quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik fout![]()
nathalie is ook een gemeen wijfquote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Waar wist Nathalie van?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Ik word er ook onpasselijk van nu. Echt waar. Het is ongelooflijk hoe ze haar eigen gedrag weet goed te praten. Maar alles draait weer om Tanja... en dat vindt mevrouw heerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef milagro het volgende:
Bijna niet gekeken vandaag, en nu al weer genoeg als ik Tanja/s complete larie excuus bullshit zo hoor, flikker toch op, joh, mens, hou toch eens op alsof jij de enige zwangere op de wereld bent en er nog nooit iemand zulke ontberingen als jij hebt moeten doorstaan.
Ikkan dit echt niet aanhoren meer
Tanja zegt nu dat het in overleg met Nathalie was dat ze ging eten omdat de andere dozen aan het sjouwen warenquote:
Of je hebt een eigen mening en waait niet met alle winden mee!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef newsman het volgende:
Kimske komt uit Hilversum, of je hebt gewoon echt geen smaak, of je zit hier te lullen in het hoekje van Tonnekreek.
Nee joh, dit is het gesprek waar men de gehele dag al op zit te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Mag er nou in godsnaam ook 1 stream met iets anders, jezus christus zeg
na 4 weken vakantie ...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |