Informatique medewerker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
janksmoel
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Informatique medewerker!
?quote:
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...quote:
't kon wel door dik bruna getekent zijn jahquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
met een strikje om je eitjes op de bank liggen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
Je bent vader geworden?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef beaverdinges het volgende:
Van dat haar. Weet je wel. Dat steeds van flop flop doet. Enzo. Van dat Hugh Grant haar. Toen die nog flop flop haar had.
Nee hoor. Een economische analyse van de productie van zwavelzuur uit so3, uitgedrukt in euro per ton per jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kortom je hebt je bankrekening bekeken?
Jij spendeert al je tijd aan Fok!?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
lalalala, ik verveel me zeker niet.
Uhm.. wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
lijstje!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
Ga maar even het meest recente arthur verhaal lezen dan en een uitgebreide kritiek typenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
ja, ben weer teruggekomen op fok...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef creno het volgende:
die driftwood is al een oudere usergeregistreerd in 2002, maar in zijn history zie je alleen 2 [homo]topics omdat ie keilang niet op fok is geweest, is mijn vermoeden
Weer potgrond scheppen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
thanks!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????
maar succes alvast voor je!
Nee, zorgen dat m'n bedrijf niet instortquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer potgrond scheppen?
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoenerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
thanks!
Noodgedowngen nog wel. Iets belangrijks er tussenin gekomen?
Dus ga je de hele dag lam doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoener
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....quote:
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....
hoe? dat zie ik morgen wel.
hoe laat moet jij beginnen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
LIJSTJE:
Wat is je voornaam? houd het maar gewoon even op Drift
Wat is de betekenis van je nickname? gevoel wat ik in die tijd dat ik me aanmelde had
En die van je user-icoon? is de rust zelve
En van je signature? zie bovenstaand
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? heb hier wat vage kennissen
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) neuken.... ben meer van het knuffellen
Hoe oud ben je? 22
Wat voor studie/werk doe je? werk in de horeca
Waar woon je (ongeveer)? brabant
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? nope
Heb je een vriendje? nope
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? euhm, druk bezig zijn met werk, en nog een zooi
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat dat moest?
Wat is je eerste indruk van ons? ach, het kan slechter he
Wat wil je ons nog vragen? valt de appel nou echt niet ver van de boom?
begint haast op werk te lijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dus.
het is vast een van de poolkappenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Andyvie het volgende:
Wel leuk, als die oude mensen weer terug.
Maar dat dat ijsklontje nou nog niet gesmolten is, best knap!
Die smelten toch het hardst?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Driftwood het volgende:
[..]
het is vast een van de poolkappen
idd, Ik heb al een klacht ingediendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Driftwood het volgende:
[..]
begint haast op werk te lijken
http://komkom.nietoverdrijven.com/verhalen/?ID=24quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef petre86 het volgende:
maike.. linkje?
en die gaan ze serieus nemen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik heb al een klacht ingediend
Ahh, je bent gewoon opnieuw bevroren! Zeg dat dan!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Smelten, poolkappen en het dan vreemd vinden dat ik hier nooit meer post.
Ik wordt uberhaupt niet serieus genomenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Driftwood het volgende:
[..]
en die gaan ze serieus nemen?
je bent hier weggepest?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Smelten, poolkappen en het dan vreemd vinden dat ik hier nooit meer post.
Da's me werk hier verdommequote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jullie pesten alle 14 jarigen weg.
nooit niet?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wordt uberhaupt niet serieus genomen
En terecht.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jullie pesten alle 14 jarigen weg.
Nee niet echt. Het begon allemaal in de 1ste toen ik stoned in de tuin aan het werken was en 2 leraren verklaarde me voor gekquote:
jij bent een veronica kijkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom stemmen ze in godsnaam op die zwarte aap op veronica?
dat is idd wel vet indruk maken!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het begon allemaal in de 1ste toen ik stoned in de tuin aan het werken was en 2 leraren verklaarde me voor gek
Volgens mij is het wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Newbie..
Gelukkig weet Andyvie het nog, maar ik zal niets verklappen..
Jah idd. Maar 't wordt beterquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef Driftwood het volgende:
[..]
dat is idd wel vet indruk maken!
surequote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar verder ben ik best gezellig hoor.
Nou, sommigen hier hadden ook hééééééél veel tijd nodig om de ware identiteit van Hillary te achterhalen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk hoor
.................................mjah!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ze krijgen vertrouwen in een gunstige afloop van je opleiding?
vroegerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
sprak hij na lang nadenkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
.................................mjah!!!![]()
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Driftwood het volgende:
[..]
vroeger
maar da;s wederom oude koeien uit de sloot halen
Verwacht je daar je rukvoer vandaan te halen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
http://video.google.com/ en dan met name http://video.google.com/videorandom
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och ja, 'tis niet denderend zoals altijd
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
ach dan doe ik het zo slecht nog niet...
*aansteker onder theelepel houd*
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Driftwood het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
Te lang in de zon gestaan? Je hebt zo'n rood hoofd.quote:
bloed kruipt waar het niet gaan kan...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.
puur de inzet dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doen
que?quote:
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Driftwood het volgende:
[..]
puur de inzet dus.
en hoe komt het dat die ontbreekt?
Ik snuif GEEN cokequote:[..]
que?
Dat is alcohol. geen snuifje bruin.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Driftwood het volgende:
[..]
bloed kruipt waar het niet gaan kan...
dat spul in mn bloed trouwens ook nu
zolang je het maar haalt..... toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voor
hoooo, ik deed die uitspraak niet....quote:Ik snuif GEEN coke
Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:drokne van de rosé, zijn beste vriendin en de film Chocolate
ok, er is niks in mn aderen gespoten nuquote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is alcohol. geen snuifje bruin.
dat is bij voorbaat al verboden!quote:Zal er bier in poedervorm zijn waar je alleen maar water bij moet doen? [horrorgedachte]
je zou het wel gaan denken hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?
Soms wel ja, als ik genoeg gezopen hebquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?
idd, als ik het maar haalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Driftwood het volgende:
[..]
zolang je het maar haalt..... toch?
quote:[..]
hoooo, ik deed die uitspraak niet....
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ok, er is niks in mn aderen gespoten nu
[..]
dat is bij voorbaat al verboden!
hij wordt er stil van?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef Cazman het volgende:<--- kijkt nu een andere richting op
Dan moet je je verters strakker strikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms wel ja, als ik genoeg gezopen heb
mag oranjeboom tegenwoordig ook al de naam Bier dragen.... dan heb ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?
Ze gebruiken de kopfschmerzgisting manier. De poeder was al eerder gevonden in het satanmerk Heinekenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je verters strakker strikken.
Nah, je mist er niks aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef Driftwood het volgende:
[..]
mag oranjeboom tegenwoordig ook al de naam Bier dragen.... dan heb ik iets gemist
Ik verdacht de man met de hamer al.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ze gebruiken de kopfschmerzgisting manier. De poeder was al eerder gevonden in het satanmerk Heineken
Je gaat de 16cm al snel missen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon hetero word en er met m'n beste vriendin vandoor ga
vallen op jongens?quote:
21quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat de 16cm al snel missen.
Ja daar wordt je wat traag van hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
vallen op jongens?
veters?
strikken?
Dat krijg je nou van rose.
like someone is gonna buy that...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon hetero word en er met m'n beste vriendin vandoor ga
as alwaysquote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Driftwood het volgende:
[..]
you're spanking the shit out of him?
ja, daar ben ik zo'n 8 keer per week te vinden....quote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
CB !
heb je laatst nog gespot geloof ik op Eindhoven Centraal
Avond!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
like someone is gonna buy that...
avond trouwens
alles chill hier?
en Drift weer terug
sorry, da's gecensureedquote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
zoals het hier hoort: fooootoooooow
Hij miste jou gewoon.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Avond!
Jah alles is chill, met jou ook?
idd!! Die gast duikt zo ineens op. Waarom opeens weet ik niet
ja, ach het gaat zn gangetje...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Avond!
Jah alles is chill, met jou ook?
idd!! Die gast duikt zo ineens op. Waarom opeens weet ik niet
Trusten!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ach het gaat zn gangetje...
beetje druk in mn kop
ben pitten...
trusten!
paar keer heen en weer springen qua plaats en tijd jah..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://komkom.nietoverdrijven.com/verhalen/?ID=24
Ik heb 't niet over moi, maar over m'n vriendje!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Echt helder zie je het niet meer hé?
Neh, ik heb haar al zoenende op de trein naar huis gezetquote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ang3l al met zijn beste vriendin liggen te krikken en zal zijn vriending het uitschreeuwen bij haar eerste anale ervaring?
Yeah, dat is dus mijn grootste punt ... en het gebrek aan plotquote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
paar keer heen en weer springen qua plaats en tijd jah..
maar als dat bijv. op een nieuwe pagina komt.. dan is het beter
of de stukjes bij elkaar zetten en 2 aparte hoofdstukken van maken.. ik weet het niet
verder geen opmerkingen zo eigenlijk..
alvast trusten hier
Dat is niet erg aardig, je had haar op z'n minst in de trein kunnen zetten.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ik heb haar al zoenende op de trein naar huis gezet
Daar had ik het ook over.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over moi, maar over m'n vriendje!
he shit, EX! Goh wat is dat verwarrend!
Hey, in ieder geval heb ik het niet ONDER de trein gelegd ja!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig, je had haar op z'n minst in de trein kunnen zetten.
Het is net de a.... nee laat maar zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef Driftwood het volgende:
na middernacht is de rek er ook uit hiero he....
trusten!
En nu ga je zo alleen naar je bedje?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, in ieder geval heb ik het niet ONDER de trein gelegd ja!!![]()
Nee, de ex is net terug uit a'dam.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nu ga je zo alleen naar je bedje?
Jullie slapen wel nog steeds gezamelijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de ex is net terug uit a'dam.
Oeh, gefeliciteerd, Ryan_R!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:58 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
De verrassing is geslaagd !!!!
Ik ben even op en neer naar de woonplaats van Ryan_r gereden om hem persoonlijk te feliciteren met zijn verjaardag !
Hij was erg verrast, dacht zelfs dat ik een grapje maakte, maar vond het errug leuk !
ook hier nog een keer GEFELICITEERD schatje
Ik wou dat de mijne op en neer was gevlogen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
feli _R Je treft het maar met zo'n vriendje.
Dat geld kan ie, vrees ik, wel beter besteden.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat de mijne op en neer was gevlogen voor mijn verjaardag
Ik ga slapen, morgen vroeg op.
Yeahquote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geld kan ie, vrees ik, wel beter besteden.
Oeh, Jensen Ackles speelt erinquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Supernatural..brr wat een goeie pilot
en Jared Padaleckiquote:Op donderdag 22 september 2005 01:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh, Jensen Ackles speelt erin
*download*
Neequote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En vermaak je je al een beetje Vlarp?
Heb je last van me dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Congrats @ Ryan!
Ehm Vlarp, moet jij niet werken ofzo?
Nee..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En? Heb je inmiddels al inspiratie opgedaan?
Doe de broodrooster de groeten.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee..
Maar!! Ik heb de oplossing: ontbijt
Met VBScript op de Active Directory aan het querien... geloof je het nu?quote:
Is daar bewijs voro?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Met VBScript op de Active Directory aan het querien... geloof je het nu?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Const ENGINEERING_GROUP = "cn=engineering" Const FINANCE_GROUP = "cn=finance" Const HUMAN_RESOURCES_GROUP = "cn=human resources" Set wshNetwork = CreateObject("WScript.Network") wshNetwork.MapNetworkDrive "h:", "\\FileServer\Users\" & wshNetwork.UserName Set ADSysInfo = CreateObject("ADSystemInfo") Set CurrentUser = GetObject("LDAP://" & ADSysInfo.UserName) strGroups = LCase(Join(CurrentUser.MemberOf)) If InStr(strGroups, ENGINEERING_GROUP) Then wshNetwork.MapNetworkDrive "g:", "\\FileServer\Engineering\" wshNetwork.AddWindowsPrinterConnection "\\PrintServer\EngLaser" wshNetwork.AddWindowsPrinterConnection "\\PrintServer\Plotter" wshNetWork.SetDefaultPrinter "\\PrintServer\EngLaser" ElseIf InStr(strGroups, FINANCE_GROUP) Then wshNetwork.MapNetworkDrive "g:", "\\FileServer\Finance\" wshNetwork.AddWindowsPrinterConnection "\\PrintServer\FinLaser" wshNetWork.SetDefaultPrinter "\\PrintServer\FinLaser" ElseIf InStr(strGroups, HUMAN_RESOURCES_GROUP) Then wshNetwork.MapNetworkDrive "g:", "\\FileServer\Human Resources\" wshNetwork.AddWindowsPrinterConnection "\\PrintServer\HrLaser" wshNetWork.SetDefaultPrinter "\\PrintServer\HrLaser" End If |
Overdosis rozequote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En vragen ze zich nog af waarom ik dat soort dagen niet trek.
[afbeelding]
Die is druk met zijn neukertje aan het mailen kleuterboer!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is Visual Basic Alright
Maar ik vroeg het aan SJ, aap!
CDPquote:Op donderdag 22 september 2005 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie haalt het in zijn hoofd om Kim Lian samen met popster in dezelfde zin te gebruiken?
Ohw.. ik wist niet dat ie die hadquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die is druk met zijn neukertje aan het mailen kleuterboer!
Je kijkt in de spiegel?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoer!
Hij is 17, zijn hersentjes zijn nog niet volgroeid.quote:
Is dat een excuus?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is 17, zijn hersentjes zijn nog niet volgroeid.
En alleen om die reden als is het je ex.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik wist niet dat ie die had
Jij weet toch ook alles van jouw exen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En alleen om die reden al is het je ex.
Ja, ik lul om de 2 jaar alles bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij weet toch ook alles van jouw exen?
Heb je napalm in huis?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen gedachtengoed
Regelmaat in je leven.. dat is fijnquote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik lul om de 2 jaar alles bij.
Nee, maar ik zal vriend Bin eens bellen..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je napalm in huis?
We hebben dit keer de sex nagelaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Regelmaat in je leven.. dat is fijn
En toen heb je hem maar mee naar bed genomen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Ryan_R het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En nog bedankt voor de felicitaties!
Belt mijn vriendje op om 12 uur, ik lig al in bed. Of ik effe naar buiten wil komen. DUs ik heel zachtjes het huis uitgesneakt, staat ie gewoon voor mijn deurDat was keileuk
![]()
Kun je ook weer niet maken als je bezet bent heh?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We hebben dit keer de sex nagelaten.
Dus is het geen regelmaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je ook weer niet maken als je bezet bent heh?
Vlarp! Jij hoer!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
Ik lees net dat ik een neukertje heb
We hadden het over praten..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus is het geen regelmaat.
Ja, so what?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. mij hebben ze altijd geleerd dat dat heel stout was!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is er ééntje vrij heb ik begrepen.
Wat!? Vertel!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb weer een toon gezet.
Normaal zet de Bijenkorf die.
Ohw?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is er ééntje vrij heb ik begrepen.
Hey CDPquote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeiemiddag...
Hoeissie?quote:
7 minuten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeiemiddag...
Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verveel me
Hoe is 't met jou?
Wat heb je toch een overzichtelijke leven CDP.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..
Zo rustig douchen en ontbijten
Ideaal...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..
Zo rustig douchen en ontbijten
Voor minderjarige mensen is dat ook zeker een vereiste. Anders raken ze verward in de complexiteit van de wereldquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je toch een overzichtelijke leven CDP.
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor minderjarige mensen is dat ook zeker een vereiste. Anders raken ze verward in de complexiteit van de wereld
Ik geniet gewoon een dagje..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.
- Om half 8 ontbijtenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.
In al die tijd dat je hier post heb ik geen dramatische verschillen in de leefstijl kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon een dagje..
Voor de rest heb ik ook een normaal leven hoor, met afspraken, hobby's etc
Het is een homo, die krijgt nooit in 18 minuten zijn haar goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
- Om half 8 ontbijten
- Om 10 voor 8 tandenpoetsen en haar doen
- Om 10 over 8 naar werk
Dat idee
Omdat ik niet al mn belevenissen hier post..betekent niet dat ik de hele dag op mn reet zit achter de pc, en niets leuks doe etc ..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In al die tijd dat je hier post heb ik geen dramatische verschillen in de leefstijl kunnen ontdekken.
Hmm.. het lukt mij in 3 minuten..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is een homo, die krijgt nooit in 18 minuten zijn haar goed.
Zelfs de leuke dingen zijn voorspelbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik niet al mn belevenissen hier post..betekent niet dat ik de hele dag op mn reet zit achter de pc, en niets leuks doe etc ..
Jij bent ook een neppert.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. het lukt mij in 3 minuten..
Mijn leven is ook voorspelbaar door dat grafwerk..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs de leuke dingen zijn voorspelbaar.
Poor little doggiequote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik in 2.. en ik en voorspelbaar? Leuk dat je tdenkt
Jij wilde natuursteenbewerker worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn leven is ook voorspelbaar door dat grafwerk..
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij wilde natuursteenbewerker worden.
nou daar hoef ik dus echt niet over te aarzelen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef wonderer het volgende:
Intake gesprekje met de yogalerares duurde iets langer dan gepland...
*aarzelt, nog een paar uur maffen of brak de dag door komen?*
Yeah, welterusten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou daar hoef ik dus echt niet over te aarzelen hoor![]()
Truste Wondererquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef Vlarp het volgende:
*screeningformulier invul en email*
Ik eigenlijk ook wel. Ik zoek een andere invulling voor m'n vrije tijd. De hele tijd dronken ergens in een kroeg hangen gaat ook zo vervelen...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach joh... 't is leuk!! Heb er weer zin an
Vooral omdat het je niks meer opleverd dan een kater.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ik zoek een andere invulling voor m'n vrije tijd. De hele tijd dronken ergens in een kroeg hangen gaat ook zo vervelen...
Mja.. nu kan ik vrijwilligerswerk op m'n CV gaan zetten volgend jaarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral omdat het je niks meer opleverdt dan een kater.
Nobel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. nu kan ik vrijwilligerswerk op m'n CV gaan zetten volgend jaar
Get LOST.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga even LOST afkijken..vullen jullie hem?
*Outlook kill*quote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef Sunjammer het volgende:
*allang gereplied heb*
Op het mailtje van 22/09/05 13:59 heb ik gereageerd om 14:01quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Sunjammer het volgende:
*Exchange Message Tracking Center aanslinger*
't Is op de SMTP server aangekomen aan jouw kant
Ik heb wel eens een mailtje gezien wat met er door een misconfiguratie van exchange er 6 uur over deed om van de ene naar de afdeling te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Sunjammer het volgende:
*Exchange Message Tracking Center aanslinger*
't Is op de SMTP server aangekomen aan jouw kant
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, wat een hoop bezoeken opeens.
Normaal kunnen SJ en ik aardig chatten via de mailquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mailtje gezien wat met er door een misconfiguratie van exchange er 6 uur over deed om van de ene naar de afdeling te komen.
In een heel ver verleden deed ik dat ook nog wel eens met SJ, helaas ben ik van mailadres veranderd Een keer of 30quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Normaal kunnen SJ en ik aardig chatten via de mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |