Jij spendeert al je tijd aan Fok!?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
lalalala, ik verveel me zeker niet.
Uhm.. wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
lijstje!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
Ga maar even het meest recente arthur verhaal lezen dan en een uitgebreide kritiek typenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
ja, ben weer teruggekomen op fok...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef creno het volgende:
die driftwood is al een oudere usergeregistreerd in 2002, maar in zijn history zie je alleen 2 [homo]topics omdat ie keilang niet op fok is geweest, is mijn vermoeden
Weer potgrond scheppen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
thanks!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????
maar succes alvast voor je!
Nee, zorgen dat m'n bedrijf niet instortquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer potgrond scheppen?
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoenerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
thanks!
Noodgedowngen nog wel. Iets belangrijks er tussenin gekomen?
Dus ga je de hele dag lam doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoener
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....quote:
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....
hoe? dat zie ik morgen wel.
hoe laat moet jij beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |