Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.
Ligt aan de persoon.
Die vriendinnetjes van Lieske 2 of 3 weken terug, beugelbekkies, precies zelfde type meiden![]()
![]()
![]()
ja precies misselijk makend mokkelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Nathalie was gisteren wél vol overgave mee aan het babbelen over Tanja???![]()
Wat een huishouden daar zeg![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed ik gun Lieske met alle liefde de hoofdprijs en die bak met geld.
1000 keer liever dan die zwangere doos.
Halelujah en jij hebt verstand van zakenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb he tgeluid uit nu, en alleen al die voldane kop van haar doet me
En aan de gezichten van de anderen te zien, wordt haar bullshit als zoete koek geslikt weer, of niet? Ik krijg het idee dat Ingrid en Lies nu zich aan het excuseren zijn door hun "botte' gedrag of gedachtes aan Tanja's adres uit te leggen
Effe een gooi naar Tanja'spoep
"Dat begrijp ik ook wel, maar ik ben zwanger en dan kun je nu eenmaal niet even..., dan heb je nu eenmaal sneller dat je....., het is gewoon niet makkelijk, en dat kunnen jullie je niet voorstellen, jullie zijn niet zwanger, maar geloof me, ik heb al mijn energie nodig, ik ga het nog veel moeilijker krijgen straks, en ......"
merciquote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja ging in OVERLEG met Nathalie eten...alleen toen iedereen over Tanja heen viel zei ze niets om haar te verdedigen
Ja, hij is nu overgestapt op de brandweerauto van joostvannathaliequote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He is Ralph opgehouden met fietsen?
Nee, ze zei eerst Ingrid... daarna zei ze "en Lieske ook"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.
ja die zit nu met blauwe eierenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He is Ralph opgehouden met fietsen?
Daarom zeg ik al, ligt aan de persoon, ik was niet zo ontiegelijk irritant op m'n 19e, ik hield m'n bek als ik die moest houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..
huhquote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja neemt het opnieuw op voor Lieske. Maar waarom nomineer je haar dan trut???
ik heb nog een grotere hekel aan Nathalie dan aan wie dan ook in het huisquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al, ligt aan de persoon, ik was niet zo ontiegelijk irritant op m'n 19e, ik hield m'n bek als ik die moest houden.
Lieske laten ze nooit uitpraten, goh Lies zou dat niks zeggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |