en als ze weg is noemt ze haar een stuk strontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Spewey het volgende:
Ingrid is echt lief, ze blijft het maar proberen bij Tanja....
Is ze dat niet danquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Neeh nu praten ze erover.. ze zeggen ook.. als je met ons praat dan begrijpen we het waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat zit Ingrid nu te slijmen zeg...
Gisternacht zei ze ook heel wat anders
Dat is niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Hoe weet je dat Tanja Lieske nomineert? Ik denk namelijk niet meer dat ze dat doet. Ze is de laatste dagen opeens poeslief over Lieske.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Sounds like Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Hallo?? Waarom weten jullie dat zij Lieske heeft genomineerd??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |