quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nog geen tussenstand geweest nee
En wat zwangerschap betreft, ik vind dat Tanja het een beetje misbruikt. Maar goed wie weet is het allemaal wel normaal, ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt
Roel iig, en verder nog niets bekendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Wie zijn er allemaal genomineerd deze week??????
Ze ging roken.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat niet meer over Tanja en Tanja is weg
Wie is er wel normaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is niet normaal...of ik ben niet normaal dat kan ook
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef milagro het volgende:
Ff een non issue : Zie ik goed dat Linda d'r haar geverfd heeft?
Wel erg hard, die kleur, in haar gezicht
Ze zei kort voor de nominatie dat ze blijft vasthouden aan haar eerste niominatie tot die persoon eruit is. Dan is het toch duidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
volgens mij nomineert ze Rob (of Ralph)
maar als ze Lieske toch zou hebben genomineerd , ben ik heeeeeeel benieuwd nu naar haar motivatie
ok thnx!!! Weet je ook waarom ze nu ineens buiten werktijd aan de weekopdracht werken?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel iig, en verder nog niets bekend
ik heb ergens gelezen dat ze schijnbaar had gezegd eerst meisje dan jongen nu dus weer een meisje ,maar ik denk niet lieske ik vermoed echt Dido je ziet haar ook bijna nooit in gesprek met Dido denk om de air van Didoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
volgens mij nomineert ze Rob (of Ralph)
maar als ze Lieske toch zou hebben genomineerd , ben ik heeeeeeel benieuwd nu naar haar motivatie
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik weet nog goed haar eerste ochtend in het huis. Ze had een lichtgroene ochtendjas aan en zei:
"Ohnee ik ben Dipsy, want Tinkywinky is paars".
volgens mij ging ze dat niet meer doen was ze van dr plan afgestaptquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Tanja zei toch eerder op de avond dat ze op dezelfde persoon had gestemd?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef milagro het volgende:
Ff een non issue : Zie ik goed dat Linda d'r haar geverfd heeft?
Wel erg hard, die kleur, in haar gezicht
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
ok thnx!!! Weet je ook waarom ze nu ineens buiten werktijd aan de weekopdracht werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |