:'(
Moet even m'n ei kwijt....
Afgelopen weekend was ik bij mijn ouders, en deed ik ff boodschappen. Ik moest ook, en dat lust niemand natuurlijk en hahaha wie vreet dat, en dit en dat kutopmerkingen (kortom: houd die maar voor je!), kippenlevers halen. Héérlijk, chamignons erbij en rijst...
![]()
In ieder geval, ik vond dat nergens. Dus ik kachelen en kachelen, mijn ouders wonen nogal plattelands, met mijn moeders auto, in een dorp verderop vond ik het uiteindelijk. Ik zei nog: "Geniet er maar van, dit zijn heeell dure kippenlevers geworden."
Ik meende drie verpakkingen te hebben gekocht, maar ik vond er maar twee. Aangezien ik nogal verstrooid van aard ben, dacht ik nog: typisch een Waxxer-actie, in de winkel laten liggen! Dus ik er naartoe, was de winkel al dicht.
Nou, weekend voorbij, en mijn zussen namen mijn moeders auto mee, ivm spullen die mee moesten. Gisteren verjaardag daar (200 km rijden), en ik kwam met de trein uit Zwolle, mijn moeder ook met het OV. 's Avonds zou ik terugrijden met de auto.
Nou, zo gezegd zo gedaan, die auto heeft netjes stil gestaan vanaf zondag, héérlijk in de zon....
Dus we doen de deuren open, komt er een MEUR uit, dat wil je niet weten! Maar wat kon het zijn? We wisten het niet. Die auto hebben we thuis net drie maanden, dus het was wel ff schrikken, die stank ipv een "nieuwe-auto-geur".
Kofferbak: niks, op de stoelen niks.... Die grafstank was echt zoooo walgelijk... Onder de bestuurdersstoel vond ik nog twee cd's. En onder de passagiersstoel.... lagen.... die levers!!! Die lagen daar dus al sinds zaterdagmiddag!!!
Raam open, we konden wel kotsen, zoooo erg stonk het.... Vandaag nog steeds natuurlijk (die dingen trouwens gisteren meteen weggemikt), maar die geur is niet weg te krijgen!!! Verpakking was ook nog eens gaan lekken.... Dus nu wordt de auto door zo'n bedrijf van binnen schoongemaakt, en dat kost.... 75 euro...
![]()
zit allemaal onder de passagiersstoel....
:'( :'( En dat is echt heeeellll erg klote!!!!
![]()
BAH!!!!!
Je wilt niet wéten hoe dat ruikt, echt niet.....