en als ze weg is noemt ze haar een stuk strontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Spewey het volgende:
Ingrid is echt lief, ze blijft het maar proberen bij Tanja....
Is ze dat niet danquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Neeh nu praten ze erover.. ze zeggen ook.. als je met ons praat dan begrijpen we het waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat zit Ingrid nu te slijmen zeg...
Gisternacht zei ze ook heel wat anders
Dat is niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Hoe weet je dat Tanja Lieske nomineert? Ik denk namelijk niet meer dat ze dat doet. Ze is de laatste dagen opeens poeslief over Lieske.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Sounds like Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Hallo?? Waarom weten jullie dat zij Lieske heeft genomineerd??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zo stug is dat ze vast wil houden aan haar eerste nominatie tot die persoon eruit is. Dat je je mening kunt veranderen doordat je iemand beter leert kennen, gaat er bij haar niet in blijkbaar.
Ze heeft gezegd dat ze bij haar vorige keus bleef. Lieske dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo?? Waarom weten jullie dat zij Lieske heeft genomineerd??![]()
Een keer zeker, en voor nu de derde keer gokkenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft een uurtje geleden gezegd dat ze vast gaat houden aan haar eerste nominatie. Net zo lang tot die persoon eruit is. Lieske dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee hoor, Ingrid was in de groep ook redelijk mild voor Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen roept toch dagelijks hoe achterbaks Dido en Chantal zijn.
Wat is Ingrid nu dan![]()
![]()
Precies wat ik al zei, iedereen lult achter mekaars rug om en dan in het gezicht zovéél begrip ineens.
Iedereen doet dat.
edit: kan de edit al niet eens meer vindenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Een keer zeker, en voor nu de derde tweede keer gokken
Joost zei dat hij Tanja ging nomineren. Verder weet ik er geen een.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Lolalala het volgende:
Oke, Tanja heeft dus zeker weten Lieske genomineerd.
Wie hebben 100% zeker de anderen genomineerd? (omdat je ze dat hoorden zeggen tegen anderen)
He bahquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef jessie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze bij haar vorige keus bleef. Lieske dus.
Robquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Lolalala het volgende:
Wie bedoelt Tanja steeds met "die persoon" , Ralph?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |