ik denk robquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Lolalala het volgende:
Wie bedoelt Tanja steeds met "die persoon" , Ralph?
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
zo kan je alles de verkeerde kant op praten natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lult Tanja weer walgelijk in haar eigen straatje. Ze geeft ook nergens in toe. ALLES is de schuld van anderen. Tanja is zwanger dus heeft een hele lading 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaartjes.
Ze hebben aann iemand een hekel. Maar wel hebben ze allemaal heel wat op Tanja aan te merken (zie wat er gisernacht allemaal gezegd is), dus het zou zeer logisch zijn als Tanja massaal genomineerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
niemand in de groep heeft een hekel aan tanja volgens mij, dat willen jullie alleen maar graag zien, ik zie het iig zeker niet
edit: vraag me ook af wie "die persoon" dan nu is, in wie ze o.a teleurgesteld is.
misschien is het meer algemeen,
Hier zie ik dus weer de logica totaaaal niet van in he.. 't zal wel aan mij liggen hoor maar leg 's uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Dat Ingrid nu toch praat met Tanja enzo, geeft toch aan dat zij (en dus ook Menno) op Lieske weer heeft gestemd trouwens.
Same here, is niet scheinheilig, is aardigquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of dat nou perse schijnheilig is weet ik ook niet hoor. Ik kan ook ontzettend ontploffen over/naar mensen toe en als ik er dan met die mensen zelf over praat zie ik ook de andere kant en denk ik hmmmjaamjaaaa wellicht toch wat minder zwaar dan ik het zie ofzo.
Oh in dat geval is de weekopdracht misschien nog wel haalbaar. Spannendquote:
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik foutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Same here, is niet scheinheilig, is aardigIs het van 2 kanten bekijken oid?
Ik vind het iig niet scheinheilig.
(ik vind al het gezeik over Tanja overdreven)
Ik word er echt kotsmisselijk van. Echt alles draait om Tanja. Als Tanja 5 minuten of meer met 1 of meerdere personen in gesprek is, gaat het ALTIJD over Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Idd Scan zit hier een dosis misselijk te worden van die zeug, kan iemand ff die bek van Tanja afplakken
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En volgens mij volg je niet erg veel streams of zit ik fout![]()
nathalie is ook een gemeen wijfquote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Waar wist Nathalie van?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo hoor dan vindt ik Natalie wel een gemeen wijf zeg.. dat ze niet ff opkwam voor Tanja, als die daar wat vanaf wist!
Ik word er ook onpasselijk van nu. Echt waar. Het is ongelooflijk hoe ze haar eigen gedrag weet goed te praten. Maar alles draait weer om Tanja... en dat vindt mevrouw heerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef milagro het volgende:
Bijna niet gekeken vandaag, en nu al weer genoeg als ik Tanja/s complete larie excuus bullshit zo hoor, flikker toch op, joh, mens, hou toch eens op alsof jij de enige zwangere op de wereld bent en er nog nooit iemand zulke ontberingen als jij hebt moeten doorstaan.
Ikkan dit echt niet aanhoren meer
Tanja zegt nu dat het in overleg met Nathalie was dat ze ging eten omdat de andere dozen aan het sjouwen warenquote:
Of je hebt een eigen mening en waait niet met alle winden mee!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef newsman het volgende:
Kimske komt uit Hilversum, of je hebt gewoon echt geen smaak, of je zit hier te lullen in het hoekje van Tonnekreek.
Nee joh, dit is het gesprek waar men de gehele dag al op zit te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Mag er nou in godsnaam ook 1 stream met iets anders, jezus christus zeg
na 4 weken vakantie ...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
Vandaar dat je het gezeik hier om Tanja overdreven vindt.quote:
Ze werken ook niet tot zo laat in de avond... 8 uur zijn ze klaar... Morgenavond, ja... dat welquote:belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
= Lieske niet genomineerd maar Robquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Tabja zegt dat ze het van Ingrid en Lieske wel kan hebben ,maar niet van de anderen die altijd achter de rug om over haar kletsen.
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Tabja zegt dat ze het van Ingrid en Lieske wel kan hebben ,maar niet van de anderen die altijd achter de rug om over haar kletsen.
Jij hebt liever dat mensen achter je rug om lullen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
nee van Ingrid en Lieskequote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
avond? ze moeten doorwerken tot morgenavondquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
wie zegt dat ze haar genomineerd heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja neemt het opnieuw op voor Lieske. Maar waarom nomineer je haar dan trut???
laat ze lekker lullen joh.....de meeste hier zijn toch kuddedieren....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanja![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef srblackbird het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen ?
Ingrid bood haar excuses aan voor het roddelen, omdat ze volgens mij ook niet zo is..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat nu haar excuses zitten aanbieden..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
met een wietjequote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef yogidrink het volgende:
Wat gaat tanja nou drinken?? lanja :S?
Ik kan idd niet helemaal objectief zijn, want ik heb te weinig gezien, maar daarnaast, interesseert het gezeik van Tanja helemaal nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vandaar dat je het gezeik hier om Tanja overdreven vindt.
Als je de streams dagelijks volgt, merk je dat ze niks anders dan dit doet.![]()
Eerst bitchen en dan excuses en verhaaltjes, want oh oh de wereld is nergens zwaarder dan bij Tanja![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
In zo'n grote groep is het nou eenmaal vechten om zendtijd.
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
Kimske, je maakt op de vorige pagina een opmerking over Nathalie, dat je iets gemeen van haar vond omdat ze ergens van wist..... Wat wist Nathalie dan?
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef pinkplatinum het volgende:
19... is dat zo jong dan...
wat dan??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb het gevoel dat ik hier in het huis nog niets zinnigs heb gezegd"
Tanja en Ingrid in koor: "Oh, jawel hoor!"
En Nathalie was gisteren wél vol overgave mee aan het babbelen over Tanja???quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigen
Dat zinnetje dat ze niks zinnigs gezegt zou hebbenquote:
Ik heb he tgeluid uit nu, en alleen al die voldane kop van haar doet mequote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er ook onpasselijk van nu. Echt waar. Het is ongelooflijk hoe ze haar eigen gedrag weet goed te praten. Maar alles draait weer om Tanja... en dat vindt mevrouw heerlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat zinnetje dat ze niks zinnigs gezegt zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |