ik denk robquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Lolalala het volgende:
Wie bedoelt Tanja steeds met "die persoon" , Ralph?
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
zo kan je alles de verkeerde kant op praten natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
Ze hebben aann iemand een hekel. Maar wel hebben ze allemaal heel wat op Tanja aan te merken (zie wat er gisernacht allemaal gezegd is), dus het zou zeer logisch zijn als Tanja massaal genomineerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
niemand in de groep heeft een hekel aan tanja volgens mij, dat willen jullie alleen maar graag zien, ik zie het iig zeker niet
edit: vraag me ook af wie "die persoon" dan nu is, in wie ze o.a teleurgesteld is.
misschien is het meer algemeen,
Hier zie ik dus weer de logica totaaaal niet van in he.. 't zal wel aan mij liggen hoor maar leg 's uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Dat Ingrid nu toch praat met Tanja enzo, geeft toch aan dat zij (en dus ook Menno) op Lieske weer heeft gestemd trouwens.
Same here, is niet scheinheilig, is aardigquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of dat nou perse schijnheilig is weet ik ook niet hoor. Ik kan ook ontzettend ontploffen over/naar mensen toe en als ik er dan met die mensen zelf over praat zie ik ook de andere kant en denk ik hmmmjaamjaaaa wellicht toch wat minder zwaar dan ik het zie ofzo.
Oh in dat geval is de weekopdracht misschien nog wel haalbaar. Spannendquote:
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik foutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Same here, is niet scheinheilig, is aardigIs het van 2 kanten bekijken oid?
Ik vind het iig niet scheinheilig.
(ik vind al het gezeik over Tanja overdreven)
Ik word er echt kotsmisselijk van. Echt alles draait om Tanja. Als Tanja 5 minuten of meer met 1 of meerdere personen in gesprek is, gaat het ALTIJD over Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakken
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik fout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |