abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30828828
:'(

Moet even m'n ei kwijt....

Afgelopen weekend was ik bij mijn ouders, en deed ik ff boodschappen. Ik moest ook, en dat lust niemand natuurlijk en hahaha wie vreet dat, en dit en dat kutopmerkingen (kortom: houd die maar voor je!), kippenlevers halen. Héérlijk, chamignons erbij en rijst...

In ieder geval, ik vond dat nergens. Dus ik kachelen en kachelen, mijn ouders wonen nogal plattelands, met mijn moeders auto, in een dorp verderop vond ik het uiteindelijk. Ik zei nog: "Geniet er maar van, dit zijn heeell dure kippenlevers geworden."
Ik meende drie verpakkingen te hebben gekocht, maar ik vond er maar twee. Aangezien ik nogal verstrooid van aard ben, dacht ik nog: typisch een Waxxer-actie, in de winkel laten liggen! Dus ik er naartoe, was de winkel al dicht.

Nou, weekend voorbij, en mijn zussen namen mijn moeders auto mee, ivm spullen die mee moesten. Gisteren verjaardag daar (200 km rijden), en ik kwam met de trein uit Zwolle, mijn moeder ook met het OV. 's Avonds zou ik terugrijden met de auto.
Nou, zo gezegd zo gedaan, die auto heeft netjes stil gestaan vanaf zondag, héérlijk in de zon....

Dus we doen de deuren open, komt er een MEUR uit, dat wil je niet weten! Maar wat kon het zijn? We wisten het niet. Die auto hebben we thuis net drie maanden, dus het was wel ff schrikken, die stank ipv een "nieuwe-auto-geur".

Kofferbak: niks, op de stoelen niks.... Die grafstank was echt zoooo walgelijk... Onder de bestuurdersstoel vond ik nog twee cd's. En onder de passagiersstoel.... lagen.... die levers!!! Die lagen daar dus al sinds zaterdagmiddag!!!

Raam open, we konden wel kotsen, zoooo erg stonk het.... Vandaag nog steeds natuurlijk (die dingen trouwens gisteren meteen weggemikt), maar die geur is niet weg te krijgen!!! Verpakking was ook nog eens gaan lekken.... Dus nu wordt de auto door zo'n bedrijf van binnen schoongemaakt, en dat kost.... 75 euro... zit allemaal onder de passagiersstoel....

:'( :'( En dat is echt heeeellll erg klote!!!!

BAH!!!!!

Je wilt niet wéten hoe dat ruikt, echt niet.....
  donderdag 22 september 2005 @ 16:54:46 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30828882
sukkellllllllllllll
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30828911
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Houniet het volgende:
sukkellllllllllllll
Dat wéét ik....
pi_30828920
Een echte man had het opgegeten.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:56:10 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30828930
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dat wéét ik....
dan is het goed

maar goed dat ik niet in de buurt woon
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30828949
lever
pi_30828955
Het schijnt dat je kadaverlucht er nooit meer uitkrijgt... Kan me een uitzending van Mythbusters herinneren dat ze de auto compleet gestript hadden en nieuwe bekleding erin en toen rook je het eindelijk niet meer...

Sterkte
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30828960
stom dat je dat laat liggen
  donderdag 22 september 2005 @ 16:57:29 #9
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_30828972
probeer thiofosgeen
Dat werkt altijd om stank weg te krijgen

[ Bericht 6% gewijzigd door wokje op 22-09-2005 17:48:54 ]
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
pi_30828987
Misschien een tas kopen voor de boodschappen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30829009
Nou, mij werd gezegd dat je met ozonreiniging ( ) 100% garantie hebt dat die stank verdwint.... maar dat kost 120 euro!

En het blijft iig in je neus zitten, echt vre-se-lijk.....
pi_30829011
Tsja, ik zou graag met je mee willen klagen, maar het is toch echt je eigen fout.

veel geluk met de stank verwijderen tho
meh
pi_30829033
een oude maar een goude

www.watbenjedan.nl
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30829049
Doe je goed hoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30829103
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30829127
me moeder laatst ook gehad met ham laten liggen. Stinken als een gek inderdaad, ik moest wel kotsen van die lijkenlucht, mijn oplossing was, de hele teringbende onderspuiten met schoonmaak troep wat er maar te vinden was...
cillit bang dat soort troep
toen werd het gelukkig na paar dagen al minder
toen heb ik zo'n autogeur ding gekocht die de hele dag geur afgeeft(dus niet zo eentje die op de ventilator gaat)
nu ruikt de auto naar sinaasappelgeur...
niet tof, maar die lijkenlucht is er iig uit...

suc6
pi_30829132
Het is idd zooooooo lomp van mezelf..... Ik had echt alles doorzocht na de boodschappen, maar het was dus uit de tas gegleden..... Vandaag de hele dag de portieren open gehad... En dan zo'n dure schoonmaakbeurt...
pi_30829137
Pfff.. ik moest vandaag een vuilniszak weggooien waarin vlees had liggen rotten, net iets te lang.. Maar in zo'n auto moet het helemaal vreselijk zijn .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30829189
Zo meteen heb ik die hele auto verneukt...
pi_30829193
De mensen bij Mythbusters hebben een auto schoon gekregen waar 2 maanden een paar dode varkens in hadden gelegen. Dat moet ook bij jou wel lukken dacht ik zo
pi_30829236
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
Een echte man had het opgegeten.
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  donderdag 22 september 2005 @ 17:07:21 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30829321
Je bent in ieder geval man genoeg om je fout toe te geven. *lever hart onder riem steek*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30829351
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Tha_T het volgende:
De mensen bij Mythbusters hebben een auto schoon gekregen waar 2 maanden een paar dode varkens in hadden gelegen. Dat moet ook bij jou wel lukken dacht ik zo
400 gram van dat spul....

Ik hoop het echt.... het is al genant genoeg.... Heb idd ook een geurding gekocht trouwens, uiteraard, want dat is Waxxer, zo'n geval voor tegen de ventilatieroosters aan, alleen staan die roosters niet rechtop. En het beetje dát je ruikt is te verwaarlozen icm die lijkengeur. Bovendien is het een plee-aroma van hier tot Tokio....
pi_30829379
herzeloooooooz
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_30829394
En die lever wel even terugleggen in het vleesschap van de supermarkt he!
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')