de nominatiesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima, met welk BB onderwerp wil je beginnen?
Ik vond die opdrachten wel leuk, het hele huis in een vesting veranderd en overal lag wat ..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef E.T. het volgende:
Deze opdracht doet me trouwens wel denken aan BB1:
Hengseltjes aan de tassen maken voor 't Aids-fonds, kadootjes voor een of ander kinderziekenhuis..
Alleen toen waren 't wel allemaal 'liefdadigheids' opdrachten.. Dit is echt gewoon 'thuiswerk' en dus commercieel
Het positieve eraan is dat Rob er dan uit zou kunnen...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat als Tanja genomineerd is de nominaties niet geldig zijn door al dat kletsen erover. Zou wel leuk zijn als dan automatisch de niet genomineerde genomineerd staan![]()
![]()
Ik wacht het morgen wel af.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat als Tanja genomineerd is de nominaties niet geldig zijn door al dat kletsen erover. Zou wel leuk zijn als dan automatisch de niet genomineerde genomineerd staan![]()
![]()
Mooi dan is die baby er ook uit vóór ze het huis uit moet.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Inca het volgende:
tanja gaat vanacht bevallen baby drukt al op het schaambot![]()
Wanneer is het uitgerekend?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Inca het volgende:
tanja gaat vanacht bevallen baby drukt al op het schaambot![]()
Wat? Wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Menno woord heeft gehouden.... Lieske moest eens weten
[afbeelding]
Geen flauw idee eigenlijk. Ze is wel wat stiller idd. Komt misschien omdat ze toch een bepaalde houding voelt van een aantal bewoners en dat is nooit prettig. Dat ze zich anders zou gedragen om stemmen te ontlopen lijkt me flauwekul. Ik denk dat ze zich helemaal niet anders kán voordoen dan ze is.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Kun jij mij vertellen, als echte Lieske fan en observator, waarom Lieske rustiger is de laatste tijd?
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat? Wat?(ik heb het weer even gemist)
Okequote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Ze is wel wat stiller idd. Komt misschien omdat ze toch een bepaalde houding voelt van een aantal bewoners en dat is nooit prettig. Dat ze zich anders zou gedragen om stemmen te ontlopen lijkt me flauwekul. Ik denk dat ze zich helemaal niet anders kán voordoen dan ze is.
Moet je horen wat ze nu aan het doen zijn dan. Dan WIL je toch ook niet bijhorenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef jalla het volgende:
lieske valt er echt steeds meer buiten
ze heeft ook gelijk dat ze wil eten alleen de manier waarop het ging klopte niet en dat wordt nu ook gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Hij mag er van mij echt uit, slijmt overal en ondertussen, laat staan dat arrogante houdingkje van hemquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Ahaa.. Thanks.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Op stream 2 heb ik hier goed geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
IIk zou nu graag dat gesprek willen volgen tussen Lieske en Tanja trouwens... Maar helaas.. Geluid is weer verkloot.
Had er ook ff last van maar ze zijn er weerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
niets aan de hand hiero...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
Tan kon dat gisteren idd gewoon ff niet opbrengen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Tanja dat gisteravond niet zo vertelde aan de groep....
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
edit: ze doen het alweer
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook maar stemmen op roel...stem anders nooit ivm het risico dat ik ooit iets win en dus met mn naam op de buis kom waroor iedereen dan weet dat ik bb kijk en zo verslaafd en dat ik stem...ik ben een closeted fan...een soort joost...
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
Ik vond het sprookje zo mooi over wie zij gaat nomineren, dat ze de meest onnozele dingen gaat verzinnen en als ze dat later op een bandje achter mekaar afdraaien...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.
Dat zij de pauzes gebruikt om te roken ipv eten is haar probleem.
en als ze weg is noemt ze haar een stuk strontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Spewey het volgende:
Ingrid is echt lief, ze blijft het maar proberen bij Tanja....
Is ze dat niet danquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Neeh nu praten ze erover.. ze zeggen ook.. als je met ons praat dan begrijpen we het waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat zit Ingrid nu te slijmen zeg...
Gisternacht zei ze ook heel wat anders
Dat is niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Hoe weet je dat Tanja Lieske nomineert? Ik denk namelijk niet meer dat ze dat doet. Ze is de laatste dagen opeens poeslief over Lieske.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Sounds like Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Hallo?? Waarom weten jullie dat zij Lieske heeft genomineerd??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Ze heeft gezegd dat ze bij haar vorige keus bleef. Lieske dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo?? Waarom weten jullie dat zij Lieske heeft genomineerd??![]()
Een keer zeker, en voor nu de derde keer gokkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft een uurtje geleden gezegd dat ze vast gaat houden aan haar eerste nominatie. Net zo lang tot die persoon eruit is. Lieske dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee hoor, Ingrid was in de groep ook redelijk mild voor Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen roept toch dagelijks hoe achterbaks Dido en Chantal zijn.
Wat is Ingrid nu dan![]()
![]()
Precies wat ik al zei, iedereen lult achter mekaars rug om en dan in het gezicht zovéél begrip ineens.
Iedereen doet dat.
edit: kan de edit al niet eens meer vindenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Een keer zeker, en voor nu de derde tweede keer gokken
Joost zei dat hij Tanja ging nomineren. Verder weet ik er geen een.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Lolalala het volgende:
Oke, Tanja heeft dus zeker weten Lieske genomineerd.
Wie hebben 100% zeker de anderen genomineerd? (omdat je ze dat hoorden zeggen tegen anderen)
He bahquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef jessie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze bij haar vorige keus bleef. Lieske dus.
Robquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Lolalala het volgende:
Wie bedoelt Tanja steeds met "die persoon" , Ralph?
ik denk robquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Lolalala het volgende:
Wie bedoelt Tanja steeds met "die persoon" , Ralph?
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
zo kan je alles de verkeerde kant op praten natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
Ze hebben aann iemand een hekel. Maar wel hebben ze allemaal heel wat op Tanja aan te merken (zie wat er gisernacht allemaal gezegd is), dus het zou zeer logisch zijn als Tanja massaal genomineerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
niemand in de groep heeft een hekel aan tanja volgens mij, dat willen jullie alleen maar graag zien, ik zie het iig zeker niet
edit: vraag me ook af wie "die persoon" dan nu is, in wie ze o.a teleurgesteld is.
misschien is het meer algemeen,
Hier zie ik dus weer de logica totaaaal niet van in he.. 't zal wel aan mij liggen hoor maar leg 's uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Dat Ingrid nu toch praat met Tanja enzo, geeft toch aan dat zij (en dus ook Menno) op Lieske weer heeft gestemd trouwens.
Same here, is niet scheinheilig, is aardigquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of dat nou perse schijnheilig is weet ik ook niet hoor. Ik kan ook ontzettend ontploffen over/naar mensen toe en als ik er dan met die mensen zelf over praat zie ik ook de andere kant en denk ik hmmmjaamjaaaa wellicht toch wat minder zwaar dan ik het zie ofzo.
Oh in dat geval is de weekopdracht misschien nog wel haalbaar. Spannendquote:
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik foutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Same here, is niet scheinheilig, is aardigIs het van 2 kanten bekijken oid?
Ik vind het iig niet scheinheilig.
(ik vind al het gezeik over Tanja overdreven)
Ik word er echt kotsmisselijk van. Echt alles draait om Tanja. Als Tanja 5 minuten of meer met 1 of meerdere personen in gesprek is, gaat het ALTIJD over Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakken
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik fout![]()
nathalie is ook een gemeen wijfquote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Waar wist Nathalie van?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Ik word er ook onpasselijk van nu. Echt waar. Het is ongelooflijk hoe ze haar eigen gedrag weet goed te praten. Maar alles draait weer om Tanja... en dat vindt mevrouw heerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef milagro het volgende:
Bijna niet gekeken vandaag, en nu al weer genoeg als ik Tanja/s complete larie excuus bullshit zo hoor, flikker toch op, joh, mens, hou toch eens op alsof jij de enige zwangere op de wereld bent en er nog nooit iemand zulke ontberingen als jij hebt moeten doorstaan.
Ikkan dit echt niet aanhoren meer
Tanja zegt nu dat het in overleg met Nathalie was dat ze ging eten omdat de andere dozen aan het sjouwen warenquote:
Of je hebt een eigen mening en waait niet met alle winden mee!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef newsman het volgende:
Kimske komt uit Hilversum, of je hebt gewoon echt geen smaak, of je zit hier te lullen in het hoekje van Tonnekreek.
Nee joh, dit is het gesprek waar men de gehele dag al op zit te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Mag er nou in godsnaam ook 1 stream met iets anders, jezus christus zeg
na 4 weken vakantie ...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
Vandaar dat je het gezeik hier om Tanja overdreven vindt.quote:
Ze werken ook niet tot zo laat in de avond... 8 uur zijn ze klaar... Morgenavond, ja... dat welquote:belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
= Lieske niet genomineerd maar Robquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Tabja zegt dat ze het van Ingrid en Lieske wel kan hebben ,maar niet van de anderen die altijd achter de rug om over haar kletsen.
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Tabja zegt dat ze het van Ingrid en Lieske wel kan hebben ,maar niet van de anderen die altijd achter de rug om over haar kletsen.
Jij hebt liever dat mensen achter je rug om lullen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
nee van Ingrid en Lieskequote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
avond? ze moeten doorwerken tot morgenavondquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
wie zegt dat ze haar genomineerd heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja neemt het opnieuw op voor Lieske. Maar waarom nomineer je haar dan trut???
laat ze lekker lullen joh.....de meeste hier zijn toch kuddedieren....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanja![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef srblackbird het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen ?
Ingrid bood haar excuses aan voor het roddelen, omdat ze volgens mij ook niet zo is..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat nu haar excuses zitten aanbieden..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
met een wietjequote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef yogidrink het volgende:
Wat gaat tanja nou drinken?? lanja :S?
Ik kan idd niet helemaal objectief zijn, want ik heb te weinig gezien, maar daarnaast, interesseert het gezeik van Tanja helemaal nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vandaar dat je het gezeik hier om Tanja overdreven vindt.
Als je de streams dagelijks volgt, merk je dat ze niks anders dan dit doet.![]()
Eerst bitchen en dan excuses en verhaaltjes, want oh oh de wereld is nergens zwaarder dan bij Tanja![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
In zo'n grote groep is het nou eenmaal vechten om zendtijd.
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
Kimske, je maakt op de vorige pagina een opmerking over Nathalie, dat je iets gemeen van haar vond omdat ze ergens van wist..... Wat wist Nathalie dan?
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef pinkplatinum het volgende:
19... is dat zo jong dan...
wat dan??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb het gevoel dat ik hier in het huis nog niets zinnigs heb gezegd"
Tanja en Ingrid in koor: "Oh, jawel hoor!"
En Nathalie was gisteren wél vol overgave mee aan het babbelen over Tanja???quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigen
Dat zinnetje dat ze niks zinnigs gezegt zou hebbenquote:
Ik heb he tgeluid uit nu, en alleen al die voldane kop van haar doet mequote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er ook onpasselijk van nu. Echt waar. Het is ongelooflijk hoe ze haar eigen gedrag weet goed te praten. Maar alles draait weer om Tanja... en dat vindt mevrouw heerlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat zinnetje dat ze niks zinnigs gezegt zou hebben
Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.
Ligt aan de persoon.
Die vriendinnetjes van Lieske 2 of 3 weken terug, beugelbekkies, precies zelfde type meiden![]()
![]()
![]()
ja precies misselijk makend mokkelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Nathalie was gisteren wél vol overgave mee aan het babbelen over Tanja???![]()
Wat een huishouden daar zeg![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed ik gun Lieske met alle liefde de hoofdprijs en die bak met geld.
1000 keer liever dan die zwangere doos.
Halelujah en jij hebt verstand van zakenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb he tgeluid uit nu, en alleen al die voldane kop van haar doet me
En aan de gezichten van de anderen te zien, wordt haar bullshit als zoete koek geslikt weer, of niet? Ik krijg het idee dat Ingrid en Lies nu zich aan het excuseren zijn door hun "botte' gedrag of gedachtes aan Tanja's adres uit te leggen
Effe een gooi naar Tanja'spoep
"Dat begrijp ik ook wel, maar ik ben zwanger en dan kun je nu eenmaal niet even..., dan heb je nu eenmaal sneller dat je....., het is gewoon niet makkelijk, en dat kunnen jullie je niet voorstellen, jullie zijn niet zwanger, maar geloof me, ik heb al mijn energie nodig, ik ga het nog veel moeilijker krijgen straks, en ......"
merciquote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigen
Ja, hij is nu overgestapt op de brandweerauto van joostvannathaliequote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He is Ralph opgehouden met fietsen?
Nee, ze zei eerst Ingrid... daarna zei ze "en Lieske ook"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.
ja die zit nu met blauwe eierenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He is Ralph opgehouden met fietsen?
Daarom zeg ik al, ligt aan de persoon, ik was niet zo ontiegelijk irritant op m'n 19e, ik hield m'n bek als ik die moest houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..
huhquote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja neemt het opnieuw op voor Lieske. Maar waarom nomineer je haar dan trut???
ik heb nog een grotere hekel aan Nathalie dan aan wie dan ook in het huisquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al, ligt aan de persoon, ik was niet zo ontiegelijk irritant op m'n 19e, ik hield m'n bek als ik die moest houden.
Lieske laten ze nooit uitpraten, goh Lies zou dat niks zeggen?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Heb r trouwens al een tijd niet zien roken! hulde
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..
jaaaaaaaaaa ze steekt er nu 1tje opquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Jij hebt echt 'n verdraait persoon van meisjes zoals Lieske hoor. Beugelbekkies zijn doorgaans 13 a 14 dus dat was gewoon 'n uitzonderingetje..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.
Ligt aan de persoon.
Die vriendinnetjes van Lieske 2 of 3 weken terug, beugelbekkies, precies zelfde type meiden![]()
![]()
![]()
Tanja was even bij de werkers om wat te pakken ofzo... die egoist tochquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat niet meer over Tanja en Tanja is weg
Ah mooi, kan zo het geluid weer aanquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Nahhh..ze haalt de schade in nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Ze is nu bezig om er een te zoeken.... Dus laat die hulde maar achterwege...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Niemand??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef KRIBBET het volgende:
FF een vraagje, is er de laatste paar uur nog een soort van tussenstand te horen geweest?
Ze zullen de tel toch wel een beetje bijhouden![]()
Ik heb godzijdank geen ervaring met zwangere vrouwen (wel van zwangere muizen) Maar is dit normaal gedrag voor vrouwen die 8 maanden zwanger zijn? (ik bedoel dan haar hele houding)
Zou het kunnen zijn dat haar gedrag puur met de hormonen te maken hebben ofzo?![]()
Ik probeer erachter te komen of ze altijd zo was of dat het voor bijvoorbeeld 90% door de zwangerschap komt![]()
sigaretje halen....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nog goed haar eerste ochtend in het huis. Ze had een lichtgroene ochtendjas aan en zei:quote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.
Het gaat ook allemaal op datzelfde monotone toontje, er zit nooit een clue in haar verhalen, om de haverklap valt de zin "ik ben dan nog maar 19, maar.." Pfff.. sorry Lieske, maar je bent gewoon (nog) niet zo interessant. Ga eerst eens wat meemaken of zo.
Ik vind het van dit soort praatjes dus echt onvoorstelbaar dat die wel van 'n verantwoordelijke volwassene komen..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.
Het gaat ook allemaal op datzelfde monotone toontje, er zit nooit een clue in haar verhalen, om de haverklap valt de zin "ik ben dan nog maar 19, maar.." Pfff.. sorry Lieske, maar je bent gewoon (nog) niet zo interessant. Ga eerst eens wat meemaken of zo.
Nog geen tussenstand geweest neequote:
Lekker weer eens in de asbak aan het snuffelen ??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is nu bezig om er een te zoeken.... Dus laat die hulde maar achterwege...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nog geen tussenstand geweest nee
En wat zwangerschap betreft, ik vind dat Tanja het een beetje misbruikt. Maar goed wie weet is het allemaal wel normaal, ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt
Roel iig, en verder nog niets bekendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Wie zijn er allemaal genomineerd deze week??????
Ze ging roken.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Wie is er wel normaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is niet normaal...of ik ben niet normaal dat kan ook
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef milagro het volgende:
Ff een non issue : Zie ik goed dat Linda d'r haar geverfd heeft?
Wel erg hard, die kleur, in haar gezicht
Ze zei kort voor de nominatie dat ze blijft vasthouden aan haar eerste niominatie tot die persoon eruit is. Dan is het toch duidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
volgens mij nomineert ze Rob (of Ralph)
maar als ze Lieske toch zou hebben genomineerd , ben ik heeeeeeel benieuwd nu naar haar motivatie
ok thnx!!! Weet je ook waarom ze nu ineens buiten werktijd aan de weekopdracht werken?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel iig, en verder nog niets bekend
ik heb ergens gelezen dat ze schijnbaar had gezegd eerst meisje dan jongen nu dus weer een meisje ,maar ik denk niet lieske ik vermoed echt Dido je ziet haar ook bijna nooit in gesprek met Dido denk om de air van Didoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
volgens mij nomineert ze Rob (of Ralph)
maar als ze Lieske toch zou hebben genomineerd , ben ik heeeeeeel benieuwd nu naar haar motivatie
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik weet nog goed haar eerste ochtend in het huis. Ze had een lichtgroene ochtendjas aan en zei:
"Ohnee ik ben Dipsy, want Tinkywinky is paars".
volgens mij ging ze dat niet meer doen was ze van dr plan afgestaptquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Tanja zei toch eerder op de avond dat ze op dezelfde persoon had gestemd?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef milagro het volgende:
Ff een non issue : Zie ik goed dat Linda d'r haar geverfd heeft?
Wel erg hard, die kleur, in haar gezicht
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
ok thnx!!! Weet je ook waarom ze nu ineens buiten werktijd aan de weekopdracht werken?
waar draait deze bb om? die gaat er dus echt niet uit he eerst de bevalling daarna deruitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Bocaj het volgende:
Ach nog een paar uur en Tanja is exit![]()
![]()
Ah een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Catty het volgende:
Jawel hoor! Ik ben nu 7 maanden zwanger en als ik mij zo op zou stellen als Tanja, weet ik zeker dat ik thuis en zeker op mijn werk geen leven meer zou hebben. Je kan best gewoon vrolijk zijn. En ja, je bent wat eerder moe, je buik zit in de weg en je krijgt van lang in 1 houding zitten last van je rug, maar dat hoort er nou eenmaal bij en daar kan je je dus best een beetje overheen zetten.
maar jij rookt er vast ook 20 per dag?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Catty het volgende:
Jawel hoor! Ik ben nu 7 maanden zwanger en als ik mij zo op zou stellen als Tanja, weet ik zeker dat ik thuis en zeker op mijn werk geen leven meer zou hebben. Je kan best gewoon vrolijk zijn. En ja, je bent wat eerder moe, je buik zit in de weg en je krijgt van lang in 1 houding zitten last van je rug, maar dat hoort er nou eenmaal bij en daar kan je je dus best een beetje overheen zetten.
Jammer, wilde wel weten wat de stand wasquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nog geen tussenstand geweest nee
En wat zwangerschap betreft, ik vind dat Tanja het een beetje misbruikt. Maar goed wie weet is het allemaal wel normaal, ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens mij ging ze dat niet meer doen was ze van dr plan afgestapt
ik ga er vanauit dat ze Rob heeft genomineerd
thnx again!!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/452
Dus toch!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Catty het volgende:
Nu is ze wat rustiger aan het worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef Taurus het volgende:
19 is echt niet zo jong meer. Ik vind haar ook helemaal niet dom praten, ik snap niet hoe mensen dat kunnen vinden. En irritant? Dat kind doet amper d'r mond open en als ze d'r mond open doet praat iedereen er gewoon overheen!
ank je! Ik kan steeds beter een beeld makenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is niet normaal...of ik ben niet normaal dat kan ook
K zou het proberen, want op de televisie doen ze het ook zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoop ik ...misschien moet ik het ook es proberen mn zwanger zijn misbruiken![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik weet nog goed haar eerste ochtend in het huis. Ze had een lichtgroene ochtendjas aan en zei:
"Ohnee ik ben Dipsy, want Tinkywinky is paars".
Nee hoor morgen is Tanja EXITquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Inca het volgende:
[..]
waar draait deze bb om? die gaat er dus echt niet uit he eerst de bevalling daarna deruit![]()
ga morgen een poging doen tot koninginnen gedrag kijken of het werktquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
K zou het proberen, want op de televisie doen ze het ook zo![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Ik bedoel, ik heb óók gewoon een mening, snap je?"
Vergeet vooral niet hier het resultaat te postenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ga morgen een poging doen tot koninginnen gedrag kijken of het werkt![]()
Rustig maar, Scan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Het komische is nu dat Lieske met drie zeer begrijpende mensen aan de klets is, dan we bijna vergeten dat die drie personen allemaal al hebben gezegd dat ze weer op Lieske gaan stemmen.
Zijn ze nu bezig hun nominatie goed te praten ofzo
Gadverdamme
Begin dan maar vast te eten, want ze zei het echt heel stellig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo niet dan eet ik m'n beha op.
hahah denk dat ik keihard uitgelachen wordt en hij zal vragen of ik in het gips zitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet hier het resultaat te posten
En mijn beeld krijgt steeds meer vormquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Catty het volgende:
vraag me af veel mensen naar tanja willen kijken ze is zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef yogidrink het volgende:
hahaha tuurlijk Tanja exit. Lijkt me niet. Gelijk de kijkcijfers minder.
Als Lieske naast Tanja op de bank komt, dan ga ik iig 1 keer voor Lieske sms'enquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Het komische is nu dat Lieske met drie zeer begrijpende mensen aan de klets is, dan we bijna vergeten dat die drie personen allemaal al hebben gezegd dat ze weer op Lieske gaan stemmen.
Zijn ze nu bezig hun nominatie goed te praten ofzo
Gadverdamme
Zo is het... en het lijkt dat de rest weinig zin heeft om die mening aan te horen. Ik bedoel "iemand van 19 kan toch niet al echt een eigen mening ergens over hebben".quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
"Maar ik ben dan weliswaar nog maar 19 maar ik ben echt niet imbeciel of zo hoor!
Ik bedoel, ik heb óók gewoon een mening, snap je?"
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah denk dat ik keihard uitgelachen wordt en hij zal vragen of ik in het gips zit![]()
Tja dat is wel raar, dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begin dan maar vast te eten, want ze zei het echt heel stellig.
Hmm, dan heb ik toch al veel uit mijn nek gekletst wat achteraf dan geen mening blijkt te zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het... en het lijkt dat de rest weinig zin heeft om die mening aan te horen. Ik bedoel "iemand van 19 kan toch niet al echt een eigen mening ergens over hebben".
Ja, ik kan echt niet tegen dat geslijm, juist tegen de persoon die ze waarschijnlijk genomineerd hebben. Dat heeft niets met Lieske te maken, maar had ik ook gehad als het iemand anders was geweest. Het komt zo enorm huichelachtig overquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rustig maar, Scan.
Ik geloof er niks van namelijk. Nog een dagje geduld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |