Hij mag er van mij echt uit, slijmt overal en ondertussen, laat staan dat arrogante houdingkje van hemquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Ahaa.. Thanks.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Op stream 2 heb ik hier goed geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
IIk zou nu graag dat gesprek willen volgen tussen Lieske en Tanja trouwens... Maar helaas.. Geluid is weer verkloot.
Had er ook ff last van maar ze zijn er weerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
niets aan de hand hiero...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
Tan kon dat gisteren idd gewoon ff niet opbrengen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Tanja dat gisteravond niet zo vertelde aan de groep....
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
edit: ze doen het alweer
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook maar stemmen op roel...stem anders nooit ivm het risico dat ik ooit iets win en dus met mn naam op de buis kom waroor iedereen dan weet dat ik bb kijk en zo verslaafd en dat ik stem...ik ben een closeted fan...een soort joost...
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
Ik vond het sprookje zo mooi over wie zij gaat nomineren, dat ze de meest onnozele dingen gaat verzinnen en als ze dat later op een bandje achter mekaar afdraaien...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.
Dat zij de pauzes gebruikt om te roken ipv eten is haar probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |