mag mijn persoonlijke engeltje wel zijn hoor
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
je wordt oud, je wordt inboedel
lol.. je kan wel wat krijgen toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik sta al zo lang droog dat ik met alles genoegen neem...
Maar mijn engeltje gaat voor allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook DAT is niet speciaal want op Cyb reageerde dta je met alles genoegen nam
Maar wil ik dat ook?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol.. je kan wel wat krijgen toch?
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar mijn engeltje gaat voor alles
tja, dat Pimp My Cybart is ook niet allesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept Cyb op z'n winston gerstanawanowitz*
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je het zeker?
ik kreeg toch anders een flinke stijve van haar stem
je rootsquote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar ik sta dan ook iets beter in contact met m'n vrouwelijke hormonen..
bukken? Pardon?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok, buk maar dan, let's get it over with!![]()
![]()
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, dus jij bent die jongen waar veel mensen hier een hekel aan hebben omdat je iedereen er uit lult???
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n roots? Darling, m'n roots liggen gewoon in Rotterdam, weet je..
en dat vertel je daarna aan Clarice?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben die jongen die op zondag het vlees snijdt.
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent hequote:
Sorry, ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat niet de homo.... euh home town van Nicky Nicole?
is Nicky Nicole niet gewoon Regilio Tuur?
ga eens terug naar dat feestje!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef creno het volgende:
oei
snelle tvp, staat ie ook in mijn active topics
Nee daarna ga ik pubers beledigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat vertel je daarna aan Clarice?
"Houston, we have a problem"quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Je gaat me toch niet vertellen dat je top bent he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |